Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jongens, allemaal heel erg bedankt voor de reactie's. Ik ben nu al 11dagen gestopt met roken, sinds 1 Januari. Blowen doe ik af en toe op feestjes, en 1 a 2 joints doordeweeks. Ik bedacht me ineens dat als ik op deze leeftijd als xtc zou gaan nemen, wat zou er dan gaan gebeuren op me 18e? Allemaal dat soort vragen gingen door me heen. Dus ik hou het nu gewoon bij blowen. groeten."
"Heehallo DF'ers, Ik vraag me al enkele tijd af hoe slecht drugs vergeleken is met alchohol. Daarom maak ik nu een topic waarin je alle drugs kan vergelijken met alchohol, wat er zo uit ziet. XTC (Q Dance) - 10 biertjes. *voorbeeld* *1 Q Dance is dus even erg als 10 biertjes drinken* Om het overzichtelijk te houden vergelijk het met bier, ik zou elke keer dat er een post komt het editen. Oh en als jullie het geen goed idee vinden sluit het dan maar"
"Mijn top 3; 1. Super Silver Haze 2. Amnesia 3. White Choco"
"Yo DF'ers, Ik heb dus een vraagje aan jullie. Ik heb sinds kort een dealer gevonden die wiet verkoopt, ik koop daar alleen als niemand voor me naar de coffeeshop kan. Maar ik krijg bij hem dus voor 5euro 2gram! het is heel vies, als je er te veel in doet, daarom moet je er niet te veel in doen. Van de wiet word je wel stoned, maar hoe kan het dat die maar 5euro vraagt voor 2gram? Zit er ander spul door heen of iets? Groeten,"
"Hallo iedereen! Ik heb hier een paar vraagjes over Wiet gebruik op jonge leeftijd, eerst wat over mezelf vertellen. Leeftijd: 13 bijna 14. Omgeving: Plaats waar veel mensen op jonge leeftijd beginnen met roken, blowen, en Harddrugs. Klas: Veel mensen gebruiken drugs en/of roken. Dat was een beetje informatie over mezelf, zoals ik al zei veel vrienden van mij die roken en blowen waarbij sommige ook XTC gebruiken. Ik zelf ben nu bijna 14 en zit in de 2e klas, ik ben begonnen met roken op de helft van het 1e jaar ongeveer en rookte toen 2 sigaretten per week ongeveer, tot een maand geleden rookte ik elke schooldag 1 a 2 sigaretten maar, in het weekend ongeveer een pakje. Nu ben ik tot mezelf gekomen dat ik wou stoppen met roken wat al een keertje was mislukt. maar nu ben ik er echt klaar mee omdat ik me leven niet wil verpesten aan roken. En ben ik dus sinds gister gestopt met roken, wat me zeker gaat lukken ik post over een weekje of het goed gaat of niet en waarom etc. Iets anders is dat ik in de 1e ook een keertje heb geblowt, waarbij ik tot aan het einde van de eerste ongeveer 6 joints heb gerookt (gedeelt met vrienden). Nu zit ik in de 2e en blow ik door de weeks helemaal niet meer en in het weekend af en toe, als ik bijvoorbeeld een feest heb blow ik soms 2keer. Laten we het erop houden dat ik in een week 2joints rook. Laatst vroeg iemand aan mij om een keer een pil te gebruiken, waarop ik toen misschien had gezegt want ik zou er over na denken. Kort samengevat als je geen zin had om het te lezen : Leeftijd: 13 bijna 14 jaar. Rookt: Een pakje per week, sinds gister gestopt. Begonnen in eind eerste. Blowt: 2 Joints per week. HardDrugs: Nee, wou het wel een keer doen omdat een vriend het aan mij vroeg. Wat vinden jullie hiervan? Stoppen met blowen of niet of minderen? Ik vind het namelijk wel gewoon lekker en leuk met vrienden enzo. En ja of nee tegen de XTC? (een helft) Groeten"
"Haha ja sorry dat ik het zo raar schreef, ik kon het niet echt goed beschrijven Maarja, het is wel chill dat het zo goedkoop is als je nergens anders wiet kan regelen"
"Bedankt voor je reactie Jaapi! Ik zat er al aan te denken om geen HD te gebruiken, het enige is dat stoppen met blowen niet zo makkelijk voor mij is. Dat komt omdat toch al mijn vrienden blowen en kinderen in mijn klas blowen en als hun een joint hebben doe ik eigenlijk altijd wel een pof mee. Ik ga die pil toch niet nemen en dan Blowen gewoon erg met mate."
"Je krijgt geen toppen bij de dealer, het is zegmaar als gegrind. De smaak is niet als echte wiet van de shop, het is niet echt te omschrijven. het apparte eraan is dat je het gegrind krijgt en het is een beetje donkergroen. Je word niet stoned zoals je van wiet van de shop krijgt, maar meer een beetje licht in je hoofd. De volgende keer als ik het ga halen wat binnen 2 weken zou zijn denk ik, post ik een foto ervan!"
"ja, ik vond het ook al heel raar ik zal wel eens vragen of die ook nog andere wiet heeft. In ieder geval iedereen bedankt voor de comments!"
"Een vriend van me heeft het gebruikt. Elke keer zei die dat die het 1x wou gebruiken, en voor die het wist zat die in een kliniek waar die uit eindelijk 1 jaar in heeft gezeten. Ik ga het je niet afraden maar je moet weten dat je lichaam naar meer verlangt en dat het bij sommige mensen (niet iedereen) te erg word en ze meer willen.."