#1
Ben toch wel fervent blower maar dit is gewoon echt
Chris Pontius zei:Propaganda![]()
Chris Pontius zei:Propaganda![]()
tomz0r zei:Waarom heeft iedereen het over antidrugspropaganda?
In Nederland worden objectieve informatiesites gesubsidieerd door de overheid.

Mwah, flauwe opmerking.Chris Pontius zei:jwt... Amerika is evil enzo.
![]()
In Amerika wordt door de overheid een hoop onzin verspreid hoor, voor zover ik daar verstand van heb. Heb er niet zoveel verstand van, dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken, en in Nederland valt het inderdaad best mee, maar toch vind ik de voorlichting ook hier soms flink eenzijdig.Chris Pontius zei:Df lijkt af en toe wel een of ander anti-amerika forum, vandaar mijn ietswat sarcistische opmerking.
Einstein zei:In Amerika wordt door de overheid een hoop onzin verspreid hoor, voor zover ik daar verstand van heb. Heb er niet zoveel verstand van, dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken, en in Nederland valt het inderdaad best mee, maar toch vind ik de voorlichting ook hier soms flink eenzijdig.Chris Pontius zei:Df lijkt af en toe wel een of ander anti-amerika forum, vandaar mijn ietswat sarcistische opmerking.
Zoals ik zei, ik heb er geen verstand van :P Nu ja, er bestaat in de VS een hoop eenzijdige onzin over drugs, of die nu door de overheid wordt verspreid of niet. "Anti-drugspropaganda" is een beetje mijn automatische tendentieuze woordgebruiktomz0r zei:De overheid verspreidt helemaal niks.


Einstein zei:In Amerika wordt door de overheid een hoop onzin verspreid hoor, voor zover ik daar verstand van heb. Heb er niet zoveel verstand van, dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken, en in Nederland valt het inderdaad best mee, maar toch vind ik de voorlichting ook hier soms flink eenzijdig.
voor zover ik daar verstand van heb
Heb er niet zoveel verstand van,
dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken,
en in Nederland valt het inderdaad best mee
clockcable zei:Speed heeft ook een boel voordelen. Moet het legaal worden?
dexdude2 zei:Wat ik zelf ook heb gemerkt is dat als ik blow, ik veel makkelijker kan ademen daarna (ik heb astma) en het voelt dat m'n longen groter zijn (of opgezwollen??).
Beste mensen vanaf nu..............

Intoxication zei:dexdude2 zei:Wat ik zelf ook heb gemerkt is dat als ik blow, ik veel makkelijker kan ademen daarna (ik heb astma) en het voelt dat m'n longen groter zijn (of opgezwollen??).Beste mensen vanaf nu..............
![]()
![]()
is zelfs blowen gezond als je astma ebt, onvoorstelbaar gwoonn![]()
![]()
Intoxication zei:dexdude2 zei:Wat ik zelf ook heb gemerkt is dat als ik blow, ik veel makkelijker kan ademen daarna (ik heb astma) en het voelt dat m'n longen groter zijn (of opgezwollen??).Beste mensen vanaf nu..............
![]()
![]()
is zelfs blowen gezond als je astma ebt, onvoorstelbaar gwoonn![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."