Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
304 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Waar haal je amnesia haze voor 6 euro. Daar betaal ik hier 12 voor. :cry:
Klik om te vergroten...

Niet van de coffeeshop :-P

OT. Serres, 100% indica, superstoned van dit wietje :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb het idee dat veel hasj en wiet rokers het niet meer bij de shop halen. Is inderdaad tot 100% duurder :(
Hier een plakje hasj net gerookt :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijdloos zei:
Heb het idee dat veel hasj en wiet rokers het niet meer bij de shop halen. Is inderdaad tot 100% duurder :(
Hier een plakje hasj net gerookt :)
Klik om te vergroten...
Als je contacten buiten de shop hebt scheelt dat al snel de helft inderdaad, zeker wanneer je vaker rookt scheelt dat een hoop geld.

OT Ik rook vanavond ook een heerlijk en sterk hasje.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Heb het idee dat veel hasj en wiet rokers het niet meer bij de shop halen. Is inderdaad tot 100% duurder :(
Klik om te vergroten...

Als ik kan kiezen tussen een lekker soortje via een plaatselijke dealer, die mij het aanprijsd aan 5,80 tot 6,50 de gr (wat nog veel is in vergelijking met vroeger) en de coffeeshop die 12 vraagt dan weet ik het wel :-P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Precies anders ben je dief van je eigen portemonnee. Zo zie ik het tenminste. Rook nu gratis hasj , kreeg een plakje cadeau :stoned:

Zelfde met haze rond de 5 € ipv 10 in shops.
Blow een stuk minder maar scheelt toch een weekendje weg op jaarbasis of vakantie als je veel rookt :tongueout:

Peace
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ach, ik blow toch heel sporadisch. En als ik blow heb ik bijna niets nodig.

Van 't weekend een plukje amnesia haze van m'n maat gekregen. Wat een heerlijk spul toch. Sta er aan te denken om m'n white widow weg te gooien en nooit meer iets anders dan amnesia haze te kopen. Heerlijk high zonder direct die sloomheid. Hebben mensen hier nog voorstellen voor andere soorten wiet als iemand dol is op amnesia haze? En is bijvoorbeeld die amnesia haze g13 nog een stuk lekkerder? Niet dat ik die hier ooit in de coffeeshop zie (in Sneek), maar goed. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Belangrijk is om echte sativa soortjes te halen, daar wordt je high van en niet stoned. Amnesia G13 is er ook zo een, redelijk gelijk effect aan amnesia haze alleen een stuk sterker. Ik kan ook wel andere soortjes noemen, maar is toch vooral afhankelijk van het aanbod in de shop.

White Widow is in ieder geval een echte indica en dat zijn meer de slaap wietjes.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Belangrijk is om echte sativa soortjes te halen, daar wordt je high van en niet stoned. Amnesia G13 is er ook zo een, redelijk gelijk effect aan amnesia haze alleen een stuk sterker. Ik kan ook wel andere soortjes noemen, maar is toch vooral afhankelijk van het aanbod in de shop.

White Widow is in ieder geval een echte indica en dat zijn meer de slaap wietjes.
Klik om te vergroten...
Dan moet ik echt sativa hebben ja. Ik vind amnesia haze ook gewoon echt psychedelisch. Op zich heeft andere wiet dat ook wel, maar wordt dat direct bedolven onder die sloomheid/dat stonede. Eens kijken of ik ergens Amnesia G13 kan vinden. Vaak hebben ze hier niet eens Amnesia Haze. :angry:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Helemaal voorstander van sativa soortjes en momenteel staat strawberryhaze daarvan bij mij op nr1. Ik heb wel altijd een indicasoort opzij als het slapen gaan wat moeilijk gaat.

OT: Amnesiahaze met een superzoete smaak.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#10
mini jointje met wat tabak en amnesia haze :stoned:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Psychedelibee zei:
Belangrijk is om echte sativa soortjes te halen, daar wordt je high van en niet stoned. Amnesia G13 is er ook zo een, redelijk gelijk effect aan amnesia haze alleen een stuk sterker. Ik kan ook wel andere soortjes noemen, maar is toch vooral afhankelijk van het aanbod in de shop.

White Widow is in ieder geval een echte indica en dat zijn meer de slaap wietjes.
Klik om te vergroten...
Dan moet ik echt sativa hebben ja. Ik vind amnesia haze ook gewoon echt psychedelisch. Op zich heeft andere wiet dat ook wel, maar wordt dat direct bedolven onder die sloomheid/dat stonede. Eens kijken of ik ergens Amnesia G13 kan vinden. Vaak hebben ze hier niet eens Amnesia Haze. :angry:
Klik om te vergroten...
Een goede shop moet in ieder geval wel wat keuze in sativa's hebben vind ik. Alleen die zijn altijd wat duurder en de meeste blowers prefereren indica's. Ik vind de high van sativa persoonlijk ook vele malen beter dan van indica en inderdaad soms bijna psychedelisch. Indica's zijn dan weer lekker als je wilt slapen of gestresst bent. Ieder zijn ding natuurlijk, maar sativa blijft toch het lekkerst vind ik.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tekzor668 zei:
Mindless zei:
Waar haal je amnesia haze voor 6 euro. Daar betaal ik hier 12 voor. :cry:
Klik om te vergroten...

Niet van de coffeeshop :-P

OT. Serres, 100% indica, superstoned van dit wietje :stoned:
Klik om te vergroten...
ik kan voor 10 halen bij een shop in de buurt :smoke:
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tabak met Hiya, besprenkeld met Amnesia haze spikkels :wink:
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#14
O.G. Kush :stoned:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een witsoortje gekweekt bij de zuiderburen (Frankrijk).
Goeie ouwe whitewidow en die gozer kent er wat van.
Moet eerlijk toegeven whitewidow van deze kwaliteit al 5 jaar niet meer geblowd :stoned:
G
GanjaWomanLid
01-01-2024, 00:00
#16
0,5g OG kush joint (10 min geleden)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
GanjaWoman zei:
0,5g OG kush joint (10 min geleden)
Klik om te vergroten...

Heftig jointje :wink: smakelijk
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#18
TrippyShit zei:
cropp zei:
chocolope hase met samson shag gisteravond, stikkie voor mezelf
Klik om te vergroten...
Waarom roken mensen weed/hasj met shag. Walgelijk vind ik dat :kots:
Klik om te vergroten...

Mijn mening is dat tabak meer de smaken van wiet beinvloed dan wanneer je het puur rookt.
In Trinidad roken ze niet met tabak, maar gebruiken ze een stukje sigaret als filter, ook om het feit dat ze de wiet dan lekkerder vinden smaken.
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#19
O.G. Kush
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Klinkt zeer interessant, die blue cheese!

Hier nog steeds home grown white widow. Ik begin het wel te apprecieren, maar ik mis echt de psychedelische kant van een goede sativa.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6869707172...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."