Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete soort weed

Favoriete soort weed

126 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
m
mindslicerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blijkbaar bestaan hier al duizende topics van, excuses, ben nog een 'newbie' op dit forum :wink:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Number 1 hier in leiden
en new york diesel is ook wel lekker
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
wobble zei:
new york diesel is ook wel lekker
Klik om te vergroten...

kost een rib uit mijn lijf en ik word er echt niet stoned van, dan amnesia, jack herrer of iedere hase
d
dominiqueLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik zou moeten kiezen denk ik toch echt pepsi. :rolleyes: Het is lekker en word en soms nog wel eens stoned van ook.(als ik er meer op heb dan.)
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#5
hasj rook ik ook meestal superpolm maar ik ga binne kort ff crystal proberen sterkste van de hasj collectie daar :openmouth:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haze :hearteyes:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
hasj geeft gewoon een andere high dan wiet, en die high moet je leren, en leren waarderen.

bye :wave:
W
WieIsHetLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haze :hearteyes:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#9
afghaan-soortjes :P

als de planten in 4de week stinken naar kattepis,
als de bladeren erg breed zijn
als de planten minimaal 18%thc hebben
als de toppen erg compact zijn

dan is de kans groot dat ik het te gek spul vind.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kan iemand mij een goede, sterke hasj soort aanraden?
Áltijd als ik hasj rook, lijkt hetalsof ik een sigaret rook o.i.d, dat vind ik dus zonde van mijn geld en tijd :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#11
Extisi zei:
Kan iemand mij een goede, sterke hasj soort aanraden?
Áltijd als ik hasj rook, lijkt hetalsof ik een sigaret rook o.i.d, dat vind ik dus zonde van mijn geld en tijd :)
Klik om te vergroten...
spoetnik :wink:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is dat goed spul ja? Is dat duur ?
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#13
Amaranth zei:
Voor dure wietjes kies ik voor Silver Haze. Goedkopere ga ik voor Santa Maria en powerplants (heb laatst een keer haagse bluff geprobeerd, een powerplant, was echt heerlijke wiet).
Klik om te vergroten...
Bij Santa en powerplants ben ik White Widow vergeten, heerlijk wietje :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#14
Extisi zei:
Is dat goed spul ja? Is dat duur ?
Klik om te vergroten...
hjah hoor is altijd even duur als wiet dus 1gram zal even duur zijn als 1gram wiet maar trlk uit wiet kun je meer halen gwn omdat massadichtheid veel groter is duuuuuuuh :grin:
maar uh ook tipje
hoe donkerder bruiner, zwarter de hasj is hoe straffer
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#15
mits onversnedem :hier volgen sterke soorten stuf(=hash)

-ice o lator van indica soorten ( afghani/k2 etc)
-afghaan hash
-turkse
-nepal
-skuff( mits goed geperst-en goudgeel danwel grijs van kleur)

de meeste maroc wordt ik zelf ook niet positief van.
slechts een zeer klein gedeelte van de marokkaanse stuf is echt top.
het allegrootste deel is muffe bende( te warm bewaard/versneden/te veel blad erin/ natgeregende planten na oogst/tekort aan regen)

mocht je ooit sensi hashplant in een kas hebben staan : bevries het blad nog voor dat het helemaal krukdroog is ) en zeef dat kort met een stalen trommel waar een pantykous overheen gespannen is.
alles bijeenvegen met je appie-heyn bonuspasje, en met je warme hand tot bolletje werken.
als je hier niet stoned als een parkiet van wordt- dan weet ik het echt niet.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#16
gNuxx zei:
hasj geeft gewoon een andere high dan wiet, en die high moet je leren, en leren waarderen.

bye :wave:
Klik om te vergroten...

Die vat ik niet ? :flushed:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#17
Extisi zei:
gNuxx zei:
hasj geeft gewoon een andere high dan wiet, en die high moet je leren, en leren waarderen.
bye :wave:
Klik om te vergroten...
Die vat ik niet ? :flushed:
Klik om te vergroten...
Net als bij wiet heb je bij hasj ook verschillende smaken/sterkere hasj.
Zo moet je net als men zegt dat men wijn moet leren drinken, hasj leren roken en waarderen. :stoned:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had eerst ah van de nemo in rotterdam. Ik ben daar niet stoned van geworden, alleen beetje vaag gevoel. Maar iedereen loopt te zeiken hoe goed het wel niet is, ik merk er niks van. Enig idee hoe dat kan komen?


ot: k2, white widdow en NLX vind ik opzich wel lekker
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#19
van die beetje wilde ruige wiet,, met een beetje veel takjes en blaadjes,,
met een lekkere laag thc erop,, en een vaak donkergroene kleur
De geur moet fris zijn,, en de takjes zijn vaak dun,,en de bloempjs niet al te groot,
Soms zit er een stuifmeelknopje in de topjes en ook een paar zaadjes ,,
dit zijn maar 1tot 3 zaadjes in anderhalve gram wiet,,
Die enkele stuifmeelknopjes zijn nooit open ,
Mijn coffeeshop verkoopt deze wiet onder de naam sensemilla,,
Sommige toppen van deze wiet hebben geen frisse geur,,
en het komt niet door de zaadjes ,, toppen met zaadjes hebben ook een frisse geur,
De geur is heel speciaal,, fris-sinasappel achtig,,het lijkt ook wel of ik er skunk in ruik
De smaak is lekker duidelijk zoet ,, zeker als je door de verse onaangestoken joint heen hijst,

Zelfs als de joint is aangestoken en daarna is uitgegaan , en je hijst er daarna doorheen zonder dat ie aanstaat,, dan nog proef je die frisse zoete smaak,
de prijs is wel duur,, 1en een kwart gram voor 10 euro,,
als ik dan thuis de wiet ff in de oven doet, houd ik denk 1 gram over
genoeg voor 2 best grote joints,,
gelukkig zitten er wel mooie donkere grote zaadjes in,,
ik hoop dat er van die lekkere sinasappel-geur toppen uitgroeien,
m
mindslicerLid
01-01-2024, 00:00
#20
de vraag is simpel wat is je favoriete wietje en waarom.

ik zal de spits afbijten : bubblegum, zalige bodystone en krijg er na jaren gebruik nog altijd lachkickjes van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."