#1
Yooo allemaal,
Ben even benieuwd of iemand deze ervaring ook heeft gehad.
8 jaar stevig dagelijks geblowd, nooit ergens last van gehad - het deed me juist veel plezier.
Maand geleden op vakantie geweest, toen een tijdje ff niet geblowd. Alleen 2x in het weekend en na de 2e keer een hevige bad trip gekregen. Paniekaanval x10 laat maar zeggen - nooit verwacht dat me dit ooit zou overkomen van wiet. Ik ben een enorme wiet fan en denk dat het ook een goed middel is.
Voelde me die dag ook prima en rookte een jointje s'avonds met iemand waarmee ik vaker een jointje heb gerookt - er was gwn een relaxte sfeer enzo. Ik wilde ook van dagelijks blowen naar soms een jointje roken en dat ging me tot die dag erg goed af.
We zijn nu 2,5 week verder en voel me nog steeds echt vreselijk. Enorme angst op drukke plekken, krijg van alles stress en kan de stress niet loslaten.
Het is vooral een angst die maar niet weggaat, terwijl ik er juist niet mee bezig probeer te zijn. Vrijdag en zaterdag uiteten geweest en het voelde gewoon alsof ik uit was gecheckt - ik hoorde zoveel geluiden om me heen en kon maar niet focussen op de gesprekken. Helemaal van de wereld ofzo en werd daar weer erg angstig van.
Ik heb erna geen wiet, alcohol, cafeïne meer aangeraakt omdat dat alles verstrekt. Heb een gezond leefpatroon.
Heeft iemand dit ook meegemaakt? Hoe kan je hier beter mee omgaan?
Ik ben nooit zo geweest en voel me erg angstig, adem zit ook erg hoog.
Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen. Iemand tips?
Ben even benieuwd of iemand deze ervaring ook heeft gehad.
8 jaar stevig dagelijks geblowd, nooit ergens last van gehad - het deed me juist veel plezier.
Maand geleden op vakantie geweest, toen een tijdje ff niet geblowd. Alleen 2x in het weekend en na de 2e keer een hevige bad trip gekregen. Paniekaanval x10 laat maar zeggen - nooit verwacht dat me dit ooit zou overkomen van wiet. Ik ben een enorme wiet fan en denk dat het ook een goed middel is.
Voelde me die dag ook prima en rookte een jointje s'avonds met iemand waarmee ik vaker een jointje heb gerookt - er was gwn een relaxte sfeer enzo. Ik wilde ook van dagelijks blowen naar soms een jointje roken en dat ging me tot die dag erg goed af.
We zijn nu 2,5 week verder en voel me nog steeds echt vreselijk. Enorme angst op drukke plekken, krijg van alles stress en kan de stress niet loslaten.
Het is vooral een angst die maar niet weggaat, terwijl ik er juist niet mee bezig probeer te zijn. Vrijdag en zaterdag uiteten geweest en het voelde gewoon alsof ik uit was gecheckt - ik hoorde zoveel geluiden om me heen en kon maar niet focussen op de gesprekken. Helemaal van de wereld ofzo en werd daar weer erg angstig van.
Ik heb erna geen wiet, alcohol, cafeïne meer aangeraakt omdat dat alles verstrekt. Heb een gezond leefpatroon.
Heeft iemand dit ook meegemaakt? Hoe kan je hier beter mee omgaan?
Ik ben nooit zo geweest en voel me erg angstig, adem zit ook erg hoog.
Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen. Iemand tips?