#1
Anderhalf a 2 uur na de lijn kan ik wel slapen.
BobG zei:Anderhalf a 2 uur na de lijn kan ik wel slapen.
melissa zei:BobG zei:Anderhalf a 2 uur na de lijn kan ik wel slapen.
tja ikke dus echt niet he.....
t is zowiezo een kwelling,die laatste lijn is toch al verrot,en dan word je ook nog extra gestraft omdat je niet kan slapen![]()
![]()
zo kan je je lekker lang verrot voelen.....
en ook al val ik in slaap word ik na een uur alweer wakker,klaarwakker
minn zei:dan neem je geen laatste lijn

ik had dat vroeger ook ik kon pakken wat ik wou als ik wou gaan slapen sliep ik en soms smeet ik er zelfs nog een pill binnen of snuifde nog een line snelle of witte maar een keer in bed ogen dicht en slapen...melissa zei:ik zit net de topic over coke en slaappillen te lezen,en vroeg me t volgende af
waneer ik mijn laatste lijn neem laten we zeggen gemiddeld rond 2 uur duurt t tot sintjuttemes voordat ik slaap(dan zijn we wel 8 uurtjes verder).
terwijl mijn vriend op zijn bed gaat liggen en binnen een paar minuten slaapt als een baby.![]()
![]()
![]()
t gebeurd dus vaak dat hij wakker word mij aankijkt en zegt"heb je nog niet geslapen schatje"![]()
![]()
geeeeeeekkkkkkkkk word ik daarvan,kan je zelf niet slapen moet je naar zo een kerel gaan liggen kijken die nergens last van heeft en met zijn mond open al snurkend en kwijlend heerlijk ligt te slapen.
daarom mijn vraag............
hoelang doen jullie er gemiddeld over om in slaap te vallen?
ik gebruik gewoonlijk 3/4 gram begin dan om 7 uur.
volgens mijn mannetje zit t allemaal tussen mijn oren en moet ik gewoon gaan liggen en gaan slapen,hmm hmmm
dat heb ik ook wel als ik er dan tocheens moest kunnen slapen dan maar 2 uurtjes of zo maar dan ben ik blij omdat ik dann weer goed ben maar voor 90% slaap ik dus pas 48 tot 72 uur later en in dien tijd daarvoor ben ik in feiten min of meer in trance en waar ik aan begonnen ben gelijk nu chatten dan blijf ik daar mee bezig tot dat ik in slaap val meestal voor de pcFucking Madness zei:in slaap vallen is nooit zo'n probleem bij mij...lich altijd zo voor pampus...alleen ben altijd al na 4/5 uur klaar wakker...![]()
![]()
wat erg irritant is...



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."