Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ga eens bijkletzen met die buren van je en koop een paar goede oordoppen... als je werk je lief is, gebruik dan geen drugs terwijl je werkt"
"hqahaha ja ik had ook een snot neus de dag erna maar dat was na een minuutje of 10 al weer over. spolen schijnt wel goed te zijn idd, met zout water heb ik ergens gelezen..."
"ga een jaartje in een kiboets werken ofzo...als je echt niet van de drugs af kunt blijfen lijkt het mij echt wel de moeite waard om het radicaal aan te pakken anders loop je het risico dat je je hele leven er me loopt te kloten."
"ik weet wel waar ik altijd zin in heb als ik heb gesnoven....namelijk een lekker chill muziekje en een goede joint. biljarten oid doet het bij mij ook altijd goed"
"het ou ook aan het snijmiddel kunnen liggen, probeer eens een andere dealer die misschien een ander snijmiddel door zijn speed heeft."
"Hoi allemaal, heb een vraag over de werking van coke. Net heb ik namelijk voor het eerst een lijntje coke genomen, ongeveer 0,1 gram denk ik, maar ik merk er helemaal niks van. Is dat normaal bij gebruik voor het eerst? Het is nu ongeveer 3 kwartier geleden. Wel heb ik het gevoel dat mijn gehemelte licht verdoofd is. Nog een vraag, als ik na het snuiven mijn neus ophaal en ik slik een beetje coke door, is dat goed of moet ik het juist zovel mogelijk op het slijmvlies van mijn neus proberen te houden? Alvast bedankt"
"ik heb 2x speed gebruikt, ongeveer een maand geleden. eerste keer viel de werking mij ook wat tegen maar na een paar uurtjes en een half grammetje verder(2-3 lijntjes) kon ik het toch duidelijk merken. de tweede keer kreeg ik eerst flink koppijn en vervolgens buikpijn en uiteindelijk heb ik zelfs flink lopen kotsen(ook toen had ik het iedee dat ik misschien te veel had ingeslikt bij het ophalen van de neus) dus geen speed meer voor mij. ook vind ik dat speed wat te lang werkt, ik was zeker 12 uur onder invloed. maar goed, wat zou moeten merken van coke? betekend slechte coke dat er te veel snijmiddel inzit? dus meer snuiven? wel heb ik een paar keer XTC gebruikt, super heftig was dat."
"oke dudes en dudettes, thx voor de racties. afgelopen zaterdag maar weer een poging gewaagt, mijn neus dus weer even lekker gepoederd, naast een verdoofde bek(en zelf mijn neus begon vreemd te voelen) voelde ik er dit keer toch meer van, hetzelfde zoals het overal staat beschreven. Ik enk dat ik er idd iets heftigers had verwacht. speed vond ik ook al vrij subtiel ivg met paddos'xtc etc, en coke is blijkbaar nog minder heftig, maar zekr wel lekker. combintie blowen/coke bewaar ik nog even maar gaat ook zeker geprobeerd worden, misschien zelf wel gewoon in één joint? imand dat wel eens gedaan? wel gewone snuif coke dan he', geen crack of base coke oid.... bye bye"