ILikeWeedzz zei:
ik heb altijd als ik stoned ben dat ik veel beter verbintenissen kan leggen tussen situaties en dingen die gebeurd zijn. Hierdoor heb ik vaak door gehad wie me nakte, kan nu mn echte vrienden op 1 hand tellen (waarvoor ik vroeger dacht dat mn echte vrienden wel 25+ waren) en kan dingen als zien gebeuren voor ze gebeurd zijn.
kortweg: wiet heeft mij superveel inzicht gegeven en ik ben er eigenlijk ook heel intelligent van geworden, enige waarvoor wiet slecht is is je longen, voor de rest is het eigenlijk alleen maar goed.
ben er ook achter gekomen dat ik moet op gaan passen met alcohol/harddrugs. met name xtc deden ik en vrienden op den duur al bijna 1x per 3 weken. hebben de stap terug gedaan naar 1x per 1,5 maand. ook drinken doe ik eigenlijk helemaal nooit meer.
weed is my medicine
Dat heb ik ook gehad man, dat je je vrienden echt leert kennen, omdat je er anders (objectiever misschien) naar kan kijken.
In een bepaald opzicht maakt het je slimmer ja.
Het is inderdaad ook niet slecht voor je. Een middel wordt pas slecht of goed, door wat je er zelf mee doet :P
Trouwens marijuana is niet slecht voor je longen. Dit is allang achterhaald, het schijnt zelfs de kans op long tumoren te verkleinen. Dus is het is nog bij verstandig gebruikt gezond.
Ik doe het al ongeveer 2 jaar en heb nooit echt problemen gehad. Ik heb juist het gevoel dat ik slimmer ben geworden (kan ook omdat ik nog ontwikkel hoor :P) en ik ben een wat relaxder persoon geworden.
Maar let wel op! Want het is en blijft een heerlijk gevoel in dit wordt al gauw een gewoonte. Zorg ervoor dat je NOOIT stoned zijn, verkiest boven studie of werk of relaties.
Verder heb ik geen spijt dat ik ooit ben begonnen. Ik doe het nu wel iedere dag en soms heb ik alleen spijt dat ik teveel heb gegeten of kan ik slecht slapen als ik heel high ben.
Maarja skunk is leuk :P