Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Formers, Ik ben vrij nieuw met MDMA en ik had een vraagje, kan je ook MDMA micro doseren? Net als bij LSD of Paddos? Bijv. 0,5 gram per kg lichaams gewicht (ik wil me alleen blij voelen en niet het effect van LSD of Paddos krijgen). Ik zou het graag een keertje alleen willen nemen zonder het echte goede effect. moet ik meer nemen voor dat er uberhaupt iets gebeurd of is dit mogelijk? Zoja heeft iemand hier evaring mee? Mvg Nielss"
"Hallo iedereen! Ten eerste wil ik zeggen dat dit mijn eerste forum post ooit is dus als ik iets fout doe willen jullie me dan verbeteren? ik denk dat er al een topic hierover is geweest maar ik kon het niet vinden, kunnen jullie een link ofz sturen als dit zo is? Duss, ik ben Minderjarig (15 jaar oud maar meeste schatten mij 17 door mijn lengte, ik ben al 2 meter ö) en ik wil graag salvia en kratom uitproberen. Mijn vraag is: kan ik dit kopen als ik minderjarig ben? Zoja waar zitten goede smartshops? (Ik woon bij Rotterdam) Gr Niels"
"Fool zei: Ik raad je trouwens ook met klem af om echt Salvia te proberen op je 15e, dat is echt niet zomaar 'even' raar/gek voelen. Dat is met een beetje pech je complete wereldbeeld die weggevaagd wordt en vervangen met iets angstaanjagends. Mag ik vragen waarom je graag Salvia wilt proberen? Klik om te vergroten... Ik wil graaf Salvia proberen omdat het best slecht met mij gaat, heb ruzie met mn ouders, sneed mezelf en shit, ect. Soms is het enige waar ik aan kan denken zelfmoord. Maar ik ken een vriendin die dagelijks wiet gebruikt omdat ze ongeveer het zelfde meemaakt en zegt dat ze er minder aan denkt. Ik heb geen idee hoe ik aan wiet moet komen en wil het liever nog niet gebruiken omdat ik mezelf daar nog te jong voor vindt. Toen ik n beetje rond zat tekijken kwam ik tegen dat sommige mensen naar smartshops gingen en werd ik wel n beetje benieuwd. Ik weet niet of Salvia of Kratom helpen mij rustig te laten voelen dus ik wou het een keertje proberen. Bedankt voor alle reacties btw!! Gr Niels"
"Psychedelibee zei: Ik raad je echt ten zeerste af om ook maar iets van drugs te gebruiken als dat de reden is. Drugs gebruiken om je problemen te vergeten is vragen om problemen, dat soort gebruik leidt snel tot een verslaving. Daarbij kan het je labiele toestand alleen maar erger maken. Op de korte termijn lijkt het misschien een oplossing, maar de lange termijn heb je al je huidige problemen nog steeds plus een verslaving erbij. Bovendien is Salvia zoals Fool al aangaf extreem heftig en dat doe je niet even voor de fun. Als je problemen ervaart kun je echt het beste professionele hulp zoeken bij een psycholoog ipv zelf wat gaan gebruiken om alle ellende maar even te vergeten. Klik om te vergroten... fool zei: In dat geval lijkt het me een heel goed idee om een afspraak te maken met je huiarts, er is vaak een betere uitweg dan dat je op dit soort momenten ziet. Klik om te vergroten... Ik vindt t aardig dat jullie mij dit advies geven maar ik gebruik liever drugs dan dat ik in een kist lig omdat ik het niet meer kon hendelen. Ik ga ook niet hulp zoeken. Ik wil alleen weten welke smartshops in de buurt van Rotterdam minderjarige mensen toestaan. Gr Niels"
"ZERO- zei: Toen ik 15 was zat ik in exact dezelfde situatie als jou. En wat ben ik blij dat ik toendertijd geen mogelijkheid had om aan drugs te komen, want ik ben er vrij zeker van dat ik dan niet meer had geleefd. Ik wou dat iemand toen doorhad wat er aan de hand was, want uiteindelijk liep ik pas op mijn 19e tegen mezelf aan en toen waren mijn problemen nog tien keer zo erg. Ik zou in ieder geval geen harddrugs of hallucinerende middelen gaan gebruiken. De kans is groot dat je je naderhand rot voelt, maar ook dat het echt helemaal verkeerd valt en je suïcidale gedachten erger worden. Met vervolgens het risico dat je jezelf van alles aandoet omdat je onder invloed bent en weinig controle hebt over jezelf. Van de spullen uit de smartshop zou ik dus sowieso wegblijven. Ook met alcohol moet je oppassen trouwens, ik zwaaide vroeger vaak in 1 klap om van vrolijk naar heel erg depressief als ik dronken was en dat is echt geen pretje voor jezelf en je omgeving. Dat je iets zoekt wat verlichting geeft is begrijpelijk. Ik denk dat het geen kwaad kan om eens een keer te blowen, we hebben allemaal onze eigen manieren om met stress om te gaan, maar het is niet de bedoeling dat je het gaat gebruiken als zelfmedicatie en dus verslaafd wordt. Dat is ook geen oplossing voor je problemen en je raakt alleen maar verder van huis. Uiteindelijk is de beste optie altijd nog om hulp te zoeken, hoe moeilijk dat ook is. Is er iemand die weet waar je mee zit of iemand met wie je hierover zou kunnen praten? Vrienden, ouders, mentor, leerkracht, kennis, opa, tante? Klik om te vergroten... SmartieAndMe zei: De kans dat het misgaat is heel erg groot, als je wilt gaan gebruiken om je problemen te verlichten. Je lost er namelijk geen problemen mee op, maar je stelt ze uit. Meestal komen er dan in de tussentijd nog meer problemen bij waardoor de meeste mensen in die in jouw situatie aan drugs beginnen uiteindelijk verslaafd raken. Je kunt uiteindelijk heel moeilijk meer stoppen dan, want zodra je weer stopt komt alles naar boven. Dat zal waarschijnlijk zo intens zijn dat je het niet kunt verdragen. Waarschijnlijk denk je dat ik overdrijf en dat het jou niet zal overkomen, maar er zijn helaas vertel je een bekend verhaal. Ik hoop van harte dat je alle adviezen hierboven aanneemt en hulp gaat zoeken. Je hebt het echt nodig zo te horen. Het is niet iets waar je je voor hoeft te schamen. Drugs moet je alleen gebruiken voor de lol en voor de leuke effecten, nooit om problemen weg te stoppen! Daarnaast kun je het beter niet onder je 18e gebruiken omdat het gemakkelijk invloed op de rest van je leven kan krijgen als je hersenen nog niet volgroeid zijn. Klik om te vergroten... Ik heb het net een paar vrienden verteld en nu ik jullie reacties gelezen heb, heb ik besloten het toch maar niet tedoen. Bedankt dat jullie me deze reacties gaven anders had ik waarschijnlijk drugs als mijn oplossing gezien. Toch voel ik me nog "naar" en ik ben ik op internet het "Sint janskruid" tegen gekomen. Is het oke als ik dit kruid neem op mn 15e? En waar is dit tekoop als ik het wil roken (Kruidvat, Apotheek, smartshop)? ik kan alleen tabletten vinden. Nogmaals bedankt voor de reacties!!! Gr Niels"
"Hallo iedereen, Ik had pas gelezen dat iemand high werd op maanzaad thee. Ik vraag me nu af of je het spul dat je van ze zaadjes afhaalt ook weer uit het water kan halen door het bvb te laten koken ofzo. Als dit kan hoeveel hou ik dan ongeveer over als ik bvb 500 gram maanzaad gebruik, of is dit overal anders? Alvast bedankt voor de reacties! Gr Niels."
"leveldesigner zei: Het schijnt inderdaad zo te zijn dat je high ervan kunt worden, maar een dokter van de hulpverlening zei me eens dat je dan echt belachelijke hoeveelheden moest eten of drinken, en dan praten we over enekel kilo's. Dat is althans wat ik me meen te herinneren. (Zat destijds in een afkick kliniek voor heroine verslaving, na weekend zou urine controle komen. De arts zei toen dat men niet moest aankomen met dat men een bolletje met maanzaad had gegeten in het weekend, en dat de urine daarom positief was want dat zou dan enkel kunnen wanneer men vele kilo's ervan at of dronk, als thee getrokken.) Klik om te vergroten... Ik heb veder gezocht over maanzaad thee en heb gevonden dat mensen na 1,5 kilo maanzaad thee al gestorven waren. Volgens de meeste mensen is 300 gram genoeg om voor de eerste keer high te worden (ö). Het lijkt me in iedergeval het proberen waard om te kijken of ik er iets uit kan krijgen als ik het kook. Wish me luck... Bedankt voor je reactie Leveldesigner! Gr Niels"
"leveldesigner zei: wow, dat wist ik niet! Dat 1,5 kilo thee getrokken al dodelijk kan zijn. Dus toch sterker spul dan als ik had verwacht. 300 gram is dan inderdaad beter te doen, gewoon laag beginnen qua hoeveelheid. Je schijnt het gewoon per grotere hoeveelheden te kunnen kopen bij zaken waar ze spullen verkopen voor bakken etc. succes, Klik om te vergroten... Het hoeft niet 1,5 kilo maanzaad tezijn want de hoeveelheid "opium spul" kan per zaadje verschillen tussen 20 en 200 mg (dit had iemand verteld) Ik heb 1,5 kilo maanzaad gekocht bij een kleine winkel voor €8,5. Ik was van plan om het niet te koken omdat de werkzame stoffen rond 80 graden al "kapot" gaan of iets dergelijks dus heb ik en deel van de thee op een groot bord gedaan met een warme bak water eronder zodat het iets verwarmd word. Nu nog afwachten, ik zie wel bruin achtig spul op het bord liggen."
"Hallo iedereen, Ik heb t geprobeerd te maken en het water zit teverdampen (ik wil het in een vaste vorm). Ik zal laten weten als ik het gebruikt heb. Gr Niels"
"Beste mensen, Ik heb pas van snuiftabak gehoord en ik vraag me af of je dit ook thuis met normale (peuken) tabak kan maken. Gr Niels"