#1
Krijg je die tolerantie eigenlijk ook al van 1x per week blowen? Of moet je dan toch wel elke dag smoken?


Als het beestje maar een naam heeft, ik geniet er niet minder doorFlameon zei:Dat heet tolerantie croppie!
Heet dit dan antitolerantie?Flameon zei:En klaas ... je lichaam heeft nu meer moeite met het afbreken van de wiet, misschien?!?!
Oom Klaas zei:dat m'n lichaam het minder goed aankan
Ook dan, maar dan gaat het natuurlijk wel langzamerlolnoob zei:Krijg je die tolerantie eigenlijk ook al van 1x per week blowen? Of moet je dan toch wel elke dag smoken?
Flameon zei:met name je lever.

knolselderij zei:bij wiet heb ik dat maar vooral met alcohol heb ik dat dat ik vroeger veel en veel meer kon drinken ofja toen was het zuipen dan tegenwoordig
panini zei:ik denk dat het te maken heeft met dat je op de middelbare eerder de verlplichting voelt om naar de les te gaan en daarom minder snel de makkelijke weg koos. ook ben je als volwassene eerder verplicht om normaal te doen en zo, en dan "schijt aan alles" gevoel heb je nu mss wat minder, onbewust
is maar een theorie hoor, maar denk dat het daardoor komt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."