#1
Bereiken, niet zo veel, wel dingen als opruimen enzo..
Inzichten, veel inzichten ^^
Inzichten, veel inzichten ^^

Sublimo zei:Is er niemand hier die spijt heeft van het feit dat hij/zij iets niet heeft kunnen bereiken door te blowen ?
Ik gebruik ook genoeg verschillende dingen, maar ik laat mijn school en dergelijke er niet onder lijden. Moest dat wel gebeuren, dan zou ik stoppen.![]()
PepTalk zei:Sublimo zei:Is er niemand hier die spijt heeft van het feit dat hij/zij iets niet heeft kunnen bereiken door te blowen ?
Ik gebruik ook genoeg verschillende dingen, maar ik laat mijn school en dergelijke er niet onder lijden. Moest dat wel gebeuren, dan zou ik stoppen.![]()
Ik denk dat die... Ontwikkelings blindheid veroorzaakt word door de verslaving.
Zolang je er niet op áchteruit gaat, vind een die hard blower het wel best.
Immers om vooruit te streven in zijn of haar ontwikkeling dient hij tijd te besteden aan ''nuttige'' dingen en heeft hij/zij minder tijd om de verslaving te onderhouden.
Sublimo zei:Leren en blowen ?Dat zou ik dus echt niet voor elkaar krijgen.
![]()
DutchCookie zei:Sublimo zei:Leren en blowen ?Dat zou ik dus echt niet voor elkaar krijgen.
![]()
ja dat komt dus door mn concentratieprobleem
hoewel ik al vaak genoeg naar psychiaters e.d. ben geweest ben ik altijd negatief getest op ADHD of ADD
misschien toch een licht verwante ADD vorm. of gewoon veel te druk in mn kop en kanaliseert thc mn gedachten wat meer waardoor het wat overzichtelijker word :P
PepTalk zei:Ik ervaar hetzelfde als dutchcookie, maar bij mij is er wel ADHD geconstateerd.
Ritatlin![]()
Blowen![]()
Ook mijn concentratie KAN vergrootten onder invloed van wiet, maar dan alleen als ik achter m'n computer zit om bijv. verslagen te maken of om (zelden) te leren.
Wanneer ik stoned/high in de klas zit, merk ik dat ik geconcentreerder kan zijn maar zodra er mensen tegen me beginnen te praten is dat voor 100% weg.
Gurtsman zei:Momenteel verzaak ik het maken van een presentatie voor morgen. Dan maar herkansen noh.

KapiteinPinda zei:Misschien een paar keer opruimen, een paar dagen geen klap uitgevoerd. Daarna wel telkens hard gewerkt om het recht te trekken, zodat de gevolgen ervan (nog) niet zichtbaar zijn. Zo wil ik het graag houden. Blowen is chill, maar om er nou van alles voor op te geven... Tis toch veel relaxter als je high kan zijn met in je achterhoofd dat je je zaakjes op orde hebt.

Chris Pontius zei:KapiteinPinda zei:Misschien een paar keer opruimen, een paar dagen geen klap uitgevoerd. Daarna wel telkens hard gewerkt om het recht te trekken, zodat de gevolgen ervan (nog) niet zichtbaar zijn. Zo wil ik het graag houden. Blowen is chill, maar om er nou van alles voor op te geven... Tis toch veel relaxter als je high kan zijn met in je achterhoofd dat je je zaakjes op orde hebt.
Volgens mij gaan de meeste juist blowen omdat ze hun zaakjes niet in orde hebben.![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."