Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet roken en slapen

Wiet roken en slapen

24 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#1
andere soort roken, merk het ook erg, heb nu is anderesoort eghaald en slaap gewoon kut
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niks aan te doen, hoort erbij. Ik kan dan ook gewoon de hele dag in bed blijven en nog steeds moe zijn. Nog een reden waarom ik de laatste tijd een beetje ben uitgekeken op blowen.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rook niet vlak voordat je gaat slapen, stel je gaat om 12 uur slapen, rook dan om een uur of 10 a half 11 je laatste joint. Dan ben je de volgende dag een stúk frisser dan wanneer je om half 12 je joint aansteekt en om 12 uur in bed ligt.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat sloom zyn de volgende dag is volgens my normaal, das altijd als je (meer) geblowt hebt.
wat je daartegen kan doen is gewoon in beweging blijven dus niet op de bank ploffen o.i.d. maar gwn gaan sporten en veeeel drinken helpt ook
Eigenlijk is het gewoon een soort smoke-kater
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik wiet rook in de avond

Vind ik het beter dan in middag , in de avond is het lekker rustig.

Juist probleem is slapen Lukt goed maar slaap Niet goed maar kan het niet zo goed uitleggen ik slaap niet slecht zoals dat ik 3 wakker word in de n8 maar gwn super slecht en de volgende dag ben helemaal sloom ,,

Niet zo fijn dus Weet iemand hier een Tip voor ofzo :stoned:
t
techno_eendjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik rook zelf enkel savonds je slaapt veel sneller maar ook gewoon genoeg dan blijf je slapen enkel de dag erna drink veel koffie dat helpt maar ik rook nooit de dag voordat ik moet werken of verantwoordelijkheid heb voor iets
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#7
^slim :stoned:

je moet gewoon zorgen dat je niet te hard spaced.
als ik gewoon relaxed stoned ben slaap ik als een roosje
maar als ik m keihard space dan denk ik dat ik droom maar space ik m gewoon hard..
best wel grappig om dat te merken.
maar de dag ernaa als je 1e uur hebt ofzo is minder....
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#8
De meeste mensen (en ikzelf ook) slapen heerlijk als je stoned gaat slapen, maar ik snap wel wat je bedoelt jah. Als je een joint rookt voordat je gaat slapen word je zo 'suf/sloom' wakker..en heb je bijna nergens zin in om te doen.. (iig dat heb ik erg vaak)

Tip: rook niet een joint voordat je gaat slapen.. je kan er weinig aan doen denk ik :P
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik slaap meestal heerlijk als ik heb geblowd,,,maar meestal slaap ik dan ook zo vast,,dat ik mn wekker niet meer hoor:P
,en ja,,als je dan wakker word ben je zeer traag,,lui,,sloom en etc,,maar een stevige bak koffie doet wonderen :wink:

:wave:
e
eliseliseliseLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha als ik goed stoned in slaap val .. en de volgende ochtend weer wakker word voel ik me nog steeds stoned ..
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
eliseliselise zei:
haha als ik goed stoned in slaap val .. en de volgende ochtend weer wakker word voel ik me nog steeds stoned ..
Klik om te vergroten...

Heb ik ook, stoned is misschien het verkeerde woord maar ik voel me dan wel een beetje brak.
B
BertHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#12
No trouble zei:
Als ik wiet rook in de avond

Vind ik het beter dan in middag , in de avond is het lekker rustig.

Juist probleem is slapen Lukt goed maar slaap Niet goed maar kan het niet zo goed uitleggen ik slaap niet slecht zoals dat ik 3 wakker word in de n8 maar gwn super slecht en de volgende dag ben helemaal sloom ,,

Niet zo fijn dus Weet iemand hier een Tip voor ofzo :stoned:
Klik om te vergroten...

Als ik dikke joins rook, doe ik dat meestal overdag

Ik hou er wel va om 's avonds ook wat te paffen maar dan ga ik er niet zoveel in doen,
gewoon rollen met een kort bladj..
Ik noem het ... een comajointje :) : Je voelt je lichtjes stoned en gaat dan gewoon in je bed liggen en slaapt direct in (net als een coma ^^) en alsj wakker wordt hebt je zoiets van: "aaah, ik heb zalig geslapen :grin: "
B
BertHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Niks aan te doen, hoort erbij. Ik kan dan ook gewoon de hele dag in bed blijven en nog steeds moe zijn. Nog een reden waarom ik de laatste tijd een beetje ben uitgekeken op blowen.
Klik om te vergroten...
Alsjij uitgekeken bent op blowen omdat je altijd moe/sloom bent,
dan denk ik dat je eens een weedj moet proberen met een hogere kwaliteitsklasse,
wanneer ik namelijk goede weed smoor ben ik happy, hyper en heb ik zin om vanalles tedoen!

Volgens mij is dat daar het hogere gehalte bcd in de weed met minder kwaliteit...
(dit ben ik wel niet zeker)
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#14
BertHerrer zei:
ExceptionalInsight zei:
Niks aan te doen, hoort erbij. Ik kan dan ook gewoon de hele dag in bed blijven en nog steeds moe zijn. Nog een reden waarom ik de laatste tijd een beetje ben uitgekeken op blowen.
Klik om te vergroten...
Alsjij uitgekeken bent op blowen omdat je altijd moe/sloom bent,
dan denk ik dat je eens een weedj moet proberen met een hogere kwaliteitsklasse,
wanneer ik namelijk goede weed smoor ben ik happy, hyper en heb ik zin om vanalles tedoen!

Volgens mij is dat daar het hogere gehalte bcd in de weed met minder kwaliteit...
(dit ben ik wel niet zeker)
Klik om te vergroten...

zever hoor. Hoe hoger de kwaliteit, hoe brakker je zal wakkerworden. Het gaat hier niet om de high, maar over brakheid bij wakkerworden.

@ TS: probeer idd wat vroeger die joint te roken +90 minuten voor je gaat slapen.
B
BertHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuifdoos zei:
BertHerrer zei:
ExceptionalInsight zei:
Niks aan te doen, hoort erbij. Ik kan dan ook gewoon de hele dag in bed blijven en nog steeds moe zijn. Nog een reden waarom ik de laatste tijd een beetje ben uitgekeken op blowen.
Klik om te vergroten...
Alsjij uitgekeken bent op blowen omdat je altijd moe/sloom bent,
dan denk ik dat je eens een weedj moet proberen met een hogere kwaliteitsklasse,
wanneer ik namelijk goede weed smoor ben ik happy, hyper en heb ik zin om vanalles tedoen!

Volgens mij is dat daar het hogere gehalte bcd in de weed met minder kwaliteit...
(dit ben ik wel niet zeker)
Klik om te vergroten...

zever hoor. Hoe hoger de kwaliteit, hoe brakker je zal wakkerworden. Het gaat hier niet om de high, maar over brakheid bij wakkerworden.

@ TS: probeer idd wat vroeger die joint te roken +90 minuten voor je gaat slapen.
Klik om te vergroten...

nog meer zever,
ik woonn in belgië mo ik koopn ni van die shit van op de straten,
ik gaan altijd naar olland achter me weed
en ik heb al veel goedkope en minder goede weed gerookt
maar al veel meer dure weed gekocht met een goede kwaliteit

en wanneer ik die brol rook gaak direct sloom/ verschrikelijk moe zijn (daar zorgt volgens mij de stof bcd voor, wanneer je een hogere hoeveelheid bcd in je weed hebt dan thc dan kan uje dat hebben)

goede weed ==> ik kom happy en hyper te staan

ik zie het zo: high wanneer je zo massas hyper enzo bent zoals wanneer je honger krijgt en iets wil gaan halen en dat nog liefst al lopend gaat doen!

stoned: moe, loom jeweetwel

en alsk "high" volgens mijn dictionair ben
dan zalk de volgende dag niet wakker worden en me zeer moe en slecht

dus ga gewoon keer ff kwaliteit smoren dude
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
BertHerrer zei:
zever
Klik om te vergroten...
Dude, eerst research, dan onzin blaten. Toen ik 14 was en net begon met blowen werd ik er ook vrolijk van, maar de laatste jaren werden de negatieve effecten steeds duidelijker. Dat heeft geen flikker met de kwaliteit, des te meer met de kwantiteit te maken.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
eigenlijk best vaag, je slaapt als een baksteen maar wordt toch sloom wakker, heb het zelf ook altijd, daarom doe ik het niet meer vlak voor het slapen.. het is wel altijd heerlijk om dan te kroelen in m'n bedjeee :hearteyes:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb eens geblowd voor ik ging slapen en toen ik uit m'n bed wou komen ben ik keihard op m'n bek gegaan.

Sindsdien niet meer gedaan :grin:
B
BadtripbobLid
01-01-2024, 00:00
#19
Joint voor ´et slapen is altijd wel chill in mijn mening, maar je moet het dan wel doen als je de dag erna lekker kan uitslapen anders ben je inderdaad vies sloom.

Kheb wel gehoord van andere dat ik nogal veel praat in me slaap, en tis me ook opgevallen dat het alleen maar gebeurde als ik vies stoned naar me nest ging.

Iemand anders die dit ook zo vaak heeft?
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#20
I viel gelijk een blok in slaap. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."