Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJullie eigen privé plekje

Jullie eigen privé plekje

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
pascal828 zei:
In het huis zit ook een bar en dat is mijn chill-spot. Daarnaast heb ik uiteraard ook nog mijn slaapkamer. Maar die is voor andere dingen. :wink:

hier zijn wat pica's:
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0056.jpg
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0055.jpg
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0057.jpg

Binnenkort ga ik weer beginnen met schilderen, dan ga ik wat leuks maken voor in de bar. :)
Klik om te vergroten...

Een afvalbak naast de TV? Is dat voor alle vieze doekjes of kots? :wink: :tearsofjoy:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet zo ver lopen. :sunglasses:
:grin:
Ik wil 'm binnenkort wel wat opleuken, of anders indelen. Nog even daarover prakkiseren .
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tomaat zei:
Intoxication zei:
Voor de mensen die de foto zo 'waw' vinden van 25tolife

ooit al eens naar de lucht gekeken jullie? :confused:
Klik om te vergroten...

Ik wel, jij ook?
Het ziet er toch bijlange niet altijd zo uit. En het zal in het echt wel mooier geweest zijn dan op de foto, anders gaat hij er toch geen foto van nemen?
Klik om te vergroten...


Was inderdaad nog een stuk mooier dan ik op foto kan vastleggen. Maar moet er wel bij zeggen dat ik een flinke dosis lsd ophad toen ik die foto's maakte, keek me ogen uit heb totaal toen 3 uur voor het raam geplakt gezeten met jointjes en drinken, inderdaad die herinnering is veel mooier dan de plaatjes ja :grin: En op de eerste foto zijn die zwarte dingen vogels die wat te snel vlogen om ze scherp erop te krijgen :P
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het uitzicht van 25tolife is zeker prachtig! :grin:

Zelf kijk ik uit op de siertuin, maar meestal zijn de gordijnen dicht, dusja... :P
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tsja, als je m te hard spacet kun je beter niet gaan rijden, maar ik rookte ook elke dag lekker een joint op de terugweg van mn werk. Muziekje aan en relaxed tussen de vrachtwagens naar huis tuffen. Geen verkeersstress voor mij.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
PepTalk zei:
Tomaat zei:
Say what????? :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Waar is dat ergens? :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Het is een prachtig plaatje hoor daar niet van, maar het is toch gewoon een foto van een strak blauwe lucht met vliegtuig''sporen'', vanachter een vies raam genomen?
Klik om te vergroten...

Ouwe, het is op de bovenste verdieping van een appartenmentencomplex zoals je er veel hebt in NL. Het is echt een acid view, ben er namelijk al geweest :P Dat is het uitzicht wat je hebt van daar :grin:

Intoxication zei:
Voor de mensen die de foto zo 'waw' vinden van 25tolife

ooit al eens naar de lucht gekeken jullie?
Klik om te vergroten...

Ja, maar zie jij dit vanuit de zetel in je woonkamer met een joint in je hand? Dacht et niet :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb inderdaad al vele keren een mooiere lucht gehad vanaf mijn chill plekken.

Zoals ik al zei, heb ik een auto die vrij comfortabel zit en ik het uitzicht uit kan zoeken.
Mijn kamer thuis is grotendeels een dakkapel, met een 4meter breed panorama raam, waar ik uitkijk over een uitgestrekte boomgaard met daarachter de oosterschelde(Incl. een hoop lichtjes van schepen) en de ondergaande zon. Reken maar dat het uitzicht daarvan lastig te beconcurreren is hier in Nederland. Zeker op LSD met die lichtjes op de achtergrond die langzaam voorbijtrekken.

Maar goed, zoals ik eerder al zei: Ik kan me goed voorstellen dat wanneer je er herinneringen of emotionele waarde aan hebt, zo'n foto prachtig kan zijn.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat voor auto rij je in?
Chillen in de auto komt me bekend voor, ook al ben ik er op tegen om onder invloed te rijden :tearsofjoy:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik bezit zelf een mazda 323F ( ja ja, die ouwe met bassie&adriaan lampen).
Maar met die comfi auto bedoel ik die van m'n pa. Een Volvo XC60, en die zit wel lekker oh :beer:
Na 20:00 heb ik die elke dag tot m'n beschikking :)

Ik ben in principe ook tegen rijden onder invloed, maar (vooral als je dagelijks blowt) gaat het vrij goed.

Wanneer je sporadisch blowt denk ik dat het heel anders is om stoned te rijden.
S
SjarelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik thuis ben, en trip/en of blow, doe ik dat meestal in mijn oude kamer. Beetje chill hoekje voor afgeschermt. Ook een radio en platenspeler, alleen de tv mis ik nog :(
http://img267.imageshack.us/img267/272/img3692f.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/7060/img3689u.jpg
http://img291.imageshack.us/i/img3696p.jpg/
http://img707.imageshack.us/i/img3695dg.jpg/

maar kan me er aardig vermaken :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Kijk, dat is nog eens een chill-plek! :hearteyes:
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo ,

Ik denk heel erg veel na als ik blow, maar ik vraag me dikwijls ook af hoe dit zou zijn voor andere blowers. Wel , Iedereen heeft denk ik een eigen plaatje waar je tot jezelf kan komen ZONDER dat je wordt gestoord. Als ik thuis ben zit ik het vaakst achter de pc( deze staat niet op mijn kamer) , maar hier word ik wel vaak gestoord. Dus ik denk dat mijn plaatsje mijn kamer is.Tijdens de schoolperiode zit ik hier redelijk veel. Dit plaatsje wil ik dus Pimpen. Ik wil er beter in kunnen relaxen etc. Ik ben van plan om trippy posters te kopen.(bevordert de nachtrust zei ik tegen mama :grin: ).Vervolgens zou ik ook een koptelefoon en een nieuwe gsm voor muziek met af te spelen kopen.Ik heb 1persoonszetel staan & een groot bed.Wat kan ik volgens jullie nog meer doen om ervoor te zorgen dat ik leuke momenten zal meemaken op mijn kamer ?

En ook , hoe is jullie eigen plekje ? hoe ziet het eruit , foto's etc zijn allemaal WELKOM.

alvast bedankt
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat ligt er op het kussen, wat wij niet mogen zien :openmouth: !
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vervang die 1persoonszetel door dit: http://www.terapy.eu/maxi-terapy-1.html
ik heb dit ook in mijn kamer, legt echt heerlijk (je kan er ook recht in zitten) en ziet er ook beter uit dan een gewone zetel. Het is een soort Fatboy (http://www.fatboy.nl/) maar dan groter en voller.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
In het huis zit ook een bar en dat is mijn chill-spot. Daarnaast heb ik uiteraard ook nog mijn slaapkamer. Maar die is voor andere dingen. :wink:

hier zijn wat pica's:
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0056.jpg
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0055.jpg
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0057.jpg

Binnenkort ga ik weer beginnen met schilderen, dan ga ik wat leuks maken voor in de bar. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."