#1
de bus controleren op mensen met wiet.
Waar ze zich toch al niet mee bezig kunnen houden zeg![:confused:]()
Waar ze zich toch al niet mee bezig kunnen houden zeg

Het is strafbaar. Wiet is gewoon nog illegaal ondanks het NL gedoogbeleid. Zeker over de grens mee nemen is strafbaar en is smokkelen. Minderjarig of niet, het mag niet.Hoe zit het met minder jarige...ik ga binnenkort met een groep vrienden op vakantie in de ardennen voor een week.
Daarvoor willen wij wiet mee nemen. We zijn met zn 3e en willen allemaal mee nemen voor een week gebruik. Ongeveer 15 totaal. Ik ben 15 en mn andere vrienden zijn 16 en 17. We vragen ons hoe het zit want we gaan met een gehuurde bus en willen niet in de problemen komen. Dus hoe zit het?
Hoe zit het met minderjarige
Ik en 2 vrienden gaan 1 week op vakantie
Ik ben 15 en de andere zijn 16 en 17.
Hoe zit het we willen ongeveer 15 gram mee nemen in een gehuurde bus. Kunnen we in problemen komen of aan gehouden worden?
Het is strafbaar. Wiet is gewoon nog illegaal ondanks het NL gedoogbeleid. Zeker over de grens mee nemen is strafbaar en is smokkelen. Minderjarig of niet, het mag niet.
chiwawa zei:en als ze u betrappn, de hoogste straf da ze u kunne geve is toch ma een boete
howja, ze gaan u wel geen gevangenisstraf gevn vo da
) dus ik weet niet zeker wat er in die brief staat, maar een kameraad was wel gepakt door de politie en die zei me dit. Maar als je voor je ouders de brief uit de brievenbus haalt dan is alles ok
.chiwawa zei:gewoon JA of NEE antwoorden
tjeezes, slow answers
Saivy zei:Schrijf eens in het algemeen nederlands aub.
mattskovic zei:Saivy zei:Schrijf eens in het algemeen nederlands aub.
net wat ik dachtwaarom typpen de newbie belgen altijd zo dialect ?
![]()

Saivy zei:mattskovic zei:Saivy zei:Schrijf eens in het algemeen nederlands aub.
net wat ik dachtwaarom typpen de newbie belgen altijd zo dialect ?
![]()
Omdat onze dialecten onze 'trots' zijn.![]()
Trippelicious zei:Ik heb een directe busverbinding naar maastricht en regelmatig word die bus gecontroleerd door de politie. Als je wat bij hebt (niet meer dan 3 gram, want meer dan 3 gram mag je niet bijhebben in belgië) dan word alles gewoon afgenomen en krijg je bij je thuis een brief. Op die brijf staat dan wat er gebeurd is en nog ergens iets van een cursus over drugs die je kan volgen. Maar deze cursus moet je niet doen. Ik ben nog nooit betrapt (hoewel ik een 2 tot 3 tal keer per week ga) dus ik weet niet zeker wat er in die brief staat, maar een kameraad was wel gepakt door de politie en die zei me dit. Maar als je voor je ouders de brief uit de brievenbus haalt dan is alles ok
.
Hoelaat en welke bus? Was het een drukke dag of niet? (daarmee bedoel ik, keiveel ouw omakes)PZ zei:Eergisteren voor de eerste keer ZELF pief gaan halen in maastricht, en al enorme chance gehad met controle, net toen onze bus over de brug was gereden kwamen er 2 combis aan voor te controleren![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."