Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Volgens mijn ervaring is het beste het volgende. De plant afdoen en dan direct ondersteboven hangen in een kast met vrij sterke ventilatie en een temperatuur van rond de 20 - 25C°. Na 2 dagen knip je alles en hang je ze terug in de kast voor 2 weken. Na die week doe je alles uit elkaar, laat het 3 daagjes drogen op een vliegeraam ook in een donkere verluchte ruimte Na die 3 dagen steek je ze 3 dagen in een luchtdichte schoendoos. Haal hem eruit, en smokey smokey"
"qinn zei: lot zei: THC komt toch pas vrij bij een temperatuur van 100C ? of heb ik het nu mis? Klik om te vergroten... Ik dacht dat een brandend puntje van je sigaret/joint/shaggie meer dan 100 Geraden was... Klik om te vergroten... Dat is het ook! Iets van een 300C° en als je trekt nog veel meer."
"Re: narcotiseur paula zei: nou,op aanraadde vanuit het ziekenhuis forum ben ik vandaag naar de narcotiseur gegaan,moest toch in het ziekenhuis zijn, en ze vond het heel dapper dat ik het haar kwam vertellen. ze raadde me af om vlak voor de operatie te blowen en ze zou me met pillen helpen om de scherpe kantjes van het niet blowen eraf te halen totdat ik weer mobiel ben om naar buiten te gaan. wat een opluchting dat ze niet meteen met die wijsvinger aankwam. ik zal nu heel wat rustiger zijn voor de narcose. Klik om te vergroten... Dit is tevens ook een gouden raad voor al wie eens onder narcose moet die onder invloed is. Zeg tegen de narcotiseur WAT je hebt gedronken/gesmoort, HOEVEEL je hebt gedronken/gesmoort en WANNEER je wat hebt gedronken/gesmoort. Die mensen hebben daar voor gestudeerd en kunnen zodoende dan ook je narcose aanpassen. Je zou niet de eerste persoon zijn die in zijn narcose blijft omdat ie teveel had gezopen en het niet gezegd had."
"Toch wel dagelijks op school..."
"Rizla silver! { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Chips en frieten met een visburger, of een bamischijf. Of een king fish in de Quick. Of van die hemelse zure matten. (Die platte slierten, je hebt ze in het bruin, groen en rood en ik prefereer de rode) Of van die zure veters, de blauwe ook een beetje zurig Of van die zure hosties Of een groenteburger Of spaghetti ofzo Of een goede plak zalm Of of of Chips"
"Pikt dat niet ongeloofelijk als je dat erin druppelt?"
"Hempy zei: juist van school, dus maar lekker een jointje Klik om te vergroten... ²"
"Hallo Ik heb juist mijn plantjes roots accelorator gegeven. Voor die mensen die het niet weten, dat is een voedingsmiddel tegen wortelziekte en geeft een enorm explosieve groei aan de wortels. Ik heb zowat zitten berekenen en ik ben tot de conclusie gekomen dat voor de 5 planten dat ik heb staan 1,5l in 4 emmers verdeeld goed genoeg is. (2x toedienen.) Nu zit ik wel een beetje vast want mijn planten zijn beginnen bloeien maar ik heb hier wel enorm veel bloei explosieven staan. oa PK 13-14 Bio Missinglink Bio Boost Terra Flores Zou ik van 1 bebaalde bloei-accelorator geven of zou ik wat beginnen mixen? Ik heb het nadeel dat alles beschreven staat voor van die plantjes van een half metertje hoog maar mijn planten zijn rond de 3,5m dus ik heb geen idee wat ik moet doen. Met mijn berekeningen kwam ik wel uit op het volgende 2 liter pk 13 - 14 verdelen in 5 emmers 0,5 liter Bio Missinglink verdelen in3-4 emmers 0,5 liter Bio Boost verdelen in4 emmers 2 liter Terra Florens verdelen in15 emmers Maar moet ik beginnen mixen of van 1 bepaalde voeding geven of wat denken jullie? Ik had gedacht aan: - Roots Accelorator dan 4 dagen wachten - PK 13-14 dan 2 dagen wachten - PK 13-14 dan 2 dagen wachten - Roots Accelorator dan 4 dagen wachten - Terra Florens 2 dagen wachten - Terra Florens 2 dagen wachten Wat denken jullie van dit schema?"
"Mr 187 zei: Toppen genoeg,hoop alleen voor je dat ze nu nog ff goed doortrekken aangezien je al veel geel blad hebt.... Die toppen zijn pas in beginfase en moeten nog wel ff afrijpen hopen op wat goed weer.. Verder is het een leuk oerwoudje van slechts 3 plantjes.... P,s, hoe dik is de stam onder van je planten in cm..? Klik om te vergroten... Wat kan je doen aan dat geel blad, bij mij begint er ook eentje wat geeltjes te worden... Andere jaren nooit voorgehad."