Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
346 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heiden zei:
1 gram amnesia haze met wat restjes K2 puur gedraaid in mijn thuishaven het mooie groningen. lekker was het. maar zelfs die hoeveelheid deed me nog niet knetteren dus ik denk dat tijd voor mij is een paar weken te pauzeren
Klik om te vergroten...

Klinkt als flinke tolerantie inderdaad :openmouth: Ik blow toch al vrij lang en regelmatig, maar als ik een gram amnesia van de shop hier in de buurt rook dan val ik om voor hij op is haha.

Hier een heel subtiele superpolm hash, uiteraard met Javaanse Jongens Tembaco!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou met mijn tolerantie ook geen gram (goede) haze op kunnen.
Wellicht in een pure joint, maar daarna lig ik gestrekt.
Heiden is dan ook een flinke jongen, kan ook nog wel schelen.

OT: Super silverhaze uit Rotterdam met wat eigen afghaan.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
...jointje waarvan ik vandaag nog steeds futloos/tam ben.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Eigen kweek! :stoned: Auto AK (autoflower)
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Amen voor deze wietsoort!!! Het is verkocht onder de naam Bob Marley in de Switch te Venray... Twijfel eraan of het werkelijk Bob is plakkerig van de thc zoals ze zouden zeggen de thc druipt er vanaf. Het brandt perfect de smaak is perfect de geur is extreem. Het is een zeer potent wietje dat zeker heerlijk hier rook ik het voor... Love to get high be high and stay high!!!
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#6
.... 8 dagen geleden..
Jammer, heb er niet meer veel tijd voor, maar vind het ook niet echt erg ofzo.

Of ik nou smoke of niet boeit me niet, maar het principe dat ik gewoon nauwelijks tijd heb voor chillen is gewoon kut... nog anderhalf jaar deze kut studie en dan verenig ik me wel weer met met jointjes en me truffeltjes en de pilletjes ofcourse :mrgreen:
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog steeds bob maar om te blowen heb je toch niet veel tijd nodig. Doordeweeks als ik rook dan doe ik daarna gewoon de dingen die ik moet doen. Zelfs voor ik ga fitnissen krachttraining dan rook ik eerst een klein sticky. Ben dan ook niet echt stoned maar gewoon lekker licht in mijn hoofd en heb dan orde in mijn chaos.
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een lekkere 50/50 joint met mexican haze.. had al een tijdje geen haze gerookt... bohboh
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Biologische amnesia met wat sint janskruid (en tabak).
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#10
mandragora zei:
Smoken zei:
Niet mijn laatste, maar wel mijn lekkerste en bijzonderste joint was:
Een white widdow, bubble en sky polm mix, met wat salvia.
Wow heerlijke en grappige trip.
Klik om te vergroten...

Doet die salvia tussen je jointje dan wel iets?
Zou het eerder zonde vinden van de salvia...
Klik om te vergroten...

Jawel, want normaal gezien wordt niet alles lichtblauw toch?
(Diepe hijsen en veel inhouden)

Wat ook grappig was dat ik heel ff een lachkick kreeg van m'n maat zijn hoofd, gewoon zomaar xD En ik schrok tyfeshard van een vriendin van me die naast me zat terwijl ik wist dat ze er zat, rare shit.

Toen we vlak daarna een stukje gingen lopen werd de weg wat rond/tunnelvormig.

Dus zeker niet zonde van de Salvia... Sterker nog ik had na salvia in een puurpijpje te roken (weekje daarvoor) nauwelijks effect..... Tsjah Salvia is en blijft een lastig te doseren en moeilijk in te schatten plantje.

Peace
En fijn weekend
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmm, zeker als het geen pure joint is betwijfel ik of je er daadwerkelijk iets van voelt. Zeker als het gewoon blad is en geen sterk extract.

Je moet het echt in 1 of 2 hijsen binnen krijgen...

Als je bij je joint roken diepe hijsen neemt en lang in gaat houden wordt alles wel lichtblauw ja, CO2 overschot/O2 tekort...

OT: White widow, behoorlijk potenten :stoned:
0
0-0warior0-0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Isolator, normaal koop ik standaard zachte hasj en laat het harde altijd zitten. Dit keer zei mijn dealer dat het ziek goed spul was. Ik koop altijd mijn hasj bij hem en niet in de shop omdat hij de betere heeft naar mijn mening. Nog nooit zo stoned geweest in lange tijd als vanmiddag. Ga er denk nog maar eens eentje draaien :stoned:
w
weirdezoneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn laatste joint was Jack Herer met een klein vleugje Ice-O-Lator! Ultieme combinatie om hard te gaan!

Heb trouwens goed nieuws voor de cannabis-liefhebbers onder ons, want op 20 april 2013 om 4:20 pm organiseert men een SMOKE-OUT Protest tegen het Nederlandse beleid omtrent coffeeshops (geen gezeur, reguleren die achterdeur). Na het protest is er een FESTIVAL + AFTERPARTY gepland, maar de kaarten hiervoor zijn beperkt. Tijdig reserveren is dus de boodschap!

Modknip: Enthousiasme is leuk, maar vond al die links wat teveel reclame..
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dikke cheese blow :hearteyes: , iets minder als een halve gram, lekker voor het slapengaan.
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#15
PepTalk zei:
Hmm, zeker als het geen pure joint is betwijfel ik of je er daadwerkelijk iets van voelt. Zeker als het gewoon blad is en geen sterk extract.

Je moet het echt in 1 of 2 hijsen binnen krijgen...

Als je bij je joint roken diepe hijsen neemt en lang in gaat houden wordt alles wel lichtblauw ja, CO2 overschot/O2 tekort...

OT: White widow, behoorlijk potenten :stoned:
Klik om te vergroten...

Ja, het was wel extract, volgens mij 20x, maar ja ik heb dit toen ervaren, dus weet het ook niet...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tja, salvia staat er om bekend zo verschillend in effect te zijn bij verschillende personen. Daarnaast is ook de dosis erg persoons afhankelijk.

OT: Lekkere amnees.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Shotgun joint met 5 "barrels", een joint met Jack Herrer, een joint met NLX, een joint met Sante Maria, een joint met Ak-47 en nog eentje met een zelfgekweekte Big Buddha Cheese :grin:
#HighTimes

Herbalisme
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja raar plantje...

OT: White Widdow, afgelopen weekend.
Weer voor het eerst in lange tijd gesmoked, Damn, lekker stoned, na een lange nacht.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Afgelopen zondag, lekkere dikke Katama Gold! :stoned:
J
JovanovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
ultra droge jack

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4950515253...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."