Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waarom wilt iedereen altijd zo snel mogelijk van de kaart zijn? Geniet van wiet, snap je."
"Henk-Online zei: Jooo mensen! Kees en Henk hier. We worden nogal moe van de hasj chocolademelk... iemand tips om wakker te blijven? Klik om te vergroten... ?"
"Hee ! Ik heb geen direct medisch antwoord zegmaar, op je vraag, maar ik kan je wel vertellen wat bij mij werkt, en over het algemeen in mijn omgeving.. 1: Als je meer hasj rookt, dan ben je heftiger high zegmaar.. en dat ''heftige'' gevoel duurt dan misschien wel iets langer ja, dan wanneer je ''gewoon'' rookt. maar zitniet veel verschil in ofzo. Dus je ken beter gewoon roken.. en genieten.. en trouwens.. met hasj is het het doseren lastiger dan met wiet.. met hasj doe je snel te veel vind ik, en dan smaakt hij te scherp.. of ik kreeg wel is hoofdpijn zelfs. 2: Er is niet iets wat direct helpt om meteen nuchter te worden.. wel suikers (cola, multivitaminedrink, mars etc.) en vitamine C, (gewoon een sinaasappel uitpersen/eten ) Ik hoop dat je er een beetje wat aan hebt,"
"een lekker NLX wietje, 1 gram in 1 joint, en heerlijk in me 1tje opgerookt. Nu de volgende. en we doen gewoon alsof het PEP is . tussen de oren kweken."
"Verschillende dingen ordenen Wiet roken Advies geven aan mensen met relatieproblemen Alles netjes houden Zingen uit volle borst! Dansen. Maar na een tijdje vervagen deze bovenstaande dingen langzaam, om plaats te maken voor dwangneuroses, para's en nagelbijten"
"LEVEN."
"ShortoMuze zei: Alles onder speed is Klik om te vergroten... leven dus"
"Met caffeine heb ik vaak koppijn, en meer/vaker honger. En met die rotzooi krijg je vandie ''afdraaiers'' een kuthumeur dus als het uitwerkt. Maar dat is mijn ervaring.. Dus ik zeg.. gewoon SPEED snuivendus."
"Paperplane. zei: mijaser zei: F.ck.The.SystM zei: Met caffeine heb ik vaak koppijn, en meer/vaker honger. En met die rotzooi krijg je vandie ''afdraaiers'' een kuthumeur dus als het uitwerkt. Maar dat is mijn ervaring.. Dus ik zeg.. gewoon SPEED snuivendus. Klik om te vergroten... Bedoel je dan dat je met zuivere speed geen kutheumeur zou moete hebben? Klik om te vergroten... Ik heb met zuivere pep(60%+ zonder caff) nog nooit kater/dipje/cravings naar meer gehad toen het uitwerkte of wat dan ook. Ook niet na een halve gram zuivere pep in een nacht Enige negative effecten die ik van zuivere pep krijg zijn slapeloosheid(duh) en puistjes. Maar ik snuif het dan ook niet. Oraal voor onderweg/feestjes, thuis gewoon lekker pluggen. Klik om te vergroten... Precies. Met goeie pep, goeie pep dus, heb ik geen afdraai momenten/katers/kuthumeuren/dipjes etc. That's the point. Met cafeïne heb ik dus hoofdpijn en wel afdraaimomenten/katers/kuthumeuren/dipjes etc."
"De speed waar voor gewaarschuwd wordt? Tis zo stil. HAHAHAH"