#1
KoxBox zei:Ik heb vandaag in de body shop zo een spray gezien om je handen en voeten droog te houden!
Kost wel iets van een 12euro ofzo. Misschien dat dit je kan helpen...
Dit soort sprays verstoppen de zweetklieren, daardoor zweet je niet meer.
De afvalstoffen en toxinen die normaal gesproken worden afgevoerd met zweet, raken dan verstopt in de zweetklieren en in je poriën waardoor je een grote kans op ontstekingen creëert.
Voor een jointje per dag zou je dit kunnen gebruiken, ben je een kettingblower.. Dan zou ik een andere oplossing zoeken.