Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJullie eigen privé plekje

Jullie eigen privé plekje

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op mijn kamer, en dan specifiek mijn bed. Heerlijk om daar te liggen met muziek in.
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hier wat foto's van de zitzak.
Ook luidsprekers (voor pc en mp3) die leuk vormgegeven zijn en goed klinken zijn een aanrader! Ik heb bijvoorbeeld deze:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
pascal828 zei:
http://i499.photobucket.com/albums/rr354/pascal828/IMG_0056.jpg
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0055.jpg
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0057.jpg)
Klik om te vergroten...
Waarom mogen we op foto twee het deksel van die pot wel zien maar op foto drie niet?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
Waarom mogen we op foto twee het deksel van die pot wel zien maar op foto drie niet?
Klik om te vergroten...
Fuck, fail... Was daarmee bezig, maar is nog onafgemaakt en lijkt nog nergens op. Vandaar. :P
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
pascal828 zei:
Exceptional Insight zei:
Waarom mogen we op foto twee het deksel van die pot wel zien maar op foto drie niet?
Klik om te vergroten...
Fuck, fail... Was daarmee bezig, maar is nog onafgemaakt en lijkt nog nergens op. Vandaar. :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:

Geniaal!

Succes nog met die pot, hij viel mij toch niet abnormaal lelijk op.. :)
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#6
drunkenmonkey zei:
Hallo ,

Ik denk heel erg veel na als ik blow, maar ik vraag me dikwijls ook af hoe dit zou zijn voor andere blowers. Wel , Iedereen heeft denk ik een eigen plaatje waar je tot jezelf kan komen ZONDER dat je wordt gestoord. Als ik thuis ben zit ik het vaakst achter de pc( deze staat niet op mijn kamer) , maar hier word ik wel vaak gestoord. Dus ik denk dat mijn plaatsje mijn kamer is.Tijdens de schoolperiode zit ik hier redelijk veel. Dit plaatsje wil ik dus Pimpen. Ik wil er beter in kunnen relaxen etc. Ik ben van plan om trippy posters te kopen.(bevordert de nachtrust zei ik tegen mama :grin: ).Vervolgens zou ik ook een koptelefoon en een nieuwe gsm voor muziek met af te spelen kopen.Ik heb 1persoonszetel staan & een groot bed.Wat kan ik volgens jullie nog meer doen om ervoor te zorgen dat ik leuke momenten zal meemaken op mijn kamer ?

En ook , hoe is jullie eigen plekje ? hoe ziet het eruit , foto's etc zijn allemaal WELKOM.

alvast bedankt
Klik om te vergroten...
Een vriendin.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een vriendin is inderdaad een hele goede ja :P
Heb zelf geluk gehad met een eigen plekje te veroveren. Hier heb ik bergen weg gerookt inmiddels. Maar nu even minderen/stoppen eens :wink: Lijkt maar klein op de foto eigenlijk maar ja ben niet de beste met foto's maken.. Deel van woonkamer is wat je ziet. :beer:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
Tomaat zei:
Say what????? :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Waar is dat ergens? :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Het is een prachtig plaatje hoor daar niet van, maar het is toch gewoon een foto van een strak blauwe lucht met vliegtuig''sporen'', vanachter een vies raam genomen?
Klik om te vergroten...

Neeneen, ik bekijk het vanuit een ander perspectief. Het moet heerlijk zijn om met dat uitzicht in de zomervakantie na een laaaaange nacht een joint te roken vlak voor je gaat slapen. Dan klokje rondslapen, met een gelijkaardig uitzicht wakker worden en rarara: een jointje roken.
Ik heb ook een outdoor-plekje dichtbij mijn huis waar ik deze zomer veel ben geweest, en het uitzicht is inderdaad niet mis, maar zeker niet gigantisch spectaculair.
Het is gewoon de combinatie van het zicht, de jointjes en de herinneringen die ervoor zorgen dat ik mij voor de rest van mijn leven dat plekje zal herinneren. Alleen daar kan ik voor 100% tot rust komen tegenwoordig.
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik woon gewoon op een kamer, dus dat is ook mijn relaxhok. Het is meestal een rommelig rookhol, maar ik heb er al mijn entertainment en kan er lekker rustig spacen en slapen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
25tolife zei:
Een vriendin is inderdaad een hele goede ja :P
Heb zelf geluk gehad met een eigen plekje te veroveren. Hier heb ik bergen weg gerookt inmiddels. Maar nu even minderen/stoppen eens :wink: Lijkt maar klein op de foto eigenlijk maar ja ben niet de beste met foto's maken.. Deel van woonkamer is wat je ziet. :beer:
Klik om te vergroten...

Acid view :smoke: :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Acid view :smoke: :grin:
Klik om te vergroten...


Dit is meer de acid view naar buiten op een mooie dag uit me raam gemaakt :hearteyes:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
25tolife zei:
Acid view :smoke: :grin:
Klik om te vergroten...


Dit is meer de acid view naar buiten op een mooie dag uit me raam gemaakt :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Say what????? :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Waar is dat ergens? :grin: :hearteyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tomaat zei:
Say what????? :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Waar is dat ergens? :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Het is een prachtig plaatje hoor daar niet van, maar het is toch gewoon een foto van een strak blauwe lucht met vliegtuig''sporen'', vanachter een vies raam genomen?

OT: Ik heb eigenlijk 3 vaste plekjes, elk met 3 verschillende ''chilltypes''.

1. De shop: beetje socialisen, muziek luisteren, potje pool of schaken.

2. M'n kamer: moet helaas stealth gerookt worden maar verder is het er altijd van alles voorzien.
Behalve die mensen uit de shop en een pooltafel. Maar wel een redelijke dikke tv met ps3, m'n PC en uiteraard: Eigen muziek!:)

3. De auto: Eigenlijk heel erg schandalig, maar misschien wel de plaats waar ik het meeste blow.
Altijd goede muziek, redelijk confortabel en je kan je eigen uitzicht kiezen.
Ook vind ik lekker stoned rondcruizen met 1 of 2 vrienden heerlijk om te doen. :flushed:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ah ik begrijp het, die foto heeft emotionele waarde!

Maar dat kan ik heel goed begrijpen, herinneringen kunnen van het lelijkste iets prachtigs maken!
En als het als prachtig was, word het onbeschrijfelijk.
Zodoende is iedereen toch stiekem wel een optimist.. :rolleyes:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Tomaat:

Het is genomen inderdaad in de zomer voor zonsopgang @Utrecht, heb er nog een paar van toen de zon ook kwam op het plaatje erbij. Heb geluk met zon uitzicht, inderdaad heerlijk jointje roken zo :hearteyes: Foto is genomen UIT het raam, maar met niet zon beste camera had ik toen helaas.
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#16
PepTalk zei:
Ah ik begrijp het, die foto heeft emotionele waarde!

Maar dat kan ik heel goed begrijpen, herinneringen kunnen van het lelijkste iets prachtigs maken!
En als het als prachtig was, word het onbeschrijfelijk.
Zodoende is iedereen toch stiekem wel een optimist.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Die foto niet voor mij hoor (had hem nog nooit gezien) maar ik kan mij heel goed inbeelden dat het voor mij wel zou kunnen, vandaar.

Je hebt het volledig begrepen :hearteyes:

25tolife zei:
@Tomaat:

Het is genomen inderdaad in de zomer voor zonsopgang @Utrecht, heb er nog een paar van toen de zon ook kwam op het plaatje erbij. Heb geluk met zon uitzicht, inderdaad heerlijk jointje roken zo :hearteyes: Foto is genomen UIT het raam, maar met niet zon beste camera had ik toen helaas.
Klik om te vergroten...

De herinneringen aan zo'n momenten zijn de beste foto's die je maar kan wensen!
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#17
waar k t meeste blow is mn studentekamer, maar daar voel ik me dan ook meteen het minste thuis. koud, kleine tv en n laptop en that's it. dus toch liever thuis al moet t dan toch stiekem maar heb dan wel een dikke tv, desktop pc met een shitload aan muziek, goeie speakers, m'n laptopje en n hele boekenkast. met daarbij een lekker terrasje met zitzakken en uitzicht op weilanden en bos :).

verder is er ook nog een plaatsje buiten waar k graag met vrienden heen ga, met of zonder blowen of drinken, dr is daar geweldig uitzicht, weinig mensen die er komen en ik kom er al van kleins af aan.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#18
Voor de mensen die de foto zo 'waw' vinden van 25tolife

ooit al eens naar de lucht gekeken jullie? :confused:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Intoxication zei:
Voor de mensen die de foto zo 'waw' vinden van 25tolife

ooit al eens naar de lucht gekeken jullie? :confused:
Klik om te vergroten...

Ik wel, jij ook?
Het ziet er toch bijlange niet altijd zo uit. En het zal in het echt wel mooier geweest zijn dan op de foto, anders gaat hij er toch geen foto van nemen?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
pascal828 zei:
In het huis zit ook een bar en dat is mijn chill-spot. Daarnaast heb ik uiteraard ook nog mijn slaapkamer. Maar die is voor andere dingen. :wink:

hier zijn wat pica's:
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0056.jpg
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0055.jpg
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0057.jpg

Binnenkort ga ik weer beginnen met schilderen, dan ga ik wat leuks maken voor in de bar. :)
Klik om te vergroten...

Een afvalbak naast de TV? Is dat voor alle vieze doekjes of kots? :wink: :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."