Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel joints per dag?

hoeveel joints per dag?

65 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo veel mogelijk :flushed:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
2 tot 5
h
hamtaroLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoeveel joints blowen jullie per dag? en als je nog andere drugs pakt mag je dat ook zeggen
B
BunzerrLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb 2 jaar lang 2 a 3 jointjes per dag gerookt >> 's avonds om in slaap te komen...

Nu ben ik 4,5 week gestopt, het valt me soms wel redelijk zwaar maar ik zet door.. Want door dat blowen word je zo vreselijk duf en krijg je op een gegeven moment echt nergens meer zin in....

:stoned: >> even voor mij niet
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#5
jups heb ook lang j'kes gesmoord :smoke: :smoke: :smoke: (2à3 per dag)T was zelf al zo ver bij mij gekomen dat ik niet kon slapen zonder mijn slaapsigaartjen!!geloof me ik sliep als een roosje!!
Toen ik gestopt ben met smoren,heb ik echt ongeloofelijke slaapprobs.gehad,heb nachten wakker gelegen,voelde me rot!
Maar nu smoor ik af en toe nog in de weekends (hoogstens een j'ken)en k voel me stukken beter!! :)
B
BunzerrLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goed zo natalia :)

Keep up the good work :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je bent een blower of je bent het niet :grin:
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#8
:smoke: ik smoor +/- 4 "J's" per dag maar soms heb ik er ook dagen tussenzitten dat ik niet smoor.
Ik ben ook wel eens gestopt voor langere tijd maar had geenslaapprobs.
Wel kreeg ik steeds meer last van m'n ADHD :grin: :grin: :grin: .
f
flashLid
01-01-2024, 00:00
#9
hmm jah dee reacties zijn eigenlijk nie zo hevig hier ow joh..
ik rook minstens 7-8 in de week en weekend euhm ja das meer zo een 20 per dag ofzo ..tis eigenlijk wel te mjah

u gotta die from something..
peace
M
MichelZLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb een jaar geleden ongeveer 3 á 4 jointjes op een dag 2 jaar lang gerookt maar op den duur werdt ik er zo erg duf van dat ik maar gestopt ben.

Nu rook ik een enkele keer nog wel is een jointje maar dat is meer voor de lol gewoon. :mrgreen:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
flash zei:
hmm jah dee reacties zijn eigenlijk nie zo hevig hier ow joh..
ik rook minstens 7-8 in de week en weekend euhm ja das meer zo een 20 per dag ofzo ..tis eigenlijk wel te mjah

u gotta die from something..
peace
Klik om te vergroten...

20?! 2 Mag ik hopen? :P
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#12
0, paar per maand eerder.
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#13
uhm ligt eraan 1 per week is voor mij genoeg kwa weed betreft
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
meestal 4 of 5 joints per dag (met 3tot4 personen) zo'n 6 dagen in de week, maar nog geen echte slaapproblemen gehad, soms lig ik wel langer wakker dan normaal
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zit gemiddeld altijd 5 tegenwoordig.. :tearsofjoy:

Behalve vandaag, nu waren het er nul. Maar ik ga straks wel wiet moeten halen ergens, want anders ben ik morgen weer veels te moe. :P
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Ik zit gemiddeld altijd 5 tegenwoordig.. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

+1 :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik blow is dat meestal de helft/3 kwart van een pure blow.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wil ik oprecht helemaal niet weten. Wel minder dan een gram per dag.
c
chronicburnLid
01-01-2024, 00:00
#19
stuk of 2-3 per dag :stoned: maar wordt serieus tijd om te minderen, want zoals flexx al zei als je opstaat ben je ZO verschrikkelijk wazig :(
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#20
0,071428571428571 momenteel. tis ook wel es meer.
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."