Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszenuwgevoel?

zenuwgevoel?

81 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik vind mezelf echt terug in jou verhaal dude...
ik merkte idd ook wel dat ut tijd werd om ermee te kappen voork mezelf moest laten opnemen oid...maar mn wil(van het niet te doen) is nog sterker @ the moment dan de wil van het "cokemonster"...
zullen zien hoe het uitdraait,van de 1ste moment ik mezelf weer overtuigd krijg van een snuif te nemen laat ik mezelf opnemen(want dan weet ik van mezelf dat de bal aan het rollen is)

mzzls and i'll keep you updated :grin: :grin: :grin:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#2
Frisko zei:
mzzls and i'll keep you updated :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...
't beste d'rmee !
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je wil stoppen met de drugs, zou rondhangen op een drugsforum dan een steun voor je zijn..? of zou t juist als trigger werken (dat je er juist meer zin van krijgt in drugs, doordat je er steeds over leest)?
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb er geen enkel probleem mee om hier de ervaringen te lezen. Nu ja, ik ben ook gestopt... Ik heb me vandaag aangemeld, en ook al was ik een 'recreatief gebruiker', enough was enough...
In het begin dat ik niet meer voor de lol drugs gebruikte, dacht ik inderdaad heel vaak aan gebruiken. Toen zag ik ook overal waar ik ging mensen onder invloed. Nu raakt het me niet meer.

Ik heb het geluk gehad om een heel leuke vriendin te hebben ontmoet, en ik doe niks om die relatie op het spel te zetten. Ik heb daar ab-so-luut geen behoefte aan. Daarenboven ben ik 29 jaar, en vind ik dat een beetje te oud ben om van partydrugs te snoepen. (ik weet het, het is een heel subjectieve mening hierover, maar goed)

Ik wil wel lezen en horen wat anderen denken over bepaalde drugs, en lezen wat de effecten zijn, en ik zal ook mijn mening formuleren waar ik vind dat dit relevant is, maar het enige waar ik nu aan verslaafd blijf zijn sigaretten :cry: en seks. :grin:
(en koffie, maar goed...)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
pfff,heb er weer zin in @ the moment!!!
niet persé zin in coke wat ik voel!!
maar zin in IETS :( :( :(
mensen die dit herkennen?
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#6
Frisko zei:
pfff,heb er weer zin in @ the moment!!!
niet persé zin in coke wat ik voel!!
maar zin in IETS :( :( :(
mensen die dit herkennen?
Klik om te vergroten...
ja dat herken ik. dan rook ik meestal een joint om het te gevoel te minderen.
s
snuggzLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik gebruik elk weekend en doe het doordeweeks niet want dan werk ik de hele week en wil niet dat mijn werk eronder lijd (wakker liggen, gebruik gaat gepaard met veel alcohol). het enige wat ik doordeweeks neem is af en toe een paar biertjes maar ook dan kom ik niet eens in de verleiding coke te gaan gebruiken. dit is al bijna 5 jaar zo en kan er doordeweeks prima vanaf blijven. ik noem mezelf dan ook "weekend verslaafd" :grin:
grtzzzzzzz
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
goed bezig frisko, als je er nu af kan blijven ook la heb je het in huis ben je helel goed bezig :wave:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#9
snuggz zei:
ik gebruik elk weekend en doe het doordeweeks niet want dan werk ik de hele week en wil niet dat mijn werk eronder lijd (wakker liggen, gebruik gaat gepaard met veel alcohol). het enige wat ik doordeweeks neem is af en toe een paar biertjes maar ook dan kom ik niet eens in de verleiding coke te gaan gebruiken. dit is al bijna 5 jaar zo en kan er doordeweeks prima vanaf blijven. ik noem mezelf dan ook "weekend verslaafd" :grin:
grtzzzzzzz
Klik om te vergroten...

Ik gebruik die witte duivel al 12 jaar.Heb soms dat zenuwachtige gevoel,niet altijd meestal uit verveling denk ik.*onrust in je flikker* op sommige momenten zoals savonds tussen 7 en 9 en alleen als ik meer dan 4 dagen niets gebruikt heb.

Alchohol is een grote tricker voor de coke omdat ze als je al wat langer gebruikt een relatie met elkaar hebben gekregen.
*Ik was nog op hun bruiloft*hehe..

Ik drink dus door de weeks helemaal geen druppel alchohol meer sinds een paar jaar,wat ik als groot voordeel zie van mijn coke gebruik,ik dronk vroeger bijna elke dag wel een paar biertjes.

Nu gebruik ik alleen nog in het weekend en alleen als ik ga stappen of met kameraden ff zo'n avond willen hebben met veel zuipen en slap geouwehoer.

Out!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychonaut1976 zei:
snuggz zei:
ik gebruik elk weekend en doe het doordeweeks niet want dan werk ik de hele week en wil niet dat mijn werk eronder lijd (wakker liggen, gebruik gaat gepaard met veel alcohol). het enige wat ik doordeweeks neem is af en toe een paar biertjes maar ook dan kom ik niet eens in de verleiding coke te gaan gebruiken. dit is al bijna 5 jaar zo en kan er doordeweeks prima vanaf blijven. ik noem mezelf dan ook "weekend verslaafd" :grin:
grtzzzzzzz
Klik om te vergroten...

Ik gebruik die witte duivel al 12 jaar.Heb soms dat zenuwachtige gevoel,niet altijd meestal uit verveling denk ik.*onrust in je flikker* op sommige momenten zoals savonds tussen 7 en 9 en alleen als ik meer dan 4 dagen niets gebruikt heb.

Alchohol is een grote tricker voor de coke omdat ze als je al wat langer gebruikt een relatie met elkaar hebben gekregen.
*Ik was nog op hun bruiloft*hehe..

Ik drink dus door de weeks helemaal geen druppel alchohol meer sinds een paar jaar,wat ik als groot voordeel zie van mijn coke gebruik,ik dronk vroeger bijna elke dag wel een paar biertjes.

Nu gebruik ik alleen nog in het weekend en alleen als ik ga stappen of met kameraden ff zo'n avond willen hebben met veel zuipen en slap geouwehoer.

Out!
Klik om te vergroten...
mjah,kheb al meer dan 2 weken niks coke meer gebruikt nu!!,is echt een gevoel net of ik moet naar de wc,maar ik moet niet,echt vlinders in mn buik,weird,ZIN IN IETS GEWOON!!!???

pfff,maia ben toch niks gaan halen ofzo,dus kan me nog best goed beheersen!heb mezelf voorgenomen 3 maanden totaal geen coke meer te gebruiken en dan nog eens... :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
goed bezig frisko, als je er nu af kan blijven ook la heb je het in huis ben je helel goed bezig :wave:
Klik om te vergroten...
zal wel lukken ja :(
thx!!
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#12
vlinders in mn buik,weird,ZIN IN IETS GEWOON!!!???

Hehe yep herkenbaar..Ik moet iets!!! gvd...hehe
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychonaut1976 zei:
vlinders in mn buik,weird,ZIN IN IETS GEWOON!!!???

Hehe yep herkenbaar..Ik moet iets!!! gvd...hehe
Klik om te vergroten...
pff zwijg me ervan,word er soms ziek van van mn eigen vanbinnen op te vreten!!! :( :( hoop dat da gevoel nog weggaat!!! :rolleyes: :( :)
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#14
weet je wat ik denk (zeker weet eigenlijk) :P
t gebruik van coke in recreatieve vorm is over t algemeen gewoon een trigger in samenhang met omstandigheden.
t feit dat jij 2 gram hebt liggen en er toch vanaf kan blijven zegt al genoeg.
doordeweeks heb je een baan,(en we willen natuurlijk niet onze (brave) colega"s niet in de ogen durfen te kijken omdat je waarschijnlijk rond 9 uur nog lichtelijk strak staat).
maar dan is t weekend,tijd voor een biertje en nog eentje en...........toen lag er 2 gram coke lonkend in de kast.ach what the .....
zo werkt t hier ieder weekend(ondanks alle goede bedoelingen om dit weekend is echt van t weekend te genieten :confused: )
zwak he????? :flushed:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik vind dit forum echt te gek
ik herken zoveel dingen...........
ook ik ken dat gevoel van (zenuwen)op zaterdag middag al(tot misselijkheid aan toe,bijna zoals ik had toen ik klein was 1 dag voor mijn verjaardag.)
nee en dan mijn vriend.......je hoeft op zaterdag maar "coke"tegen hem te zeggen en hij zit al op de wc whahaha
errug he.
2 pakjes sigaretten achter mekaar leegpuffen(op t eind maak je gewoon de ene sigaret met de ander aan,aansteker waarom)
en oh waarachtig de liter fles baco is alweer leeg....rij jij ff naar de plaatselijke snackbar om met je vertiefde harsens ff een paar biertjes te halen.
en gezellig dat die zaterdag avonden zijn,vol van goede discussies en mensenlievendheid.
tot die laatste sniffel........
en iedereen ineens niet zo spraakzaam meer is,maar slapen er de komende tig uur ook nog niet inzit.
en dan heb ik t nog niet eens over de day after,als ik en mijn vriend alles behalve rozig tegen mekaar doen en er weer 3 kids rondrennen om 12 uur die terug gebracht zijn door oma(terwijl ik nog geen oog dicht heb gedaan)
hay ma.....(ieder oog contact ontwijkend)ja ja t was weer laat gisteren......
oh al die rook tja we hadden visite zet zo ff een raampje open......
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#16
[(op t eind maak je gewoon de ene sigaret met de ander aan,aansteker waarom)
behalve rozig tegen mekaar doen en er weer 3 kids rondrennen om 12 uur die terug gebracht zijn door oma(terwijl ik nog geen oog dicht heb gedaan)
hay ma.....(ieder oog contact ontwijkend)ja ja t was weer laat gisteren......
oh al die rook tja we hadden visite zet zo ff een raampje open......[/quote]

Tjeezz..
Alsof je een verslag hebt geschreven van een van onze avondjes hier haha.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
jah,ut is echt een onderbuik gevoel,net of ik van een rollercoaster afga...zoiets in die aard!,raar om uit te leggen eigenlijk :( :)
c
cocaientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
als je de zenuwen hent van de coke dan heb je te weinig drank op.
Anders lig je de hele nachtn wakker en te herkauwen
Dus veel drank drinken dan heb je het niet
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
cocaientje zei:
als je de zenuwen hent van de coke dan heb je te weinig drank op.
Anders lig je de hele nachtn wakker en te herkauwen
Dus veel drank drinken dan heb je het niet
Klik om te vergroten...
ik drink niet!(nouja toch niet op zo een manier...)
deze week is al veel beter gegaan imo,niemeer zoveel aan sos gedacht eigenlijk!,begint er rooskleuriger uit te zien... :wave: :grin:
hoewel ik nu wel weer meer mdma en speed gebruik,maar dit heb ik zo onder controle,stop ik ook wel weer mee binnekort!!!!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
WATCH,ik voel me weer goed in mn vel...
zenuwgevoel is naar mijn mening aan ut minderen,dus denks dat die cokeduivel met pensioen is in mn brein!!!!
voel me echt weer goed nu,minder schijtgevoel,niet meer aan coke gedacht(wil het binnekort nog wel eens doen hoor) hihi
maar 1 malig dan maar weer!!!

zaterdagmorgens waren we naar een café geweest...komt mn broer zn ex-meisje naar me toe,vrieg ze achter pillen aan mij(die ik niet had,mdma was net op dus jah)
vroeg ze of ik een lijntje coke wou hebben(van uitstekende kwaliteit zei ze)
ik heb al mn moed bijeen geraapt en nee gezegd,en eerlijk gezegd,ik voelde me erna zooo goed dat ik nee heb kunnen zeggen!was echt fier op mezelf! hihihi



denks dat we de geestelijke verslaving verslaan hebben!!,MAAR,ik ga nog nie TE vroeg juichen,want wie weet sluipt ie daar nog ergens rond dusssss..


keep you in touch!!


mzzls en nou ga ik even schaatsen op de vijver hier tegenover!!!



mzzls :wave: :wave: :wave: :wave: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."