Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsManier Wiet roken zonder tip/vloei??

Manier Wiet roken zonder tip/vloei??

42 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
buzzrider zei:
pijpen
Klik om te vergroten...

Ja, doe ik ook wel is!
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#2
buzzrider schreef:tongueout:ijpen



Ja, doe ik ook wel is!
Klik om te vergroten...

Hahahahah
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
cropp zei:
ik zou wel een gaasje inproviseren, ik heb vandaag rond zitten kijken waar die dingen op zitten, op mijn speakerset, in mijn oordopjes, klinkt raar maar dat kun je zolang als screentje gebruiken en dan heb je een goede waterpijp
Klik om te vergroten...

voordat je die als screentje gebruikt, even afvlammen bij het gasfornuis. dan verbrand het plastic wat ze er wel eens op doen( vanwege oorsmeer, dat in metaal bijt)


ik deed wel eens een frisdrank blikje, aan de zijkant( vlak bij onderkant) een deukje slaan met de achterkant van spijker tegen het blikje, dan met een naald, en hamer. kleine gaatjes erin maken. Haal t sluitlipje eraf. en zaag de bovenkant van een plastik colaflesje af en zet die erop. ( dit tegen de kans op snijwondjes, en het suckt lekker)
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#4
Okeey, die klinkt wel nice.
zeker een keer proberen
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maak Hasj melk, werkt al naar half uurtje en je word heerlijk high
Enige wat je nodig hebt is boter, melk, pan en hasj
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik beschik over een volcano vaporizer:

dat onderste ding is een heteluchtkanon, dat kleine ding wat er naast ligt is een wietreservoir met onder en boven een filter(de bovenste zet je er na de wiet erin gedaan te hebben boven op.)
en de zak is waar de mist/vapor in opgevangen wordt. (kijk anders wat yt filmpjes voor verdere uitleg).
Lang verhaal kort. De volcano hete lucht is volgens mij niet warmer dan dat van een haardroger, en als ik me daarin vergis koop je bij de lidl een Hete lucht föhn(voor verf afbladeren) voor een tientje. Zoek ergens een aluminium potje en prik er gaatjes in als reservoir, prik gaatjes door het dekseltje als filter bovenop, Zoek een doorzichtige zak. In de standaard volcanozak passen ongeveer 5 inhallaties. Degeen ik zelf gebruik 15, en een normale joint is ongeveer 25 trekjes. (een vuilniszak is ongeveer 40 trekjes).

Een makkelijkere (en zoals elke passieve glass vaporiser, waardeloze) manier is een hittevaste fles te zoeken, goed verpoederde wiet onderin te gooien(goed verpoederen is bij vap altijd noodzaak), de bovenkant vol stoppen met rietjes, de helft ervan in je mond nemen, de andere helft moet lucht van buiten naar binnen toelaten., en dan een vlam aan de onderkant van de fles houden met kleine beweginkjes voor geleidelijke verwarming. (maar deze manier is net zo bs als de winkel varriant ervan)


voor de rest, deuk idd een blikkie in, prik wat gaatjes in de deuk, leg er wiet op en smoke.

(aluminiumfolie is gecoat met plastic, aluminium zelf is gelinkt aan parkinson)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goya zei:
Maak Hasj melk, werkt al naar half uurtje en je word heerlijk high
Enige wat je nodig hebt is boter, melk, pan en hasj
Klik om te vergroten...

heb ik gister gedaan met chocolademelk voor ontbijt, warm maken, een beetje boter erbij, wachten tot het mijna kookt, hash kruimelen, er in gooien, 10 minuutjes roeren met een garde, zorgen dat het niet kookt, drinken en dan wachten

om half 10 ingenomen, en om half 4 was ik weer nuchter
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb ook hasjmelk gemaakt, met een half 5je hasj, zou genoeg moeten zijn maar heb er niks van gemerkt :confused: terwijk het volle melk was en er zat een beetje boter in :P
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
van een flesje kan je een waterpijp maken :) Daar doe je 2 gaatjes in. 1 die gebruikt als klapgat en de ander doe je een buisje in. Met een lege bic pen en zilverfolie kan je het stuk maken waar je de wiet in doet. Om het buisje (leg bic pen) doe je zilverfolie en je maakt het zo dat de bovenkant breed en rond is zodat je daar je wiet in doet. Wel oppassen dat je wat ruimte maakt tussen de wiet en het buisje (dat is van plastic en dat is niet fijn als dat verbrand). Dat ding doe je in het gat zodat het buisje onder water zit. En dan kan je em gebruiken als waterpijp/bong
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
cropp zei:
Goya zei:
Maak Hasj melk, werkt al naar half uurtje en je word heerlijk high
Enige wat je nodig hebt is boter, melk, pan en hasj
Klik om te vergroten...

heb ik gister gedaan met chocolademelk voor ontbijt, warm maken, een beetje boter erbij, wachten tot het mijna kookt, hash kruimelen, er in gooien, 10 minuutjes roeren met een garde, zorgen dat het niet kookt, drinken en dan wachten

om half 10 ingenomen, en om half 4 was ik weer nuchter
Klik om te vergroten...

Ik snap daar dus niks van he. Hoe je dat precies moet doen.
Heeft iemand een stappenplan? :P
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Extisi zei:
Ik snap daar dus niks van he. Hoe je dat precies moet doen.
Heeft iemand een stappenplan? :P
Klik om te vergroten...

All you need to know.., click HERE!
D
DAnOoNtjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
je kan ook een vaporizer maken van een gloeilamp, wat tape en de dop van een flesje.

Maak de gloeilamp open aan de onderkant, bij het zwarte puntje van de schroefdraad. met een schaar haal je de koperdraad etc eruit. Je hebt nu een lampje waar je aan de schroefdraad een dop over kan draaien.
Met zout haal je de chemicalien uit de binnenkant van het glas.
spoel schoon met wat water en droog met een doekje de binnenkant van de lamp.
stop wat wiet of hasj in de lamp en schroef hem dicht. verwarm met een aansteker de lamp. je ziet niks verbranden, de THC verdampt gewoon. als je hem openschroeft moet je meteen een hijs nemen. je hebt niet het gevoel dat je stoned word, eerder subtiel high en daarna helemaal knetter worden.
Let dus op je dosering....

vapo's zijn de bomb! :stoned: :stoned: :stoned: :hearteyes:
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik zonder vloei zit maak ik meestal een pijpje van een leeg bier of frisdrank blikje. Om het maar simpel uit te leggen:

1. Pak een blikje
2. Maak hem leeg
3. Spoel hem om
4. Maak een deuk in de zijkant die van de opening afwijst
5. Maak een aantal kleine gaatjes in de deuk
6. Leg je wiet in de deuk
7. Je snapt wel waar dit heen gaat
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Escoban zei:
Als ik zonder vloei zit maak ik meestal een pijpje van een leeg bier of frisdrank blikje. Om het maar simpel uit te leggen:

1. Pak een blikje
2. Maak hem leeg
3. Spoel hem om
4. Maak een deuk in de zijkant die van de opening afwijst
5. Maak een aantal kleine gaatjes in de deuk
6. Leg je wiet in de deuk
7. Je snapt wel waar dit heen gaat
Klik om te vergroten...
Ja ik snap het, hij gaat dadelijk inkt roken van zn blikje.. Dit doe je dus beter niet
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#15
geox zei:
Escoban zei:
Als ik zonder vloei zit maak ik meestal een pijpje van een leeg bier of frisdrank blikje. Om het maar simpel uit te leggen:

1. Pak een blikje
2. Maak hem leeg
3. Spoel hem om
4. Maak een deuk in de zijkant die van de opening afwijst
5. Maak een aantal kleine gaatjes in de deuk
6. Leg je wiet in de deuk
7. Je snapt wel waar dit heen gaat
Klik om te vergroten...
Ja ik snap het, hij gaat dadelijk inkt roken van zn blikje.. Dit doe je dus beter niet
Klik om te vergroten...

Ja, en misschien moeten kinderen ook geen plak tatoeages meer gebruiken omdat dealers daar LSD in verwerken :rolleyes:.

Die inkt verbrand heus niet als je gewoon je wiet aansteekt. Probeer maar eens de inkt van zo'n blikje af te halen met een aansteker. De snelste manier is om het met de achterkant er af te schrapen.
B
BarbaraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Doen mensen dit alleen met weed en hasj ? Of ook met coke? Want mijn vrien liegt namelij al een tijdje en toevallig gisteravond kom k onverwachs thuis en verstopt snel ze blikje met gaatjes en as erop en vind al enige tijd elke x van die blikjes .. K wil graag weten of dt ook met coke op die manier wordt gerookt ?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
je moet het blikje ook eerst even branden, zonder wiet. deukje op de kop, en daar de aansteker onder houden, tot de verf is weggebrand, dan even met de sleutel erover, of schuurpapiertje,
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#18
leg de wiet op iets niet brandbaar steek het in de fik en zuig het dan op :P
of gewoon niet blowen das gewoon het makkelijkst morgen kan je ook weer blowen :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een gietijzeren buisje, die je gebruikt om een vuurtje aan te blazen bij de openhaard of BBQ.

stop een kruimeltje aan t eind, en niet te hard sucken. gewoon langzaam. zodat de rook net de goeie kant op gaat. en zodat je de as niet inademt.
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#20
-pak een punaise (zo een rond dingetje met een scherp puntje aan om op een prikbord te prikken)
-punaise dan door een bierviltje steken, met de scherpe punt naar boven neerleggen en daarop een knopje wiet of blokje hasj prikken, zodat het een beetje in de lucht hangt, belangrijk dat het boven het bierviltje hangt want anders ga het papier daarvan ook opbranden (ik heb het enkel met hasj gedaan maar wiet gaat ook wel denk ik)
- hasj/wiet aansteken, dat het begint te roken (dus blazen als er een vlam opstaat! anders brand alles gewoon weg) en dan zet je er snel een glas overheen
- je wacht tot het glas gevuld is met rook, houd ja mond bij het glas, maakt een kleine opening en zuig zo alle rook die in het glas zit op

:stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."