Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"snekkies en jengels"
"Dit topic was vekeerd geplaatst, heb verwijderd en opnieuw geplaatst bij trip reports"
"bibaloa zei: Wat raden jullie dan aan? dat ik bvb 1 dag mdma neem (stevig dan wel), een tweetal dagen tussenlaat maar wel in die dagen coke of speed doe, en dan trug eens mdma? en hoe zit dat voor mijn 2de festival? Klik om te vergroten... Ik raad je aan om niet naar een festival van 8 dagen te gaan en elke dag drugs te nemen. Weet je wel hoe verschrikkelijk slecht dat voor je kop is? Weet niet als je hersendood wil zijn op je 30e maar anders vooral even doorgaan zo. 8 dagen op drugs, weinig eten want dat krijg je toch niet weg, en alleen maar feesten. I wish you good luck."
"wtf? juist met pillen op boeit het me echt geen fuck wat mensen om me heen er van denken. ik denk dat je gewoon die negatiefe gedachte opzei moet zetten en wat boeit et dat je allemaal onzin uitkraamt? ik kraam op 1 avondje pille meer onzin uit dan in een heel jaar nuchter"
"*Modknip* Dit doen we maar even niet."
"Hmm toch even een aantal punten waarop ik even commentaar wil geven. Ten eerste zou ik je 1e keer in een vertrouwde omgeving doen. Sommige mensen vinden hun 1e keer op een feest HELEMAAL GEWELDIG, maar aangezien je al niet goed tegen drugs kan (heb zelf ook een vriend van 17 die licht is en weinig kan hebben) zou ik je wel aanraden je 1e keer in een vertrouwde omgeving te doen, dus als je een keer alleen thuis bent en je 100% zeker bent dat je ouders niet komen Daarnaast MOET je niet op dat feest. Er zijn zat feesten en dat feest komt vast volgend jaar nog wel een keer dus laat je niet van de wijs brengen. Daarnaast dat ''makkelijker chicks fixen'' is waar en niet waar. Het is zo dat als je waus (zo noemen wij dat, het gevoel wat je krijgt van xtc) bent je erg makkelijk kan communiceren en veel complimenten maakt en goed zorgt voor je medemens. Daar tegenover is het zo dat die meisjes (ik weet niet of dubstep echt drugsgerelateerd is zoals hardstyle waar ik altijd heen ga) kunnen afknappen op de drugs. Je maakt niemand wijs dat je niet waus bent als je met gigantische pupillen aan komt lopen en je aan het kauwen bent als een gekke. Verbaas je er niet over, als je geen kauwgom hebt kauw je gewoon je tong kapot (damm had 1x geen kauwgom... wat had ik spijt..) Daarnaast als het een klein discotheekje is waar je veel bekenden kent die het niet mogen weten, aangezien drugs nogal een tabee is en vrijwel niemand zn ouders het weten, zou ik het absoluut niet doen. 1x gedaan in een discotheek in dezelfde stad waar ik naar school ga ( en in die stad is maar 1 discotheek) en verschillende mensen vroegen sarcastisch: hee hoeveel pillen heb jij gehad dan? toen kende ik gelukkig nog niet veel maar ik ben die week erop 3 dagen bang naar school geweest omdat ik bang was dat er over me gepraat zou worden (thanks god it didnt happen) nou hele preek en advies later, ik hoop dat je er wat mee kan en nu 2x nadenkt voor je zomaar xtc gaat gebruiken. Als je het wel gaat doen, lees je goed in en lees het topic over verminderde hersenschade op dit forum, dan kom je niet voor vervelende verassingen te staan"
"Svali zei: Een uur na dit verhaal heb je nooit meer ingelogd. Antwoord geven lijkt me nogal onzinnig dan. Klik om te vergroten... wellicht kijkt ie nog wel maar logt ie gewoon niet in? heb niet echt zin om dit verhaal te lezen en heb ook geen verstand van coke ( nog nooit mee in aanraking geweest) dus ik kan denk ik niet helpen."
"Stoppen met wiet voor het leven vind ik eigenlijk geen optie. Dit omdat het toch echt heel veel gezelligheid brengt maar ook omdat ik erg goede gesprekken met iemand kan hebben als ik gerookt heb. Daarnaast het kapot lachen en de domste opmerkingen eruit flappen, dat vind ik echt zo geniaal. Ik vraag me af wat jij onder recreatief gebruik verstaat. Ik ben gestopt met wiet roken als me de volgende dag in de ochtend/begin middag dingen te doen staan als school, stage, familieuitjes etc. maar als dit niet het geval is, en ik bijvoorbeeld ineens op woensdag een lesvrije dag heb, dan zie ik er geen erg in om dinsdag avond wat te roken. Ik weet wel altijd waar de grenzen liggen wanneer anderen dat niet weten wat ik erg handig vind. Ik heb daarnaast ook nog mijn doelen in het leven zoals dit jaar slagen voor mijn mbo opleiding (1 jarige opleiding, ik ga hierna sport en bewegen doen ) en keihard en veel krachttraining te doen. Had dit topic gemaakt omdat ik graag wil weten hoe andere mensen tegen mijn situatie aankijken. Ik zie bijvoorbeeld gedrag van mensen om me heen, waar ik mezelf in herken qua gebruik. Eerst een joint, dan weer een paar, dan zelf 1 kope, dan 5je kopen, dan 10je kopen, enzovoort. ik hoopte dat mensen die dan bijvoorbeeld al 20 jaar roken danwel verslaafd op een negatieve manier zijn geweest hun gedrag in mij herkennen, en mij kunnen adviseren hoe ik het beste er mee om kan gaan."
"Nou toch heel wat aan de reacties gehad hoor ] Ben van plan na 420 een tijdje te stoppen. 2/4 vaste smokevrienden hebben dan examens en 1 moet zorgen dat ie keihard aan school gaat werken anders blijft ie zitten. ik en die andere vriend hebben gezegd ook gewoon maar even te stoppen om hun te supporten, en om eens te kijken hoe het is om ''clean'' te zijn. Ik weet niet eens meer hoe het is om echt clean te zijn, ga dus waarschijnlijk van 21 april tot na de examen periode stoppen met blowen, en daarna een soort suikerfeest na de ramadan, eens een dikke pure blunt roken"
"maak je niet zon zorgen en gewoon doen.. temperaturen etc maakt niet uit.. je ruikt een spacecake minder dan gewoon wiet en een gram de man volstaat. had je dat nou niet zelf kunnen bedenken ?"