#1
Wat ik zelf ook heb gemerkt is dat als ik blow, ik veel makkelijker kan ademen daarna (ik heb astma) en het voelt dat m'n longen groter zijn (of opgezwollen??).
niks, omdat er betere medicijnen zijn tegen ADD, migraine en tumor, als iemand dat eventueel heeft. Dat wiet toevallig een beetje ergens tegen helpt maakt het zeker geen wondermiddel en daarmee kan je zeker de nadelen niet goedpraten. 
Inderdaad. Dan heb je een goede gezondheid, doe je geen flikker met je leven.tomz0r zei:Wat heeft een gemiddelde blower in de praktijk aan deze medische voordelen?
Het antwoord is....niks
Exceptional Insight zei:Inderdaad. Dan heb je een goede gezondheid, doe je geen flikker met je leven.tomz0r zei:Wat heeft een gemiddelde blower in de praktijk aan deze medische voordelen?
Het antwoord is....niks
Beanhead zei:Heerlijk, toch?
Chris Pontius zei:Propaganda![]()
Maak maar statements, ik hap wel.Beanhead zei:Afkraken gaat wel
discussieren daar en tegen niet.
Whatever people :')
Beanhead zei:Afkraken gaat wel
discussieren daar en tegen niet.
Whatever people :')
clockcable zei:Speed heeft ook een boel voordelen. Moet het legaal worden?
Chris Pontius zei:Propaganda![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."