#1
pascal828 zei:In het huis zit ook een bar en dat is mijn chill-spot. Daarnaast heb ik uiteraard ook nog mijn slaapkamer. Maar die is voor andere dingen.
hier zijn wat pica's:
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0056.jpg
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0055.jpg
http://i499.photobucket.com/albums/rr35 ... G_0057.jpg
Binnenkort ga ik weer beginnen met schilderen, dan ga ik wat leuks maken voor in de bar.![]()
Een afvalbak naast de TV? Is dat voor alle vieze doekjes of kots?