Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoned

Stoned

67 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iedereen heeft wel eens dingen bedacht, toen die stoned was, die eigenlijk heel erg slim of handig waren, maar heeft er nooit wat meegedaan omdat je lui bent, of omdat je het vergeten bent.

Ben jij nu stoned en heb je iets geniaals bedacht en vind je dat je dit moet delen met de wereld?

Doe het dan hier en deel het met andere stoners :P

Greetz, Peace, de ballen en groetekes..
:stoned:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha goed topic, ik zal hem onthouden. Het probleem is dat je die geniale dingen altijd vergeet als je weer nuchter bent. Gelijk posten dus!
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad, je moet het echt gelijk posten, deze moet je bij favorieten zetten ofzo.
Want ik had gister namelijk ook nog iets geniaals bedacht toen ik stoned was, maar ben het vergeten xD
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neeeeee ik kan er niet tegen xD
Gister lag ik in bad en had ik iets geniaals bedacht, het was iets wat ik normaal nooit kon verklaren (iets wetenschappelijks), maar toen wist ik het!

En toen ik bij de PC was, was ik het al weer kwijt -_-''
Zucht xD
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
De geniaalste idëeen komen als ik in op de bank lig met me ogen op half 7 en niet achter de computer :) , tegen de tijd dat ik dan bij de computer ben, ben ik het al vergeten. :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
mandragora zei:
De geniaalste idëeen komen als ik in op de bank lig met me ogen op half 7 en niet achter de computer :) , tegen de tijd dat ik dan bij de computer ben, ben ik het al vergeten. :)
Klik om te vergroten...

:grin: Klinkt bekend, toch is het leuk om te onthouden. Die ideeën blijken altijd minder goed achteraf, leuk om terug te lezen! :rock:
m
methyLid
01-01-2024, 00:00
#7
mandragora zei:
De geniaalste idëeen komen als ik in op de bank lig met me ogen op half 7 en niet achter de computer :) , tegen de tijd dat ik dan bij de computer ben, ben ik het al vergeten. :)
Klik om te vergroten...



hahahahaha :stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Daarom heeft de oude generatie stonies altijd een notitieblokje opzak, of naast z'n bed.
Of de moderne generatie een post-it functie/app op de slimmetelefoon.

Althans, door beide manieren heb ik al redelijk wat ideetjes kunnen onthouden :)
Achteraf 9 van de 10 keer bullshit, maar er zit wel eens wat bruikbaars tussen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
PepTalk zei:
Daarom heeft de oude generatie stonies altijd een notitieblokje opzak, of naast z'n bed.
Of de moderne generatie een post-it functie/app op de slimmetelefoon.

Althans, door beide manieren heb ik al redelijk wat ideetjes kunnen onthouden :)
Achteraf 9 van de 10 keer bullshit, maar er zit wel eens wat bruikbaars tussen.
Klik om te vergroten...

Zelfde hier ;P
Kunnen leerzame lessen zijn als je ze eruit kunt vissen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha ik heb een half volgeschreven kladblok in m'n woonkamer liggen :tearsofjoy:

Meestal zijn het praktische dingen die ik niet wil vergeten of slappe activiteiten die ik nog eens stoned wil doen :stoned:

Oh ja en een hele hoop kindertekeningetjes :mrgreen:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
PepTalk zei:
Achteraf 9 van de 10 keer bullshit, maar er zit wel eens wat bruikbaars tussen.
Klik om te vergroten...

Kan jij dat bruikbaars hier met ons delen? :)
Ben echt benieuwd...

grts
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja ik heb er een!
Namelijk de reden waarom mensen nu vaker kanker hebben dan vroeger.

Omdat de mensen ouder worden, hier de verklaring:

Dat komt omdat bij iedere celdeling een aantal mutaties op kunnen treden in het DNA, als mensen veel ouder worden hebben er meer mutaties plaatsgevonden in het DNA en op een gegeven moment kunnen er dus steeds minder mutaties optreden, omdat die al opgetreden zijn, dus dan wordt de kans steeds groter dat het DNA stuk muteert die staat voor de groei van cellen. Als dit stukje DNA is gemuteerd blijft de cel doorgroeien en dan is dit een kankergezwel.

Snappen jullie het? Ik wel want ik ben heftig space samen met een vriend van me :P

Peace! :stoned:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
@ smoken Jaa dat is kinda logisch toch?
I
ILikeWeedzzLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik had gister toen ik stoned was een gesprek over gevangenissen huurmoordenaars en drugsbende's op de fiets.. kan me alleen dat herrineren niet wat we allemaal over hadden binnen die onderwerpen
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Is kinda logisch inderdaad... Toch is het gaaf om zulke verbanden/conclusies/verklaringen te kunnen creëren als je stoned bent.

Het lijkt gelijk alsof je een oplossing voor de wereldvrede vindt.

Zo hadden wij een heel gesprek over voortstuwing in de ruimte, je hebt daar geen weerstand dus een raketmotor zou daar niet moeten werken dan. We hadden een geniale oplossing, wat weet ik alleen niet meer, maar als ik Wikipedia lees herken ik niets van de uitleg in onze eigen oplossing haha.
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#16
SmartieAndMe zei:
Is kinda logisch inderdaad... Toch is het gaaf om zulke verbanden/conclusies/verklaringen te kunnen creëren als je stoned bent.

Het lijkt gelijk alsof je een oplossing voor de wereldvrede vindt.

Zo hadden wij een heel gesprek over voortstuwing in de ruimte, je hebt daar geen weerstand dus een raketmotor zou daar niet moeten werken dan. We hadden een geniale oplossing, wat weet ik alleen niet meer, maar als ik Wikipedia lees herken ik niets van de uitleg in onze eigen oplossing haha.
Klik om te vergroten...

Haha ja toch vaak wordt je er toch echt filosofisch van

maar persoonlijk vind ik wat ik heb bedacht toch best geniaal, het is hardstikke logisch natuurlijk, maar om erop te komen moet je geest toch wel in een andere sfeer zijn zeg maar :P

En jammer dat je je oplossing niet meer weet man
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha jammer, ik heb weer een aantal nieuwe.
Een vriend van me heeft het allemaal in z'n mobiel gezet, dus er komen binnenkort weer een aantal nieuwe :P
E
EurotofobieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik stoned ben vraag ik me altijd af waarom dingen bedacht zijn, zoals een stoel..
& waarom ik er nooit op ben gekomen, dan kon ik nu redelijk rijk zijn (haha)!

Roll it, light it, smoke it! :stoned:
S
SteenSLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had vandaag wat Hasj melk gedronken en nar een paar uur geprobeerd wat wiet te verdampen in zon metalen warm houd pannetje en dan een stuk karton met 2 gaatjes er op gedrukt houden, onder een kaarsje houden en zuigen, ik weet nog steeds niet zeker of dat echt gewerkt had, het fijn geknipte wiet was wel droger en iets geler geworden maar volgens mij werd het net niet warm genoeg :P

Maarja daarna ging ik buiten zitten, zag ik een mier rond lopen, normaal kijk ik nooit naar die insecten maar ging ze nu vet zitten te bustuderen, en begon alles wat de mier deed te vergelijken met het menselijke leven, echt nutteloos maar wel grappig. Maar wel een raar gevoel dat je ineens dieper lijkt te kunnen denken over dingen, echt appart :openmouth:
F
F.ck.The.SystMLid
01-01-2024, 00:00
#20
- Geen wiet meer roken!
Oh my god! Bedacht ik dit nu helemaal zelf.. ?> :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."