#1
weyoun22 zei:Het is ook november :P. Het oogstseizoen is net voorbij.
Als je zelf een paar planten hebt gehad dan heb je nu een berg wiet in huis. Dan ga je automatisch wel meer smoken en waarom zou je ook niet? In periodes dat ik alleen wiet van de shop rook dan rook ik veel minder omdat het dan belachelijk veel geld zou kosten om zoveel te roken.
Ik volg je totaal, en zit zelf ook in die situatie, maar jammer genoeg speelt school niet in op het wiet-oogst seizoen
Anyway, morgen weekend, mag ik weer
