#1
de bus controleren op mensen met wiet.
Waar ze zich toch al niet mee bezig kunnen houden zeg![:confused:]()
Waar ze zich toch al niet mee bezig kunnen houden zeg
chiwawa zei:btw,
zijn coffeeshops open in et weekend?
Dus meer dan 3 gram is verboden, en dan nog altijd is het niet 100% legaal hoor, ge moogt thuis roken ja, maar ge moogt niet smokelen uit buitenland .. En niet van een dealer kopen of zelf verkopen. Plant mag je hebben maar dan nog :/let come zei:voorgerolde zou ik niet doen, dan weet ge niet hoeveel ze erin doen en ik vind het juist fijn als ge zelf de verhoudingen kunt bepalen (hangt altijd van het moment af :P )
je zal toch wel iemand kennen die kan rollen zeker? vraag dan of hij/zij een paar voor u rolt...
of ge probeert er een paar te rollen bij uw thuis, op uw gemak, boven een tafel zodat niets verloren gaat en voor ge het weet hebt ge de tru door![]()
3 gram is normaal gezien wettelijk in België en zelfs voor 5 gram doen ze dikwijls niet zo moeilijk (wiet roken bij uw thuis is volledig legaal, als er geen minderjarigen zijn toch)
als ge echt veel bij u hebt krijgt ge zo een werkstraf +boete ofzo, gevangenis komt heel weinig voor![]()
->http://nl.wikipedia.org/wiki/MarihuanaBelgië: Het individueel gebruik door meerderjarigen is toegestaan, mits het geen "overlast" bezorgt. Dus gebruik op openbare plaatsen, bezit van meer dan 3 gram of verkoop wordt juridisch vervolgd; ook gebruik in aanwezigheid van minderjarigen wordt altijd als "overlast" beschouwd (aanpassing wet begin 2005).
chiwawa zei:thuis gaak et mij nie riskern,
Yuppie 2 Waste zei:Waarom zou je het over de grens halen? Je kunt dat toch ook in Belgie kopen, ik kan niet in Antwerpen lopen of ik ruik skunkie, sterker nog ik ben in Antw weleens in een soort van coffeeshop, niks aan de hand...
Yuppie 2 Waste zei:Ik weet alleen dat het daar goed is, geen hooi iig, tippie mijnerzijds![]()
Osi` zei:Als het een naam is, zou ik het toch maar "snellekes" editten. Want voor je het weet is die café ook al dicht of vzw'ken.
Woeps! excuseer!Doodkapje zei:Osi` zei:Als het een naam is, zou ik het toch maar "snellekes" editten. Want voor je het weet is die café ook al dicht of vzw'ken.
BoZ = Bergen op Zoom![]()
Doodkapje zei:Yuppie 2 Waste zei:Waarom zou je het over de grens halen? Je kunt dat toch ook in Belgie kopen, ik kan niet in Antwerpen lopen of ik ruik skunkie, sterker nog ik ben in Antw weleens in een soort van coffeeshop, niks aan de hand...
ik vind dat je het allemaal wel heel erg goed weet... mensen kopen ook hun wiet in nederland omdat ie misschien beter is dan het onkruid dat je hier soms kan krijgen...![]()
chiwawa zei:nog snel een vraagje, waar haal ik het best mijn wiet? zowel op vlak van kwaliteit als controles?
Fantasia is voor mij het beste, zeker de supermix, krijg je enorm veel voor al 20 euro, meer dan waar. Ook al kost da 7.5, telkens ben ik verbaast lol ^^let come zei:chiwawa zei:nog snel een vraagje, waar haal ik het best mijn wiet? zowel op vlak van kwaliteit als controles?
in België of Nederland?
als je naar Nederland gaat zou ik in maastricht gaan halen, ligt dicht bij de grens (Belgische wiet heb ik geen ervaring mee)
er zijn veel shops in maastricht, op de boot (missisipi en smokey) zou ik niet gaan, ik dacht dat het daar duurder was. ik ga bij kosbor of easy going, die liggen tussen de maas en de markt (er stoppen bussen op de markt, dan moet je maar 1 min wandelen ofzo)
als je met de bus gaat zou ik wel niet 's avonds gaan in de weekends, overdag in de week lijkt me veiligst qua controles
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."