Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
361 weergaven
18-5-2026
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een shagbedje gevuld met wiet, daaromheen een pak papiertje.
En onderin een stuk rond karton.
En nu op de brandstapel ermee!!!! :rock:
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#2
lekkere volle joint. laagje shaq met daarop een dikke laag weed (amarretto van de upstairs in arnhem) toegedekt met nog een klein laagje shaq. die klapte er wel in! lekkerrrr wietje!
a
ar_masterLid
01-01-2024, 00:00
#3
gister ff snel 1.5 gram G13 meteen in 1 joint gegooid en een 6 tipper gedraait...knetterend
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ar_master zei:
gister ff snel 1.5 gram G13 meteen in 1 joint gegooid en een 6 tipper gedraait...knetterend
Klik om te vergroten...
zo'n gevlochten joint ? :hearteyes:
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb altijd gewoon meegenoten met vrienden, maar nu ga ik er zelf eens aan beginnen...
maar ik twijfel om gewoon te rollen met tabak, of ineens eentje puur te prepareren...

verlos me uit mijn getwijfel! :grin: (ik rook maar af en toe dus een jointje, maar ben wel een goeie stevige kerel :wink:)
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
"goeie steveige kerel"maakt niet uit... Kenmensen van 50kg die zonder problemen de hele avond door paffen, en mensen van 100kg die na 2 hijzen dood zijn...

Verder vind ik zonder tabak lekkerder (zachter) om te roken. Met een pure doe je alleen wat langer

Mijn laatste jointje was afgelopen nacht na werk om 4uur, klein superskunk jointje met Lucky sigaretten tabak :)
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een puurpijpje en een gerolde Brabantse Witte, prachtig wietje
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mixje WW + Fingerstuff uiteraard binnestebuiten :hearteyes:
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#9
een pure. Lekker simpele. Huis-en tuinwiet van een kennis, geen flauw idee welke soort, maar wel lekker zacht.

Ik heb 'm net op en de postbode duwt een pakje in m'n bus. Blijkt het Heavy Rain voor PS3 te zijn. Mijn eerste keer stoned gamen (en al zo'n sfeervol spel), waarom dacht ik hier niet eerder aan? :hearteyes:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
halve gram amnezia haze binnenstbuiten :hearteyes: ik ben stoned.
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#11
hehe, goeie smaak :mrgreen: heavy rain staat misschien niet bovenaan m'n lijst, maar toch zeker wel in de top 10 welke nog gekocht moeten worden :P

Anyway... dat zal een redelijk normale, doch lekkere mix van orange bud en northern light (beide van de grasshopper te eindhoven), met een matige hoeveelheid shag/shagvervanger (het was letterlijk opgebouwd uit de kleinste en laatste restjes van ALLES)
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Damien0124 zei:
Een Ketama hasjjointje gedraaid met Marlboro Light, Smoking Green hennepvloei en een futurola tipje. Mmmmmh :stoned: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ketama... :)

Die mensen daar....All day long... :stoned:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik was er anders aardig high van geworden, en dat mixjointje die ik in de shop deze avond ophad beviel me ook wel. Ik heb niks te klagen. BTW, ik koop soms ook wel eens Nepal of Afghaan. Ligt er gewoon aan waar ik haal en of ik zin heb in duurdere hasj.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ketama :tearsofjoy: Moet altijd lachen als ik mensen daar mee zie

Please koop echte hasj :tearsofjoy:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#15
SmokeMe zei:
Ketama :tearsofjoy: Moet altijd lachen als ik mensen daar mee zie

Please koop echte hasj :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Is de hash niet goed dan?

Ik ben er geweest. In mijn hele leven nog nooit zoveel bij elkaar gezien-xD
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maddo17 zei:
SmokeMe zei:
Ketama :tearsofjoy: Moet altijd lachen als ik mensen daar mee zie

Please koop echte hasj :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Is de hash niet goed dan?

Ik ben er geweest. In mijn hele leven nog nooit zoveel bij elkaar gezien-xD
Klik om te vergroten...

Echte Ketama vanuit Ketama zal misschien wel te roken zijn, wat ze in Nederland als Ketama verkopen is crap
F
FantanLid
01-01-2024, 00:00
#17
een slease haze gecombineerd met cheese..
2 dikke sticks. echt een hele chille combinatie. aan te raden.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
Damien0124 zei:
Ik was er anders aardig high van geworden, en dat mixjointje die ik in de shop deze avond ophad beviel me ook wel. Ik heb niks te klagen. BTW, ik koop soms ook wel eens Nepal of Afghaan. Ligt er gewoon aan waar ik haal en of ik zin heb in duurdere hasj.
Klik om te vergroten...
ketama is goed te roken, hash moet je als een lekker sigaartje zien en niet als een tripmiddel...

ik persoonlijk ben meer van de polm of citral...
S
ShroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn laatste jointje moet nog gedraait worden :) en ik hoop dat dat heel lang mag duren :tongueout:
Mijn laatst gerookte jointje was nog geen 5 minuten geleden :)
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maroc gold is volgens mij gewoon t zelfde als maroc ice of ice-o-lator... En als ie goed gemaakt is, en niet met als grondstof knipresten, dan is ie super heftig ja, dat klopt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4041424344...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."