Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je handen wassen met koud water / buiten zitten, t is kouder dus zul je wel minder zweten"
"gister in de stad geweest, nijmegen, bij de kronkel ook lekkere ice o later gehaald. ik werd al flink stoned na 1 joint, en dan weetje dat je er nog een paar hebt"
"KoxBox zei: Vigilante zei: Hasj: Ice-o-lator of een goedkopere Krystal. Klik om te vergroten... Rook je alleen hasj? Ik vind dat het nogal rap verveeld eigenlijk. Klik om te vergroten... je kan mij niet vertelle dat je na t roken van n lekker dikke (5je in n joint) Ice-o-lator niet stoned word? onmogelijk"
"als je te zachte hasj hebt blijft alles langs de zijkanten van de grinder hangen. (krijg je er ook bijna niet vanaf, bahalve door te koken) dus gewoon met je vingers kleine stukjes vanaf halen. als het hard is kun je het grinden in een metalen of plastic grinder, ik heb nog nooit een plastic grinder zien afbreken"
"JatoBoY zei: als je te zachte hasj hebt blijft alles langs de zijkanten van de grinder hangen. (krijg je er ook bijna niet vanaf, bahalve door te koken) dus gewoon met je vingers kleine stukjes vanaf halen. als het hard is kun je het grinden in een metalen of plastic grinder, ik heb nog nooit een plastic grinder zien afbreken Klik om te vergroten... wel even een aansteker erbij houden"
"met "vloei met smaakje" bedoelen jullie gewoon blundje toch?'' dan zou ik zegge probeer bleuberry maar eens.. gewoon met bijpassende bleuberry wiet"
"hij lijkt me niet dat er douane op je bootje komt dus heel veel zorgen zou ik me niet maken over regels in italie. + de iedeen hasj nemen ipv wiet en een puurpijpje meenemen zijn slim"
"KoxBox zei: PepTalk zei: stony99 zei: Ben binnen 3 maanden meerderjarig. Juist niet te vroeg... Zou de douane echt op pleziervaarten langskomen met honden? Vaar al een tijdje rond en heb dat nog nooit gezien. Klik om te vergroten... Ik denk het niet, maar er vanuit gaan moet en kun je nooit. Klik om te vergroten... Zeker wel! Maar dan wel met zeehonden. Klik om te vergroten... haha"
"soieso game, nieuwe draaien, beetje chille"