Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTien enorme medische voordelen van cannabis

Tien enorme medische voordelen van cannabis

35 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben toch wel fervent blower maar dit is gewoon echt

Chris Pontius zei:
Propaganda :kots:
Klik om te vergroten...
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt me heerlijk. Het met al die punten absoluut eens zijn. Om er écht van overtuigd te zijn dat het goed voor je is, en lekker doorblowen. Natuurlijk zonder negatieve gevolgen, want die zie je dan niet.
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon redenen zoeken om het toch maar te kunnen roken :P.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
tomz0r zei:
Waarom heeft iedereen het over antidrugspropaganda?
In Nederland worden objectieve informatiesites gesubsidieerd door de overheid.
Klik om te vergroten...

jwt... Amerika is evil enzo.


:rolleyes:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chris Pontius zei:
jwt... Amerika is evil enzo.


:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Mwah, flauwe opmerking.

Kijk goed naar de bron van het plaatje
'information provided by: http://medicalinsurnace.org*'
*lekker betrouwbaar, een bron die verkeerd gespeld is 'medicalinsurance.org

Deze partij wil mensen een verzekering verkopen, en is erop uit om mensen te doen geloven dat marijuana goed voor iemand is. Zo winnen ze klanten, want als zelfs dát verzekerd wordt, wat dan niet?

Wat me ook opviel, is het logo. Er staat medicalinsurance
Vreemd, dat het woord medical zo belangrijk is voor een instantie die zou moeten draaien van het kleinere woord, namelijk het verkopen van verzekeringen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Df lijkt af en toe wel een of ander anti-amerika forum, vandaar mijn ietswat sarcistische opmerking.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chris Pontius zei:
Df lijkt af en toe wel een of ander anti-amerika forum, vandaar mijn ietswat sarcistische opmerking.
Klik om te vergroten...
In Amerika wordt door de overheid een hoop onzin verspreid hoor, voor zover ik daar verstand van heb. Heb er niet zoveel verstand van, dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken, en in Nederland valt het inderdaad best mee, maar toch vind ik de voorlichting ook hier soms flink eenzijdig.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
Einstein zei:
Chris Pontius zei:
Df lijkt af en toe wel een of ander anti-amerika forum, vandaar mijn ietswat sarcistische opmerking.
Klik om te vergroten...
In Amerika wordt door de overheid een hoop onzin verspreid hoor, voor zover ik daar verstand van heb. Heb er niet zoveel verstand van, dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken, en in Nederland valt het inderdaad best mee, maar toch vind ik de voorlichting ook hier soms flink eenzijdig.
Klik om te vergroten...

De overheid verspreidt helemaal niks.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
[youtube]mHDOlyRNsMg&feature=fvst[/youtube]

:tearsofjoy:

maar waarom hier, dat vraag ik me morgen wel af.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#10
tomz0r zei:
De overheid verspreidt helemaal niks.
Klik om te vergroten...
Zoals ik zei, ik heb er geen verstand van :P Nu ja, er bestaat in de VS een hoop eenzijdige onzin over drugs, of die nu door de overheid wordt verspreid of niet. "Anti-drugspropaganda" is een beetje mijn automatische tendentieuze woordgebruik :rock:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
het is wel eenzijdig, maar wat is dat niet vandaag?

Uit de praktijk weet ik: dat het serieus kan helpen tegen migraine, hoeveel pilletjes je ook slikt, de hoofdpijn blijft. 1 jointje, en poef, pijn is weg.

Net als mensen met MS (Multiple Sclerose), die dan weer wél 'normaal' kunnen leven, door te roken.

Maar toch, goed en slecht zijn altijd uitersten, en zullen nooit voor iedereen hetzelfde zijn.

Dus gewoon niet te veel roken, and no worry's :)
:stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Einstein zei:
In Amerika wordt door de overheid een hoop onzin verspreid hoor, voor zover ik daar verstand van heb. Heb er niet zoveel verstand van, dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken, en in Nederland valt het inderdaad best mee, maar toch vind ik de voorlichting ook hier soms flink eenzijdig.
Klik om te vergroten...

voor zover ik daar verstand van heb
Klik om te vergroten...

Heb er niet zoveel verstand van,
Klik om te vergroten...

dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken,
Klik om te vergroten...

en in Nederland valt het inderdaad best mee
Klik om te vergroten...

toch doorgaan he
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#13
clockcable zei:
Speed heeft ook een boel voordelen. Moet het legaal worden?
Klik om te vergroten...

Ja, maar dan puur omdat het niet de taak is van de overheid om te bepalen wat een mens met zijn lichaam en geest mag doen.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#14
dexdude2 zei:
Wat ik zelf ook heb gemerkt is dat als ik blow, ik veel makkelijker kan ademen daarna (ik heb astma) en het voelt dat m'n longen groter zijn (of opgezwollen??).
Klik om te vergroten...
:rockband: Beste mensen vanaf nu.............. :rockband: :rockband:
is zelfs blowen gezond als je astma ebt, onvoorstelbaar gwoonn :rock: :rockband:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Intoxication zei:
dexdude2 zei:
Wat ik zelf ook heb gemerkt is dat als ik blow, ik veel makkelijker kan ademen daarna (ik heb astma) en het voelt dat m'n longen groter zijn (of opgezwollen??).
Klik om te vergroten...
:rockband: Beste mensen vanaf nu.............. :rockband: :rockband:
is zelfs blowen gezond als je astma ebt, onvoorstelbaar gwoonn :rock: :rockband:
Klik om te vergroten...

is al wel langer zo ^^
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Intoxication zei:
dexdude2 zei:
Wat ik zelf ook heb gemerkt is dat als ik blow, ik veel makkelijker kan ademen daarna (ik heb astma) en het voelt dat m'n longen groter zijn (of opgezwollen??).
Klik om te vergroten...
:rockband: Beste mensen vanaf nu.............. :rockband: :rockband:
is zelfs blowen gezond als je astma ebt, onvoorstelbaar gwoonn :rock: :rockband:
Klik om te vergroten...

Yup, nu maak je toch echt een flater...
De werking van THC staat al lang bekend om zijn luchtweg verwijdende werking.

De teer, en andere zooi uit de (vooral) tabak maar ook wiet zijn hierin dan een bijzaak.
Op lange termijn is het blowen met tabak gewoon echt schadelijk voor je longen.
Maar drugs gebruikers kijken graag naar de korte termijn:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."