Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet van nederland naar belgië

wiet van nederland naar belgië

66 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je nu 10 of 20g in uw onderbroek, (goed klein gemaakt, onder uw ballen) hebt zitten...

ookal zijn ze met de hondjes en beginnen ze te blaffen ofzo, ze mogen uw broek NIET uit doen en zeker uw onderbroek niet, en/of hun hand er in steken

dus kunnen ze niets doen, als het in uwe zak zit.. ja dan vinden ze het wel

dus steek het onder uw ballen, ookal ruikt de hond iets ze gaan uw zakken voelen enzo, dat staat gewoon in de politie-wet, ze mogen uw kostbaare deelen (bille/piemel/balle) gewoon niet aanraken, en uw onderbroek mag ook niet naar beneede
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: maas

bevernoot zei:
hallo ik heb e vraagske kben 16 en dus nog nie oud genoeg voor coffeeshop :cry: wij gaan me de bus en stappe altijd af aan het rondpunt waar fantasia en heaven 69 is
kan iemand my een paar wiet soorten opnoeme die ge in de fantasia kunt kope?? :wave:
en komst de fantasia mix 5eu de gr of 7.5? :stoned:
Klik om te vergroten...
Er is green lady, das wel goeie en die kost maar 8euro/gr., verder nog queen victoria en new york diesel heb ik er ook eens gezien, maar shops wisselen om de zoveel tijd van soorten dus je kan er niet echt met zekerheid iets over zeggen
p
pineappleLid
01-01-2024, 00:00
#3
hallo,

als ik wiet vanuit nederland (uit een coffeeshop, dus meer dan 5 gram zal dit waarschijnlijk wel niet zijn) naar belgie via de trein wil meedoen, kan je dan een straf krijgen als je betrapt wordt. want wiet is legaal in nederland maar niet in belgië..
dit is me nog niet helemaal duidelijk
bedankt voor de hulp
grtz :wave:
p
pineappleLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmm, misschien is de vraag iets te moeilijk
wat dachten jullie van gewoon met ja en nee te antwoorden
is het strafbaar om wiet van nederland naar belgië over te brengen ( voor eigen gebruik)

gewoon JA of NEE antwoorden
tjeezes, slow answers
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, dat is strafbaar


en heb geduld, tis nog vroeg...
p
pineappleLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoe doen andere da dan als ze naar coffeeshops gaan?
en als ge na coffeeshop gaat, dan moede alleen u identiteitskaart tone en voor de rest niets toch?
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#7
chiwawa zei:
hoe doen andere da dan als ze naar coffeeshops gaan?
Klik om te vergroten...

Niet iedereen wordt gecontroleerd...

Ja het is strafbaar maar het is niet dat je langs een grenspost moet passeren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."