Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Trippelicious zei: Ik heb een directe busverbinding naar maastricht en regelmatig word die bus gecontroleerd door de politie. Als je wat bij hebt (niet meer dan 3 gram, want meer dan 3 gram mag je niet bijhebben in belgië) dan word alles gewoon afgenomen en krijg je bij je thuis een brief. Op die brijf staat dan wat er gebeurd is en nog ergens iets van een cursus over drugs die je kan volgen. Maar deze cursus moet je niet doen. Ik ben nog nooit betrapt (hoewel ik een 2 tot 3 tal keer per week ga ) dus ik weet niet zeker wat er in die brief staat, maar een kameraad was wel gepakt door de politie en die zei me dit. Maar als je voor je ouders de brief uit de brievenbus haalt dan is alles ok . Klik om te vergroten... Als je dan nog gepakt word met minder dan 3, wat doen ze dan? Ook een brief naar thuis? Ik heb gehoord dat je dan nog 2 kansen krijgt, daarna krijg je een pv + boete van 25 euro.. Eergisteren voor de eerste keer ZELF pief gaan halen in maastricht, en al enorme chance gehad met controle, net toen onze bus over de brug was gereden kwamen er 2 combis aan voor te controleren"
"Osi` zei: PZ zei: Eergisteren voor de eerste keer ZELF pief gaan halen in maastricht, en al enorme chance gehad met controle, net toen onze bus over de brug was gereden kwamen er 2 combis aan voor te controleren Klik om te vergroten... Hoelaat en welke bus? Was het een drukke dag of niet? (daarmee bedoel ik, keiveel ouw omakes) Hmm, eergisteren, bedoel je daarmee woensdag? Best ook een slechte dag om je shit te halen hoor, tis al de 2de keer dat ik hoor dat er op woensdag een controle is in de bus, ene keer namiddag in Diepenbeek en dan bij u aan de brug. Ja, ik probeer informatie te verzamelen van de dagen dat ze afkomen en ongeveer de uren ook. Altijd handig wanneer de veilige uurtjes er zijn. Klik om te vergroten... Dat was vorige week dinsdag, opgegaan rond 2, teruggekomen om 5 ongeveer, de 20a. In maas zelf was het niet zo heel druk, niet zo goed weer maar onze bus zat wel stampvol. Ik heb 1 keer controle gezien en dat was toen in waltwilder, s'avonds (aan die ford garage) maar dat was toen alleen voor personenwagens!"
"Northawke zei: Riel zei: aha ja dat kan best. en beter puur, want tabak is slecht. Klik om te vergroten... Shishah-tabak is volgens mij vrij mild. Ik ben een niet-roker en die tabak kan ik zonder problemen inhaleren als er een keer een waterpijp gemaakt wordt. Natuurlijk is het nog steeds slecht, maar wel veel minder dan normale tabak. (Denk ik zonder enig feitelijk bewijs.) Klik om te vergroten... Wel daar zit je fout. De tabak lijkt veel lichter doordat ie gekoeld wordt door het water. In realiteit bevat deze tabak veel meer teer en schadelijke stoffen dan gewone sigarettentabak. Heb eens in een magazine gelezen dat een halfuur waterpijp roken even schadelijk is als 30 a 40 sigaretten roken. You can do the maths.."