#1
Merk er nooit wat van als ik mijn eerste lijntjes snuif. Mijn allereerste lijn voelde ik ook niet. Ben je misschien wel pillen oid gewend. Het kan zijn dat je een wazig gevoel verwacht, maar dat is het juist helemaal niet. Je wordt helderder, kan sneller denken en je denkt dat je god bent. Bij mij heeft het (pep welteverstaan) echt wel een tijdje geduurd voordat ik het echt kon waarderen. Zal bij jou mss ook wel zo zijn.
)