Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"maas hallo ik heb e vraagske kben 16 en dus nog nie oud genoeg voor coffeeshop wij gaan me de bus en stappe altijd af aan het rondpunt waar fantasia en heaven 69 is kan iemand my een paar wiet soorten opnoeme die ge in de fantasia kunt kope?? en komst de fantasia mix 5eu de gr of 7.5?"