Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslaatste snuif,waneer in dromenland?

laatste snuif,waneer in dromenland?

37 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Anderhalf a 2 uur na de lijn kan ik wel slapen.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#2
BobG zei:
Anderhalf a 2 uur na de lijn kan ik wel slapen.
Klik om te vergroten...

tja ikke dus echt niet he.....
t is zowiezo een kwelling,die laatste lijn is toch al verrot,en dan word je ook nog extra gestraft omdat je niet kan slapen :( :(
zo kan je je lekker lang verrot voelen.....
en ook al val ik in slaap word ik na een uur alweer wakker,klaarwakker
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#3
melissa zei:
BobG zei:
Anderhalf a 2 uur na de lijn kan ik wel slapen.
Klik om te vergroten...

tja ikke dus echt niet he.....
t is zowiezo een kwelling,die laatste lijn is toch al verrot,en dan word je ook nog extra gestraft omdat je niet kan slapen :( :(
zo kan je je lekker lang verrot voelen.....
en ook al val ik in slaap word ik na een uur alweer wakker,klaarwakker
Klik om te vergroten...

dan neem je geen laatste lijn
en je kan idd plannen wanneer je snuift he :wink:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#4
minn zei:
dan neem je geen laatste lijn
Klik om te vergroten...

Dat lukt niet, op een of andere manier moet het sealtje dan ook meteen die avond leeg.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb vrijdag bijna een gram sos gehad en een uur na het laatste lijntje lag ik heerlijk te slapen tot laat in de middag. ik heb er wel de hele nacht flink bij geblowd.
F
Fucking MadnessLid
01-01-2024, 00:00
#6
in slaap vallen is nooit zo'n probleem bij mij...lich altijd zo voor pampus...alleen ben altijd al na 4/5 uur klaar wakker... :confused: :angry:

wat erg irritant is...
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha mestal lukt wel te gaan slapen.. alleen gister avond niet.. xD
Kwam ook doordat ik oook nog es energie drankje op had.. en alcohol.. en sos dusja.. kwam na 2uur later dak had gebruikt nog ni in slaap vallen.. was wel klote.. wilde graag slape op gegeve moment en verveelde men te pletter omdak ni kon slapen.. en vanmorge werd alweer snel licht dus werd ook al vroeg wakker.. lekker brak natuurlijk..

Maargoed..

:grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik kan prima slapen met coke op :wave:
k
kwssLid
01-01-2024, 00:00
#9
melissa zei:
ik zit net de topic over coke en slaappillen te lezen,en vroeg me t volgende af

waneer ik mijn laatste lijn neem laten we zeggen gemiddeld rond 2 uur duurt t tot sintjuttemes voordat ik slaap(dan zijn we wel 8 uurtjes verder).
terwijl mijn vriend op zijn bed gaat liggen en binnen een paar minuten slaapt als een baby. :angry: :angry: :angry:
t gebeurd dus vaak dat hij wakker word mij aankijkt en zegt"heb je nog niet geslapen schatje" :smilingimp: :smilingimp:
geeeeeeekkkkkkkkk word ik daarvan,kan je zelf niet slapen moet je naar zo een kerel gaan liggen kijken die nergens last van heeft en met zijn mond open al snurkend en kwijlend heerlijk ligt te slapen.
daarom mijn vraag............
hoelang doen jullie er gemiddeld over om in slaap te vallen?
ik gebruik gewoonlijk 3/4 gram begin dan om 7 uur.
volgens mijn mannetje zit t allemaal tussen mijn oren en moet ik gewoon gaan liggen en gaan slapen,hmm hmmm
Klik om te vergroten...
ik had dat vroeger ook ik kon pakken wat ik wou als ik wou gaan slapen sliep ik en soms smeet ik er zelfs nog een pill binnen of snuifde nog een line snelle of witte maar een keer in bed ogen dicht en slapen...
vroeger was ik heel actief op drugs...
nu vergeet het als ik pak nvooral witte en das altijd super qualiteit niet kunnen slapen so'n 48 tot 72 uur en ook niks meer doen als ik pak. zitten en in mijn eigen wereld mensen moet ik dan niet hebben en als ik dan toch iets doe beginnt mij hart tilt te slaan en soms moet ik dan zelfs overgeven
dus ik geniet in mijn eigen wereld
is ook de reden waarom ik zelf niets meer koop alleen als mijn vrienden hebben het probleem is alleen dat een van mijn beste kameraden er altijd heeft en dat niet weinig dus als ik er eens ben dan zijn dat gemakkelijk 2 tot 3 op den avond en dat met inhouden
k
kwssLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fucking Madness zei:
in slaap vallen is nooit zo'n probleem bij mij...lich altijd zo voor pampus...alleen ben altijd al na 4/5 uur klaar wakker... :confused: :angry:

wat erg irritant is...
Klik om te vergroten...
dat heb ik ook wel als ik er dan tocheens moest kunnen slapen dan maar 2 uurtjes of zo maar dan ben ik blij omdat ik dann weer goed ben maar voor 90% slaap ik dus pas 48 tot 72 uur later en in dien tijd daarvoor ben ik in feiten min of meer in trance en waar ik aan begonnen ben gelijk nu chatten dan blijf ik daar mee bezig tot dat ik in slaap val meestal voor de pc
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#11
de ene keer slaap iik na 5 minuten :grin: de andere keer een paar uur :cry:
p
pillywillyLid
01-01-2024, 00:00
#12
pas 48 tot 72 uur later ?????

naja ...weet 1 ding of je snuift die 48/72uur door.... of het is iets anders als sos hoor!

pure sos is sterk hoor...vergelijkbaar met speed, maar 72? nog nooit van gehoord.

maar ach weet toch nie waar ik over praat, dus je zal wel gelijk hebben :)
X
XTENDERLid
01-01-2024, 00:00
#13
............................................
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb vanochtend om half 6 m'n laatste lijntje genomen en ben nu nog steeds wakker
s
snuggzLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik had dat ook altijd dat ik niet kon slapen na het laatste lijntje. ik nam dan meestal een paar flinke slokken sterke drank waardoor ik vanzelf in slaap viel. geen gezonde oplossing maarja het helpt wel :mrgreen: :beer:
K
KruimelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Toen ik nog gebruikte, kon ik ook gewoon slapen, het is net wat je vriend zegt, het zit tussen je oren, als je steeds maar denkt ik kan niet slapen, ik kan niet slapen dan kan je ook niet slapen en blijf dan ook van de temazepam, of serresta's of diazipam af, want voor je het weet ben je er aan verslaafd, kan het namelijk weten, is geen pretje als een zombie door het leven te gaan..... :wave:
K
KruimelLid
01-01-2024, 00:00
#17
En je moet zo wie zo geen middelen met middelen gaan gebruiken dat heeft al helemaal geen enkele zin, krijg je wisselwerkingen van, kan ook geen pretje zijn... :rolleyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jij bent de baas, dat is de hoofdgedachte. Dus als jij wilt slapen dan ga je slapen. Die tip had ik van n maatje. Het werkt bij mij niet altijd maar 8 vd 10x wel + mn elektrische dekentje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."