Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zin in een joint, maar is het momenteel verstandig? Nu op dit moment is het net meer dan 24 uur geleden. Ik ben een uurtje geleden wakker geschoten en geloof me ik heb zo'n zin in een joint... Maar morgenmiddag moet ik op mijn werk een logica test doen ivm mijn opleiding voor hogere functie. Dus ik denk dat ik nu ff sterk moet zijn en niet blowen. Zodat ik morgen kan presteren. Ik heb geen diploma en ben pas 18 jaar ik krijg morgen de kans om die test te doen op mijn werk waar ik momenteel gewoon een inpakker aan de lopende band ben. Dit komt door mijn prestaties van de afgelopen maanden. Als ik slaag in mijn test krijg ik op mijn werk de kans om te gaan voor operator waar je normaal een A2 diploma voor nodig hebt. Maar ik heb zo'n zin in een joint."
"kon het dan toch maar niet laten.... Kheb dan toch maar een stickytje gerold... Ben nu eigenlijk zalig aan het genieten... en al de helft minder zenuwen voor morgen..."
"ben geslaagd Kben erdoor!!!!!! Kvoel me wel goed hoor! 18 ongediplomeerd. thuis buitengekickt. En binnen de vier maanden vast werk met een A2 functie. Zonder dat ik heb moeten gebruik maken van instanties om geld van te krijgen. Geen ocmw fzo geen stempelgeld niets. Gwoon op men eigen. Ik weet dat wiet er geen goed aan doet fzo. Maar ik kan er toch zalig van relaxen en genieten. Ik ga ook nooit meer dan 2 jointjes per dag roken fzo. Voor mij is wiet een genotsmiddel waar je geen misbruik mag van maken. Ik kan het niet uitleggen maar voor mij is wiet heilig. Ik heb respect voor de plant fzo. Ik rook ook nooit in het openbaar enkel thuis. Anders denkt iedereen dat ik het doe om er bij te horen."
"weed=inspiratie Als ik er een tje gerookt heb en kzit er lekker stoned bij heb ik enorm veel inspiratie om teksten te schrijven. Gebruik ik woordspelingen waar ik anders nooit zou opkomen enzo. Maar echt doortrippen en hallucineren nee niet echt. Wat ik wel eens had was dat ik dacht dat ik een spook in de gang zag... Maar 's anderendaags werd het al duidelijk dat het een lange jas aan de kapstok was..."
"Als je wiet koopt hoe kan je zien dat er mee is geknoeid?"
"wth? Kunnen jullie nog genieten van een joint dan? Als je speculeert over hoeveelheid enzo??? Zolang je niet zonder valt is alles goed toch? Gwoon smoke en chilleuh."
"Hey Af en toe smoke ik samen met de frituurbaas uit men straat een jointj tijdens het sluitingsuur... Gisteren was er daar een van zijn vriendinnen. En die vertelde me dat ze een zakje met zaadjes had gevonden. Ze toonde me het zakje en er zaten tien zaatjes in! Nu vraag ik me af wat ik er mee moet doen? Kunnen zaadjes doodgaan als ze lang bewaard worden? Nu heb ik van een flesje de onderkant afgesneden en natte make-up doekjes ingelegd. En er boven een zaatje opgelegd afwachtende tot het zal ontkiemen om het daarna in aarde te steken. Enige tips? Het zaadje staat nu in mijn computer. (Mijn pc heeft neonlampen en ik heb het zaadje onder mijn grafische kaart geplaatst omdat dit een zalig warm plekje is. Er is ook een goede luchtafvoer in mijn computerkast daar ik werk met een gamercase) En door men plexiglas behuizing kan ik zien wanneer het zaadje is ontkiemt). Maar wat moet ik er dan verder mee doen? vanaf de ontkieming?"
"kijk spongebob ze hebbe hier ijsjes!!! Ijsjes natuurlijk heerlijk roomijs na het smoke... Echt zalig. Je keel voelt dan weer zo frisjes aan enzo moet je echt eens proberen!!!!"