#1
mandragora zei:Smoken zei:Niet mijn laatste, maar wel mijn lekkerste en bijzonderste joint was:
Een white widdow, bubble en sky polm mix, met wat salvia.
Wow heerlijke en grappige trip.
Doet die salvia tussen je jointje dan wel iets?
Zou het eerder zonde vinden van de salvia...
Jawel, want normaal gezien wordt niet alles lichtblauw toch?
(Diepe hijsen en veel inhouden)
Wat ook grappig was dat ik heel ff een lachkick kreeg van m'n maat zijn hoofd, gewoon zomaar xD En ik schrok tyfeshard van een vriendin van me die naast me zat terwijl ik wist dat ze er zat, rare shit.
Toen we vlak daarna een stukje gingen lopen werd de weg wat rond/tunnelvormig.
Dus zeker niet zonde van de Salvia... Sterker nog ik had na salvia in een puurpijpje te roken (weekje daarvoor) nauwelijks effect..... Tsjah Salvia is en blijft een lastig te doseren en moeilijk in te schatten plantje.
Peace
En fijn weekend


, jeetje