Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
351 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aaah..

Maar échte charas is eigenlijk van onrijpe planten dacht ik.
Nu heb je vingerhasj, wat ook super lekker en sterk is uiteraard :)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
PepTalk zei:
Zelf gemaakt? Waarom charas?

Geef wel toe dat het erg lekker is! Hoewel ik het zonde vind van m'n planten..
Klik om te vergroten...

die balletjes heb ik gemaakt door het knippen van me plantjes, na elke knipdag toch wel een mooie bal kunnen maken van de plak (op me handen ), juist goed opletten dat je niets anders aanraakt anders verliest het z'n zuiverheid.
echt ik vind het nog vele malen lekkerder dan wiet of hasj.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
huh van onrijpe planten?? ik kan je met zekerheid zeggen dat dit niet zo is, charas maak je ook door met je handen de toppen af te rollen en zo de thc kristallen op je hand de verzamelen, dan goed drukken en wat verwarmen en wrijven en dan heb je charas, toch? of hoe word charas volgens jou gemaakt dan? je moet zowiezo thc kristallen hebben hoor.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Precies zoals jij zegt. Maar dan niet met planten die je al oogst.

Wanneer de plant onrijp is (wel al met toppen en trichomen uiteraard) bevat de plant veel THC en minder andere stoffen zoals CBD. Zo krijg je van 'onrijpe' charas (of normale wiet of hasj) een veel higher gevoel. Het voordeel van charas is dat je meerdere malen van een plant kunt oogsten.
Je wrijft bijv. in week 3, 4, 5, 6, en 7 een keer. Om de (iets wat mishandelde) toppen daarna te oogsten voor waarschijnlijk hasj.

Maar moet eerlijk zijn dat behalve wat kleine stukjes tekst en 2 documantaires ik er niet veel informatie over heb, dus ik kan zeker fout zitten.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
die informatie heb ik verkregen door een vriend van me die een reis doorheen india heeft gemaakt en die heeft het daar geleerd en gezien van de locals, verdere informatie heb ik ook gewonnen van de site erowid en youtube omdat me dit echt wel aansprak.
mijn plant zelf was ook niet op z'n hoogte punt doormede toprotjes, dus ik denk wel de echte charas te hebben, het ruikt en proeft ook helemaal niet naar hasj, is veel frisser van smaak beetje den achtig met een pittige kruidige toets en wel veel higher gevoel dan van gewoon wiet of hasj, ikzelf vind het iets heel aparts.
kan wel zijn zoals je zelf aangeeft als de wiet volledig uitgebloeid is dat dit miss anders is al lijkt me dit dan ook gewoon charas met een zwaarder effect, toch?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ik denk dat het ook inderdaad niet zo heel erg veel uitmaakt...
Die frisse smaak valt mij ook erg op, komt miscchien omdat het vers is en niet eerst gedroogd?

OT: Danish Gold met wat ice-o-lator
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
dit is het hem juist, geplette verse thc kristallen straight from the plant zal je altijd wel charas noemen ik denk dat dit eigen is aan charas die verse kristallen. hasj word niet gemaakt van verse thc kristallen denk ik, dat zijn half gedroogde of gedroogde kristallen ( bruin poeder ) die je verkrijgt door het zeven,schudden of slaan van je toppen en/of knipafval totdat de plant ze loslaat.
dus ja, ik denk dat die frisse smaak verkregen word dmv die verse thc kristallen. zulke smaak ben ik nog nooit met hasj tegen gekomen
ik denk eraan volgend jaar planten te zetten puur alleen ter productie van charas, dan ben je wel legaal bezig denk ik je moet de oogst niet knippen en drogen, je plant blijft onaangeroerd dus dan blijf ik bij de regel plantje kweken mag, oogsten niet ( is moeilijk te bewijzen omdat mijn plant er blijft staan )

OT een jointje van een ice plant (van me maat gekregen) best wel lekker alleen een beetje te hard gedroogd dus iets scherper.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
...joekel van formaat
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
eindelijk m'n eerste wiet jointje van me oogst, wat is dit verassend lekker.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fijn dat je eigen wietje zo lekker is :wink:

OT
Vreemde naam en vergeten daardoor, maar was een frans wietje mocht niet klagen :)
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amnesia recht van de kwekerij:)
B
Bongh1tsLid
01-01-2024, 00:00
#12
half grammetje snowwhite :smoke:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Super silver haze met wat buitenwiet uit de shop.

De buiten wiet zag er goed uit (de haze ook) maar geeft een erg scherp gevoel op de keel.
Gelukkig niet veel van gehaald want dit rook ik niet op..

De ssh wel hoor :stoned:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#14
haze

en ik ben stoned.
alweer.
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een maat van me had dit jaar voor het eerst planten. Ik was de eerste die met hem mocht testen :) Heeeeerlijke bubba kush :stoned:
T
TamaraRLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haze uit Eindhoven :hearteyes:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
White widow jointje van de koffiedik.
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een mixje van Amnesia en NLX.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Een mixje van AMS, en trainwreck. Dit was dan wel in mn puurpijpje. Ik rook al heel lang geen joints meer.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
mandragora zei:
3 bonghits van eigen kweek, lekker trippy.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4546474849...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."