Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
350 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
White widow gekregen dit keer
n
nachtelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Royal Stix, heerlijk spul.
T
TopriaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een jointje met ongeveer 0.4g (naar mijn schatting) Amnesia Haze erin, en een klein beetje tabak.
Hierbij praat ik over ongeveer 2 dagen geleden, hij was wel erg lekker en was er echt mooi stoned van, om 4 uur 's nachts nog naar beneden moeten gaan om iets te gaan eten, had namelijk een tamelijk grote vreetkick :P :stoned:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Die goede oude Amnesia en ik hebben nog eens een afspraak gemaakt.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
...mooi afsluitertje van het goafeest. :stoned:
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#6
heerlijke, fijn gedraaide sweet pearl. (:
M
MLjahLid
01-01-2024, 00:00
#7
zondag 18/11
0.4 gram orange bud en de thc van alles wat er vorige maand in m'n grinder zat.

goed begaaid en zalig geslapen!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
MLjah zei:
zondag 18/11
0.4 gram orange bud en de thc van alles wat er vorige maand in m'n grinder zat.

goed begaaid en zalig geslapen!
Klik om te vergroten...

Dat kan ik geloven, moet best een knaller van formaat geweest zijn :grin: :stoned:
Een mespunt opzich van dat thcrest in de grinder ga ik al helemaal weg van :wink:

OT: ...jointje dat bijlange niet me laatste was :grin:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een heerlijk jointje kwa smaak en kwa space.
Een cocktail van een derde gram Kush met een halve gram Afghaan, gemixed met wat tabak.
Heerlijk en lekker warm opgerook in de Sky High in Den haag, vlakbij het station :)

De smaak was ongelovelijk! :grin:
En voor iemand die alleen hasj rookt (zoals ik) is dit toch wel een heerlijk wietje om te roken.
Ontspanning, euforie en extra genieten van vanalles.
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lekker Jack herrer jointje, wel een dunnetje want ik heb nog maar weinig.
Stomme wietpas, hier in eindhoven kan ik nog steeds niets halen :(
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hier ook Jack harrer als laatste, en volgende :)
M
MisterJLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vrij dikke super silver haze joint. En als alles volgens plan loopt is dat de laatste voor de komende maand!
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Amnesia Haze.. Rook normaal geen haze vind het agressieve wiet maar nu heb ik een keer een lekkere zak gehaald en damn wat wordt ik hier ramgaar van. Was principieel tegen haze maar zit te denken het dat hele principe te vergeten haze is wel goeie wiet en deze maakt zijn prijs en naam waard!
e
enjoy_loveLid
01-01-2024, 00:00
#14
Super silver haze, 5 gram weg geblowd met 1,5 pilletje X achter de kiezen... Daar gaat je weekend goed mee op weg.
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Eigen kweek van de shop hier.
Met shag.
Oja en eco-vloei / eco-tip. [Hele handige pakjes, pakje vloei met tip er bij in. superhandig]
Heerlijk (:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
...5 daagjes geleden.
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#17
orange bud
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#18
mandragora zei:
...5 daagjes geleden.
Klik om te vergroten...

Aan het minderen? (:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
fly-- zei:
Aan het minderen? (:
Klik om te vergroten...
Het is me al een hele tijd geleden gelukt de regelmaat van het dagelijks blowen eruit te krijgen.
Heerlijk dat gevoel er niet meer afhankelijk/verslaafd te zijn eraan :)

Nu word een wiet-avondje zo speciaal weer, full-on lachkicks, meer trippy dan vroeger, meer filosofisch,...ach ik zie er alleen de voordelen van in. Het heeft me een beter mens gemaakt...
Ik raad het iedereen aan! :wink:

OT: Wietje van eigen kind (Queen Special), met ballonetjes lachgas erbij :P
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#20
mandragora zei:
fly-- zei:
Aan het minderen? (:
Klik om te vergroten...
Het is me al een hele tijd geleden gelukt de regelmaat van het dagelijks blowen eruit te krijgen.
Heerlijk dat gevoel er niet meer afhankelijk/verslaafd te zijn eraan :)

Nu word een wiet-avondje zo speciaal weer, full-on lachkicks, meer trippy dan vroeger, meer filosofisch,...ach ik zie er alleen de voordelen van in. Het heeft me een beter mens gemaakt...
Ik raad het iedereen aan! :wink:
Klik om te vergroten...

Topper! (:
Jaa heerlijk gevoel, ik ben vorige week ook 5 dagen gestopt, [na anderhalf jaar non-stop blowen] en het beviel me echt heel erg goed!
Kan het ook iedereen aanraden (:

ot: Nog steeds hetzelfde als vorige post (aa)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4647484950...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."