Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmijn eerste lijntje

mijn eerste lijntje

37 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Merk er nooit wat van als ik mijn eerste lijntjes snuif. Mijn allereerste lijn voelde ik ook niet. Ben je misschien wel pillen oid gewend. Het kan zijn dat je een wazig gevoel verwacht, maar dat is het juist helemaal niet. Je wordt helderder, kan sneller denken en je denkt dat je god bent. Bij mij heeft het (pep welteverstaan) echt wel een tijdje geduurd voordat ik het echt kon waarderen. Zal bij jou mss ook wel zo zijn.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
gister mijn eerste keer echt goed sos gehad

Nou je bent idd wat helderder in je hoofd , de alcohol en de wiet geven een wat leuker effect en je kan geboeid zijn door slap geouwehoer. maar mn hele fucking bek voelde verdoofd aan en ik heb nu nog last van mn kaken..

geen sos meer voor mij , niet veel aan vind ik
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja is lekker snuiven en blowen, word je actief stoned van, heerlijk. Zuipen, tja je kan blijven zuipen en daar ligt ook voor een heel groot deel de schuld dat je je zo waanzinnig kut kan voelen de dag erna.
k
kate_cocaineLid
01-01-2024, 00:00
#4
oke dudes en dudettes, thx voor de racties. afgelopen zaterdag maar weer een poging gewaagt, mijn neus dus weer even lekker gepoederd, naast een verdoofde bek(en zelf mijn neus begon vreemd te voelen) voelde ik er dit keer toch meer van, hetzelfde zoals het overal staat beschreven. Ik enk dat ik er idd iets heftigers had verwacht. speed vond ik ook al vrij subtiel ivg met paddos'xtc etc, en coke is blijkbaar nog minder heftig, maar zekr wel lekker.

combintie blowen/coke bewaar ik nog even maar gaat ook zeker geprobeerd worden, misschien zelf wel gewoon in één joint? imand dat wel eens gedaan? wel gewone snuif coke dan he', geen crack of base coke oid....

bye bye
f
furnyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi allemaal,

Ik heb vorige week voor de eerste keer in m'n leven coke gebruikt.
Na al een aantal jaren ervaring met XTC vind ik het effect van coke eigenlijk wel een beetje tegenvallen (misschien juist door het gebruik van XTC in het verleden).
Wat ik me er nog van kan herinneren is dat ik een soort king-of-the-world gevoel kreeg maar dat was na een uur wel verdwenen.

Toch ben ik nog wel eens van plan om coke vaker te gaan gebuiken...al is het alleen al om de voorbereiding (lijntje leggen etc)
c
cocaientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn eerste lijnje (het stelde nikes voor , want ik kreeg een half lijntej van een vriend van mij) nou ik ging er als een speer op. Misschien omdat ik ook al een hhop alchol erin had zitten. Geweldig vond ik t.

NU 15 jaar verder weet ik wel beter.

Begin er nooit aan.
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mac... zei:
Dat is ook wel een beetje het verslavende van coke, het is heel snel al uitgewerkt en je verlangt naar meer. Tja naar mijn mening bljift het weggegooid geld, mja
Klik om te vergroten...

zo denk ik er ook over :wink:

nja je bent een speed-er of een coke-er
c
crazyfool_girlLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou het is normaal dat je bek verdoofd is ja..
en wat je zegt van dat doorslikken is niet erg hoor sommige mensen, likken het laatste btje soms op dus.. :grin:
marja wel vaag dat je nix voelde weet k ook niet
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is ook wel een beetje het verslavende van coke, het is heel snel al uitgewerkt en je verlangt naar meer. Tja naar mijn mening bljift het weggegooid geld, mja
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ooit eens gehoord dat een aantal percent van de mensen niets voelt van coke.. weet ik niet of het waar is want nergens iets van gelezen..

coke geeft ook geen enteogeen feect dus mss voel je er daarom niet van.. als je al zelfzeker en opgewekt bent dan zal je niet veel merken van coke denk ik
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja daar wordt je niet blij van,
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
juist, maar mijn ervaring is dat als je eenmaal pep gewend bent, je de sos maar balen vind
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#13
amfetamine maakt dopamine vrij & remt de heropname, cocaïne remt de heropname van dopamine alleen, hierdoor is amfetamine langwerkender en 'harder', en cocaïne vrij subtiel

ze doen geloof ik oko nog wat met je noradrenaline

ik vraag me alleen af hoe het bij base cocaïne zit, weet iemand waarom dat net zo zwaar aanvoelt als mdma? het maakt duidelijk iets vrij in de hersens (en ook het een en ander kapot :mrgreen: )
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
lidocaine verdooft geloof ik
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#15
hangt echt puur af met wat het versneden is.... als het hele goeie shit is dan verdooft het natuurlijk het meest.... geen prikkelend effect enzo
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#16
hmmm dat is wel weer een totaal andere theorie.... zou best kunnen opzich.... ik weet het niet... misschien erowid even checken
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#17
furny zei:
Wat ik me er nog van kan herinneren is dat ik een soort king-of-the-world gevoel kreeg maar dat was na een uur wel verdwenen.

Toch ben ik nog wel eens van plan om coke vaker te gaan gebuiken...al is het alleen al om de voorbereiding (lijntje leggen etc)
Klik om te vergroten...

DAT is coke. Ten voete uit.

Goeie coke is een andere ervaring, relaxter en makkelijker in de omgang alleen meer last van de neus na de tijd.

En de voorbereidingen, ja vind het ritueel eigenlijk wel leuk om te doen altijd, voorpret...

haat en liefde....
g
gabberkop18Lid
01-01-2024, 00:00
#18
hey

reageer even ôp de reacties van wat je lekkerst vinde
van hard drugs is enige wat ik allemaal al gedaan heb xtc speed
en sos en op het feit na dat pillen en speed zo slopend zijn voor je kaken/tanden vond ik het wel vet
maar sos vind'k nog het vetst alleen mijn portefuille ziet het liefst pillen of speed :cry: waarom moet sos zo duur zijn :cry:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Vind alle drugs (behalve weed en hash) niet echt de moeite waard om voor de smaak te nuttigen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mac... zei:
Vind alle drugs (behalve weed en hash) niet echt de moeite waard om voor de smaak te nuttigen.
Klik om te vergroten...
ben t helemaal met je eens

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."