Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het neger-spel. je neemt een hijsje, je zet de tv aan en zapt net zolang totdat je een donkere man ziet. dan adem je uit, en paas je hem door, en die moet zijn hijs net zolang inhouden totdat hij een neger ziet. Lachee !!"
"Bubbles, Omdat je er zulke heerlijke lachkicks van krijgt =D"
"hi people, ik(15) wilde vandaag boodschapjes doen met mijn vriend(21), en hij woont samen met een andere man, die vroeg of we een fles wijn voor hem mee wilde nemen. ik heb toen alle boodschappen gedaan voor het avond eten, ik heb nog wat lekkers voor mezelf gekocht. nadat we een uur in de rij hebben gestaan bij de kassa, vroeg die kassa chick om ons ID. mijn vriend betaalde, hij kocht het. ik stond er alleen maar bij. en ik had mijn ID niet bij me, en ik ben geen 16, en daardoor kregen we het niet mee. Maar als ik met mijn moeder een fles wijn koop, is er geen enkel probleem. ik vind dit belachelijk. het was niet eens voor mij, hij kocht het. ik wilde vragen of dit gewoon mag? mijn vriend kon ook weigeren zijn ID te laten zien, dat hoeft maar tot 21."
"ja, het was bij de plus. ik ben daarna nog met een andere man gegaan, precies dezelfde boodschappen enzo. en dat was een volwassen man, en toen is er niets gebeurd, we kregen het gewoon mee. en ik snap die regel ook wel. maar het maakt mij gewoon kwaad."
"Hertog Jan"
"ligt aan de drugs en aan de persoon, ik heb bijvoorbeeld al 2,5 jaar een relatie en wij blowen allebei, en dus is er in onze relatie geen probleem, ik kan me wel voorstellen als 1 van de 2 drugs gebruikt dat er wel een probleem kan komen."
"ik denk niet dat je verslaafd bent, ik weet het wel zeker, het is sowieso moeilijk om echt verslaafd te raken aan wiet of hasj, het kan dat het bij jou een gewoonte word, of is geworden. De reden dat je er zoveel aan denkt en er zoveel over praat is heel simpel, je vind het gewoon leuk, en misschien ook wel een beetje stoer, maar er zijn zat jongeren die op jouw leeftijd elke dag blowen, en dan ineens een maand niet. Dus... ik zie het probleem niet. Lekker blowen =D"
"hotel new hampshire. reefer madness little shop of horror rocky horror picture show."
"Re: Recepten! Hasj-Pannekoek: je hebt nodig: boter hasj (zoveel als je wilt =D) en pannekoekbeslag. je lost de hasj op in de boter, en dat doe je door het pannekoekbeslag. je krijgt een paar zwarte/donkere stukjes in je pannekoek, maar dat geeft niet, dat is ook niet de hasjolie. dat is gewoon een stukje verbrand.. afvalstof van een stukje hasj ofzo? ik raad jullie aan om een appelhasjpannekoek te maken, of met veel rozijnen, en vooral veel suiker er door heen, en chocopasta erop ofzo, want ik vond het persoonlijk niet erg lekker, Wiet-Thee je hebt een thee-ei, daar stop je wiet in, dat stop je in het kokende water, laat het lekker lang intrekken, en dan kan je het zo drinken, ook dat vind ik zelf niet heel erg lekker, maar ook niet erg vies. als je thuis geen thee ei hebt, zoals ik. dan kan je gewoon een theezakje open knippen en daar je wiet in stoppen en dan dichtknopen met een touwtje, (wat aan het theezakje zit) je kan hele lekkere dingen maken met hasj, zoals brownies, cake, taart, overal waar boter in moet. je laat de hasj in de boter trekken, en dan bak je je brownies, cake, taart of whatever gewoon volgens het recept =D Geniet ervan"
"dan is het waarschijnlijk verbrandt..."