Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jou favoriete hasj en wiet?

Wat is jou favoriete hasj en wiet?

71 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
l
lampenkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van de week een pineapple kush op. Erg lekker! Nieuw favorietje denk ik, lekkere high.
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Insgelijks wat eve's drop zegt.

Toch als ik een soort mag kiezen.
Super Skunk.
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Black Dominica en Haze. Hasj vind ik niet geweldig, al geniet ik wel af en toe van Chrystal :)
S
SniksnakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Favoriete hasj is altijd marok voor mij.

Favoriete wiet ligt eraan;
Overdag is Enemy of the state wel heerlijk, maar een goeie casey jones is ook lekker
nacht is standaard white widow:stoned:. (me slaapwietje)
W
WoezoeLid
01-01-2024, 00:00
#5
White Widow atm.
X
XTStinoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vooral sativa's :stoned:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Indertijd: Sweet Haze, Silver Haze, qua hash zo mogelijk Turkse, van Maroc zo mogelijk Pollum.
Deze laatste dan mixen met Afghaanse, en overpersen.
Als beste : Schimmelkasjmir.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rollex OG Kush en Hulk nu. Vroeger altijd Northern Light, Super Silver Haze en Jack Herer.

Heb hier ook Grapefruit liggen. Echt smerig zeg, ik wist niet dat er vieze wiet bestond....
M
MisfitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beste hasj die ik gerookt heb is sowieso gorilla glue. Zeer prijzige hasj, maar zo ongelooflijk sterk en zuiver. Beste wiet vind ik de laatste tijd vooral Kush. Daar wordt je niet zo enorm high van in je kop dat je niets meer kan of wilt doen. Meer een lichte body high, ideaal als je wilt relaxen.
d
daoistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meestal neem ik Amnesia haze of een wiet met een Amnesia-moeder zoals AMG (amnesia mac ganja) of blue berry haze. Mijn favoriet nu is AMG, daar krijg ik gewoon een heel blij gevoel van, heel goed als antidepresiva die amg.

Ik vind eigenlijk de meeste haze soorten wel oke, mits van goede kwaliteit en hoog in thc.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb alleen maar pech de laatste tijd met mn wiet.
Mn favo Rolex OG is hier nergens meer te krijgen. Daarna fan van de Critical kush, ook alweer uitverkocht.
Bubba kush, Grapefruit en Blue Cheese geen succes.

Ik wil gewoon een wiet die niet vies is en waar ik instant k.o. van ga.
Ik rook trouwens altijd puur. Laatste tijd bij een kennis steeds joints gerookt en werd zo stoned als een aap met zelfs wat lsd flashbacks effecten. Ga bijna denken dat ik weer met tabak moet gaan roken, maar liever niet.

Iemand nog tips voor een hele hevige, zoete wiet die je in slaap laat vallen?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik dan inderdaad ook moet kiezen dan ga ik voor de b52. Heerlijk aardse smaak
d
daoistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Natadm zei:
Ik heb alleen maar pech de laatste tijd met mn wiet.
Mn favo Rolex OG is hier nergens meer te krijgen. Daarna fan van de Critical kush, ook alweer uitverkocht.
Bubba kush, Grapefruit en Blue Cheese geen succes.

Ik wil gewoon een wiet die niet vies is en waar ik instant k.o. van ga.
Ik rook trouwens altijd puur. Laatste tijd bij een kennis steeds joints gerookt en werd zo stoned als een aap met zelfs wat lsd flashbacks effecten. Ga bijna denken dat ik weer met tabak moet gaan roken, maar liever niet.

Iemand nog tips voor een hele hevige, zoete wiet die je in slaap laat vallen?
Klik om te vergroten...

nou white widow of snow white zijn wel oke of northern lights. (snow white = WW + northern loghts hybride).
Maar dat is gewoon normale wiet.

Als je hevig wil moet je naar populaire amerikaanse en canadeese wiet kijken denk ik.
Iets met "cookies" in de naam enzo...., gorilla glue misschien?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#14
daoist zei:
Als je hevig wil moet je naar populaire amerikaanse en canadeese wiet kijken denk ik.
Iets met "cookies" in de naam enzo...., gorilla glue misschien?
Klik om te vergroten...
Gorilla Glue heeft een maat recent biologisch gekweekt in tent met lamp.
Erg lekker wietje moet ik zeggen en een lekkere stoned.

Vroeger vond ik Shiva uit de shop van Hoorn erg lekker. Mis die wel eigenlijk.
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wiet:

1. Northern Lights
2. Silver Haze
3. Blueberry Cheese
4. Banana Kush
5. Strawberry Kush

Ja, ik hou van m'n indica's :) Maar Silver Haze is een sativa-toppertje, heerlijke smaak ook. De rook ruikt bijna als een luxe parfum.

Hasj:

1. Super Polm
2. Critical
3. Maroc's Finest
4. Hija
5. Afghan Black

Ik hou hierbij ook wel rekening met de prijs/kwaliteit verhouding. Toch ben ik wel erg benieuwd naar Ice-O-Later hasj!
V
VaagLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het beste wietje dat ik tot hier toe heb gehad is new York uit eigen tuin. Een heerlijke frisse en intense smaak, ruikt heerlijk. En dit was eindelijk eens een wietje waar ik niet moe van werd en geen zin van kreeg om te gaan slapen. Heb hem gerookt bij familie die niet weten van mijn gebruik en was perfect om nog lekker sociaal te zijn en viel bij niemand op 🙂
G
GolofskiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Girl scout cookies / cheese/ ww
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je er aan kunt komen...( Ik blow niet meer overigens)
Scatter! Moet wel van een goed adres komen.
Als je tenminste out wilt gaan.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Iceolator
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sowieso Jack Herer.

Andere favorieten:

Amnesia Haze
White Widow
OG Kush
Norhtern Lights
Big Buddha Cheese

Hasj doe ik niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."