Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZweethanden

Zweethanden

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Handen afvegen en weer rollen?
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Elke keer dat ik probeer te rollen word mijn vloeitje helemaal vochtig omdat ik altijd te veel zweet aan mijn handen.
Is hier een oplossing voor?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Handen amputeren...
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#4
handschoenen aantrekken..
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet zo zitten stressen over dat jointje rollen.
Helemaal in 't begin toen ik begon , begon ik zelf te stresse als ik een joint moest rolle in bijzijn van andere mensen.
Je moet je er gewoon over zetten.
S
SupaRobinLid
01-01-2024, 00:00
#6
veeg ze aan je trui of aan een handdoek... :confused:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Handen amputeren...
Klik om te vergroten...
+1
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je je handen wast met dreft heb je wel een tijdje droge handen. Anders zou ik wel naar de huisarts gaan want dan heb je misschien een neukfoutje ergens.

Als ik viezige handen heb zijn ze een stuk zweteriger iig.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Magnesium op je handen doen
Gebruiken turners ook tegen zweethanden... alleen mag het nooit aan je joint blijven zitten

Edit:

Bij nader inzien is talkpoeder veiliger denk ik
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lijkt me inderdaad nogal lastig draaien als je handen onder het magnesium zitten en er mag niets aan je joint zitten.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wel erg leuk! Wat vuurwerk kan nooit kwaad!
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ookal veeg ik ze héél regelmatig af, mijn vingertoppen zweten zo veel en snel dat ze meteen terug nat worden en het vloeitje dan al begint te plakken.
Talk is misschien wel een goed idee maar is niet echt handig voor op feestjes enz...

Ik zocht eerder antwoorden als "Gebruik Lotion X elke ochtend" of "Eet niet veel Voedsel Y want daardoor zweet je veel"

Ik had al wat opgezocht op google en vond dat er 2 oplossingen waren, een operatie of medicatie, maar dit zijn beiden dingen die ik niet wil doen...
Kent niemand een bepaald soort voedsel dat misschien die medicatie (in mindere maten) kan vervangen?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zout.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#14
PepTalk zei:
Wel erg leuk! Wat vuurwerk kan nooit kwaad!
Klik om te vergroten...
Poeder is magnesiumoxide.

Sorry, kon het niet laten. :P
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt iedereen, ik zal jullie tips straks uitproberen!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Arthur King zei:
PepTalk zei:
Wel erg leuk! Wat vuurwerk kan nooit kwaad!
Klik om te vergroten...
Poeder is magnesiumoxide.

Sorry, kon het niet laten. :P
Klik om te vergroten...

Haha, geen probleem!
Weten we dat ook weer, vrij logisch ook.

IZ420 zei:
Ookal veeg ik ze héél regelmatig af, mijn vingertoppen zweten zo veel en snel dat ze meteen terug nat worden en het vloeitje dan al begint te plakken.
Talk is misschien wel een goed idee maar is niet echt handig voor op feestjes enz...

Ik zocht eerder antwoorden als "Gebruik Lotion X elke ochtend" of "Eet niet veel Voedsel Y want daardoor zweet je veel"

Ik had al wat opgezocht op google en vond dat er 2 oplossingen waren, een operatie of medicatie, maar dit zijn beiden dingen die ik niet wil doen...
Kent niemand een bepaald soort voedsel dat misschien die medicatie (in mindere maten) kan vervangen?
Klik om te vergroten...

Dit heb ik als alternatief gevonden, het topic stamt uit 2005 dus of het nog bestaat weet ik niet:

''Hallo,

mijn naam is Annemarie van der Bend en ik heb een eigen bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd op het gebied van contact-allergie en andere medische producten. Bij toeval kwam ik terecht op een forum met vragen en opmerkingen over hyperhidrosis en las uw bericht. Sinds kort hebben wij een nieuw apparaat in ons assortiment speciaal voor de behandeling van patiënten met hyperhidrosis (overmatig transpireren). De Drionic is verkrijgbaar in 2 uitvoeringen: voor de oksels en handen/voeten. Overmatige transpiratie kan het best behandeld worden door middel van iontoforese waarbij met behulp van elektronen en een galvanische stroom, ionen in het lichaam worden ingevoerd. Deze methode is al 200 jaar bekend en wordt veel toegepast door dermatologen. Dit apparaatje is speciaal gemaakt voor thuisbehandeling zodat regelmatig ziekenhuisbezoek overbodig wordt.Voor meer informatie over dit product kunt u onze website bezoeken (www.vanderbend.nl) of geheel vrijblijvend telefonisch contact opnemen met mij, of een van mijn medewerkers (0181-418055 begin_of_the_skype_highlighting 0181-418055 end_of_the_skype_highlighting)

Ik hoop dat u iets aan deze informatie heeft,

Met vriendelijke groeten,
van der Bend bv
Annemarie van der Bend''

Link: http://www.medicity.nl/showthread.php?t=23
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goeie dag,

Ik heb hier nog een schuurmachine liggen. Als je hier gebruik van wil maken contacteer me dan door op het knopje PB onder mijn naam te klikken!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
KoxBox zei:
Goeie dag,

Ik heb hier nog een schuurmachine liggen. Als je hier gebruik van wil maken contacteer me dan door op het knopje PB onder mijn naam te klikken!
Klik om te vergroten...

pb!
F
FlyyhLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sneller draaien mischien :P?
Veeg je handen aan je broek af en rol hem gewoon in een keer dicht :P :stoned:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb vandaag in de body shop zo een spray gezien om je handen en voeten droog te houden!
Kost wel iets van een 12euro ofzo. Misschien dat dit je kan helpen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."