#1
Voor pretshaggies heb ik altijd een pakje rizla blauw in huis, ook handig als de bigvloei op is en ik geen zin heb om te fietsen.
?Dan mogen ze wel eens goeie hasj gaan kopen want echt goeie hasj ruikt als een madderfakker.knolselderij zei:vrienden van mij roken altijd shaggies met hash als ze ergens niet kunne smoken, je ruikt dr niks van ook nog ns
iSmokex zei:Kost maar een euro, dus waarom niet vraag ik me dan af :-P

iSmokex zei:Ja het kan wel, als je t doet zou ik voor Rizla blauw gaan. Maar alsnog is lange vloe een betere optie denk ik, in elke shop te koop. Sommige supermarkten, avondwinkels, bezinestations etc. Kost maar een euro, dus waarom niet vraag ik me dan af :-P
Als daar een actie tegen was, zou ik geld gevenOom Klaas zei:Zo'n polder als hier dus, om 1 pakje vloei te kopen moet ik al 15 km reizen.![]()
. Het was best lekker, er zijn verder geen nare dingen gebeurd
.iSmokex zei:Als daar een actie tegen was, zou ik geld gevenOom Klaas zei:Zo'n polder als hier dus, om 1 pakje vloei te kopen moet ik al 15 km reizen.![]()
![]()
Oom Klaas zei:iSmokex zei:Als daar een actie tegen was, zou ik geld gevenOom Klaas zei:Zo'n polder als hier dus, om 1 pakje vloei te kopen moet ik al 15 km reizen.![]()
![]()
't Verkocht niet goed genoeg bij de sigarenboer dus hebben ze het maar uit het assortiment gehaald. Ik ben daar wel op voorbereid, gewoon een goede voorraad aan leggen, maar kennelijk veel apen in dit dorp niet. Heb zo nog wel eens voor een pakje peuken een vloeitje verkocht![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."