#1
Krijg je die tolerantie eigenlijk ook al van 1x per week blowen? Of moet je dan toch wel elke dag smoken?
PepTalk zei:Nee, ik rook het om stoned te worden eigenlijk..![]()
PepTalk zei:Flameon zei:met name je lever.
De lever loopt bij mijn weten lang niet genoeg schade op bij (intensief)blowen om de afbrekende werking ervan te doen beïnvloeden.
Wat ik denk, is dat er bij blowen bepaalde hormonen vrijkomen/niet opgenomen worden.
Dit veroorzaakt ( net als serotonine bij MDMA) een blij gevoel dat wij stoned/high noemen.
Net als bij serotonine lijkt het me dat die ''wiethormonen'' niet uit een onuitputbare put komen en dus op kunnen raken.
De sedatieve en realiteit beïnvloedende werking blijven, maar de ''space'' verdwijnt als gevolg van het ''tekort'' aan deze hormonen.
Ikzelf heb precies hetzelfde wat Klaas zegt, en vind dit best wel vervelend.
Ik weet dat de oplossing stoppen is, mahjah..![]()
Vreetkick?W.F.L. zei:PepTalk zei:Nee, ik rook het om stoned te worden eigenlijk..![]()
Ja duh maar ik bedoelde roken in plaats van eten lol
Exceptional Insight zei:Gevalletje receptoren naar de tyfus lijkt me. Ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat wanneer die dingen eenmaal kapot zijn, dit permanent is. Ik herinner me een filmpje waar receptoren als stoeltjes afgebeeld werden. Wanneer je dan iets gebruikt gaat "de drug op die stoeltjes zitten". Eenmaal versleten zijn de stoelen onbruikbaar.
Dus op z'n Bassie & Adriaans; Er zijn steeds minder zitplaatsen in deze stoelendans.
Ja dit. De reden waarom je minder kunt hebben, toch?Oom Klaas zei:Gaat dit over mijn geval of over iemand anders?
I tryOom Klaas zei:Mooie uitspraak trouwens, onderaan in je bericht![]()
Tolerantie maakt het wel makkelijker te doseren.funky_skunk_junky zei:Ik heb nergens last van, blow vanaf m'n 12e maar ben na 1 jointje nog net zo stoned als in het begin. Volgens mij ben ik één van de weinige die dat heeft, maar ik ben er wel blij mee![]()
Exceptional Insight zei:Gevalletje receptoren naar de tyfus lijkt me. Ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat wanneer die dingen eenmaal kapot zijn, dit permanent is. Ik herinner me een filmpje waar receptoren als stoeltjes afgebeeld werden. Wanneer je dan iets gebruikt gaat "de drug op die stoeltjes zitten". Eenmaal versleten zijn de stoelen onbruikbaar.
Dus op z'n Bassie & Adriaans; Er zijn steeds minder zitplaatsen in deze stoelendans.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."