Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bij mij duurt het ook minimaal 5 tot 6 uur na me laatste lijn voor ik kan slapen maar als ik 2 TEMAZEPAM van 20 mg slik dan haal ik vaak me bed nog niet eens en word ik sochtens wakker op de raarste plekken. en het werkt altijd maakt niet uit wat je gebruikt heb, alleen zijn ze moeilijk te krijgen,, moet via doktersrecept. onze dealer verkoopt ze bij de sos dus vet relaxt,, voor 4 euro slaap ik heeeeeerlijk en je kan ook stoppen met je sos als je halverwege ben want als je die dinge neemt dan slaap je binne een kwartier en dan word je wakker en dan licht je glaasje met de lijntjes nog lekker op je te wachten"
"vroeger kon ik gewoon snuiven wat ik wou maar ineens begon ik trekjes met me tong te krijgen ik kon em nie meer stil houden en dat ging met de tijd verder naar me kaken.. tot hier vond ik et niet zo storend maar ineens ging het over in een soort (lijkt op epeleptische aanval) ademhalingsstoornis, iedere keer als ik snuif dan krijg ik na een half uurtje ineens een soort schokkende bewegingen en ik kan nie meer zelf bepalen hoe ik adem, daardoor kan ik ook goed praten want daar moet je voor uitademen en dat kan ik niet meer zelf bepalen. dit is echt heel erg vervelend en ziet er heel erg angstaanjagend uit voor ander publiek en ik ben benieuwd hoe dit zo komt en dat ik et alleen heb,, ik heb et nog nooit bij iemand anders gezien. help me alstubliefd"
"ja maar hoe kan dat zo ineens komen vroeger had ik het niet,, het word steeds erger"
"ik vinnd crack helemaal niks maar als ik gewoon snuif...... HEEEEERLIJK!!!!!!"
"je word ff een paar minute licht in je hoofd en meer is t nie en als je door blijft gaan word je helemaal gek en wil je meer en meer, en als je dat een paar x doet ben je zo verslaafd als een kikker!!!"
"beter wel eten ver vantevoren als je lang door gaat knallen want tijdens het gebruik zul je wel niet zoveel trek in eten hebben he . ik eet altijd voordat ik mezelf op ga winden om te gebruiken,, en die nare smaak... ik vind die smaak geweldig!!!! ik zou er zo me brood mee smeren, groete"
"ik kan zelfs niet eten als ik weet dat ik de zelfde avond ga sossen,, als ik eet dan heb ik de hele avond een misselijk gevoel en soms moet ik zelfs kotsen, maja als ik niet eet heb ik weer last van me maag van de honger dus lastig..."
"ik slik altijd 2 temazepammetjes van 20 mg (slaappillen) dan ben je zelfs na 3 gram puur nog binnen een half uurtje weg, maar ze zijn moeilijk te krijgen zonder doktersrecept ik heb mazzel dat de dealer het hier erbij verkoopt dus voor 4 euro extra slaap ik heerlijk"
"ik heb altijd cristal en t is heel duidelijk te herkennen maja ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen ik ruik t aan de geur ik zie et en ik proef het maja kwestie van lange ervaring met die shit"
"drama zei: ik vond die coke met kristallen secht. kreeg allergie op armen. denk dat het versnijspul is Klik om te vergroten... als je cristal heb is t niet versneden,, echt 100 % pure coke bestaat niet maar cristal is het bijna. t is ook keihard je kan er iemand ze kop mee ingooien"