Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet zinnetjes

wiet zinnetjes

32 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weed is the answer!What was the question?
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
* de lucht is groen het gras is blauw.....ik ben niet stoned wat lul je nou!

* Goudvis tegen z'n maat: geef me een joint dan word ik haai

* i said no to drugs... but they didn't listen
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat vind 'k niet meteen junkie, eerder "gewoon" verslaafd.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
LSDmathXtc zei:
* Goudvis tegen z'n maat: geef me een joint dan word ik haai
Klik om te vergroten...

Deed me meteen hieraan denken:

P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Dat is de meest junkie uitspraak die ik ooit gehoord heb :)
Klik om te vergroten...

En deze dan: I feel the need for weed! ( rechtstreeks geciteerd van m'n 'chillbox')
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Dat vind 'k niet meteen junkie, eerder "gewoon" verslaafd.
Klik om te vergroten...

Het stelt me gerust dat een gerespecteerd lid van dit forum de zin op mijn stashbox 'gewoon' verslaafd noemt :grin:
b
bjo19Lid
01-01-2024, 00:00
#7
"I can almost taste it with my nose"

Waren eens een game aan het spelen op HD tv en waren echt zo pokkestoned dat we fel visuals begonnen te krijgen. En dat spel had echt zo'n trippy achtergrond met watervallen en flamingo's enzo en toen zei mijn kameraad die zin. Weet niet vanwaar het komt maar vond hem geweldig :tongueout:
k
kimpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
mocht ik ooit aan wiet bezwijken of aan hash vergaan laat dan op mijn grafsteen schrijven : '' ik ben te stoned om op te staan
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
PepTalk zei:
Oom Klaas zei:
Dat vind 'k niet meteen junkie, eerder "gewoon" verslaafd.
Klik om te vergroten...

Het stelt me gerust dat een gerespecteerd lid van dit forum de zin op mijn stashbox 'gewoon' verslaafd noemt :grin:
Klik om te vergroten...

Chill :sunglasses:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weed is mother earth's way of saying, 'up yours' to father time.
Klik om te vergroten...

:stoned:
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#11
blu zei:
Oom Klaas zei:
Dat is de meest junkie uitspraak die ik ooit gehoord heb :)
Klik om te vergroten...

Inderdaad, zet er gewoon op "EXCUSE ME WHILE I KISS THE SKY."
Klik om te vergroten...

+1
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#12
'Oh, komt er dan geen eind aan dit wonder? Nee nee, doorblowen.'(Herman van Veen)

'U dat bent u, dat kunt u nu wel zien. Neem nu een trekje, en tel dan tot tien. '(Herman van Veen)
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#13
KETAMAN zei:
a friend with weed is a friend indeed
Klik om te vergroten...

De lyric gaat trouwens als volgt ; a friend in need is a friend indeed , but a friend with weed is better.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
endor zei:
KETAMAN zei:
a friend with weed is a friend indeed
Klik om te vergroten...

De lyric gaat trouwens als volgt ; a friend in need is a friend indeed , but a friend with weed is better.
Klik om te vergroten...

Volgens mij is komt "A friend with weed is a friend indeed" van het liedje I love weed van Eek-a-mouse..

Daar ken ik het van iig
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee, dat is van Placebo.
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#16
''Een student die wiet verbouwt een teelbal noemen is nooit grappig''
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
m0na1s zei:
''Een student die wiet verbouwt een teelbal noemen is nooit grappig''
Klik om te vergroten...


t
twenty4sevenLid
01-01-2024, 00:00
#18
m0na1s zei:
''Een student die wiet verbouwt een teelbal noemen is nooit grappig''
Klik om te vergroten...
daar snap ik weinig van :confused:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
twenty4seven zei:
m0na1s zei:
''Een student die wiet verbouwt een teelbal noemen is nooit grappig''
Klik om te vergroten...
daar snap ik weinig van :confused:
Klik om te vergroten...
Wiet verbouwen = telen...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#20
haha als jullie die niet eens snappen dan zou ik maar ns wat minder roken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."