#1
Blijkbaar bestaan hier al duizende topics van, excuses, ben nog een 'newbie' op dit forum ![:wink:]()
wobble zei:new york diesel is ook wel lekker
Het is lekker en word en soms nog wel eens stoned van ook.(als ik er meer op heb dan.)
spoetnikExtisi zei:Kan iemand mij een goede, sterke hasj soort aanraden?
Áltijd als ik hasj rook, lijkt hetalsof ik een sigaret rook o.i.d, dat vind ik dus zonde van mijn geld en tijd![]()
Bij Santa en powerplants ben ik White Widow vergeten, heerlijk wietjeAmaranth zei:Voor dure wietjes kies ik voor Silver Haze. Goedkopere ga ik voor Santa Maria en powerplants (heb laatst een keer haagse bluff geprobeerd, een powerplant, was echt heerlijke wiet).
hjah hoor is altijd even duur als wiet dus 1gram zal even duur zijn als 1gram wiet maar trlk uit wiet kun je meer halen gwn omdat massadichtheid veel groter is duuuuuuuhExtisi zei:Is dat goed spul ja? Is dat duur ?
gNuxx zei:hasj geeft gewoon een andere high dan wiet, en die high moet je leren, en leren waarderen.
bye![]()
Net als bij wiet heb je bij hasj ook verschillende smaken/sterkere hasj.Extisi zei:Die vat ik niet ?gNuxx zei:hasj geeft gewoon een andere high dan wiet, en die high moet je leren, en leren waarderen.
bye![]()
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."