#1
De Noot zei:-pak een punaise (zo een rond dingetje met een scherp puntje aan om op een prikbord te prikken)
-punaise dan door een bierviltje steken, met de scherpe punt naar boven neerleggen en daarop een knopje wiet of blokje hasj prikken, zodat het een beetje in de lucht hangt, belangrijk dat het boven het bierviltje hangt want anders ga het papier daarvan ook opbranden (ik heb het enkel met hasj gedaan maar wiet gaat ook wel denk ik)
- hasj/wiet aansteken, dat het begint te roken (dus blazen als er een vlam opstaat! anders brand alles gewoon weg) en dan zet je er snel een glas overheen
- je wacht tot het glas gevuld is met rook, houd ja mond bij het glas, maakt een kleine opening en zuig zo alle rook die in het glas zit op
![]()
haha, wou net precies hetzelfde voorstellen toen ik dit bij de laatste post zag staan
groetjes
