#1
Pff aardige tijd man.. heftig om te horen. Kan je nu wel weer blowen of doe je helemaal niet meer ook?Ja, ik stopte vrij snel daarna helemaal met blowen maar ook in het dagelijks leven kreeg ik paniekaanvallen en het gebeurde steeds vaker. Ik denk dat ik na ongeveer anderhalve maand merkte dat ik zodanig bang en gespannen was dat ik suicidaal werd. Daarom heb ik aan de bel getrokken en met spoed naar de huisarts gegaan om er iets aan te gaan doen. Vanaf dat punt werd het beter, de angst werd met de week minder maar ik heb er al met al zo'n 6-9 maanden last van gehad denk ik.
En je klachten nu volledig weg?