#1
jah,ut is echt een onderbuik gevoel,net of ik van een rollercoaster afga...zoiets in die aard!,raar om uit te leggen eigenlijk
![:)]()
ik drink niet!(nouja toch niet op zo een manier...)cocaientje zei:als je de zenuwen hent van de coke dan heb je te weinig drank op.
Anders lig je de hele nachtn wakker en te herkauwen
Dus veel drank drinken dan heb je het niet

Frisko zei:niet meer aan coke gedacht(wil het binnekort nog wel eens doen hoor) hihi
maar 1 malig dan maar weer!!!
Frisko zei:ik vind van mezelf alsik na een jaar of iets minder zo gebruikt te hebben ik een grammetje na 3 mnd clean van sos wel verdien!!dont you?en ik ben er vrij zeker van dat ut maar 1malig word ja...![]()
![]()
akkoord,maar ik heb altijd gezegd dat ik niet in 1 keer zal stoppen,van wekelijks naar niks is ook maarFrenky zei:Frisko zei:ik vind van mezelf alsik na een jaar of iets minder zo gebruikt te hebben ik een grammetje na 3 mnd clean van sos wel verdien!!dont you?en ik ben er vrij zeker van dat ut maar 1malig word ja...![]()
![]()
Stel ik stop met roken voor 3 maanden ofzo, en dan denk ik van "ben zo lang gestopt, nu heb ik wel weer een sigaretje verdient!" dat is natuurlijk helemaal fout. Ik ga je natuurlijk niet vertellen wat je moet doen ofzo, moet je gewoon zelf weten maar dat is wel een verkeerde gedachten en ik weet zeker dat meer mensen hier daarmee eens zijn.
hoor...

angie123 zei:Het gevoel krijjg je nooit meer uit je kop hoor. Die pillen kun je beter laten staan . Een ding.......... na die eerste hijs ben je die zenuwen ook weer kwijt.
hoelang ben je inmiddels gestopt???Brice zei:Ja kheb daar ook last van, kheb net als u gewoon een 6-tal maanden gebruik, geen last at all om ermee te stoppen, maar kheb ook steeds die spanning waar ge over spreekt![]()
De kalmeerpillen zouden daartegen moeten helpen (anti-inhibitie), kga maandag men dokter zien en hij ging me iets voorschrijven.
keep you updated?
Frisko zei:hoelang ben je inmiddels gestopt???Brice zei:Ja kheb daar ook last van, kheb net als u gewoon een 6-tal maanden gebruik, geen last at all om ermee te stoppen, maar kheb ook steeds die spanning waar ge over spreekt![]()
De kalmeerpillen zouden daartegen moeten helpen (anti-inhibitie), kga maandag men dokter zien en hij ging me iets voorschrijven.
keep you updated?
ik ben gestopt sinds 1 januari en het gaat nou al veel beter moet ik zeggen....de 1ste 2 weken was echt geen lachertje,maar nu gaat het dus al veel beter....weet nu van mn eigen dat ik er nee tegen KAN zeggen!!,dus ga het alleen zo nu en dan nog eens doen!!!,coke is echt niet om mee te spelen...![]()
![]()
![]()
![]()
moehahahahahahaFrisko zei:ik drink niet!(nouja toch niet op zo een manier...)cocaientje zei:als je de zenuwen hent van de coke dan heb je te weinig drank op.
Anders lig je de hele nachtn wakker en te herkauwen
Dus veel drank drinken dan heb je het niet
deze week is al veel beter gegaan imo,niemeer zoveel aan sos gedacht eigenlijk!,begint er rooskleuriger uit te zien...![]()
![]()
hoewel ik nu wel weer meer mdma en speed gebruik,maar dit heb ik zo onder controle,stop ik ook wel weer mee binnekort!!!!

haha naja,...schranziewanzie zei:moehahahahahahaFrisko zei:ik drink niet!(nouja toch niet op zo een manier...)cocaientje zei:als je de zenuwen hent van de coke dan heb je te weinig drank op.
Anders lig je de hele nachtn wakker en te herkauwen
Dus veel drank drinken dan heb je het niet
deze week is al veel beter gegaan imo,niemeer zoveel aan sos gedacht eigenlijk!,begint er rooskleuriger uit te zien...![]()
![]()
hoewel ik nu wel weer meer mdma en speed gebruik,maar dit heb ik zo onder controle,stop ik ook wel weer mee binnekort!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
da wil ik toch eens eerst zien![]()
![]()
![]()
gelijk we dit weekend nuchter gingen blijven zeker![]()
![]()
![]()
coke gaat goed voor te stoppen maar de rest prrrttttt :L
moet er toch eens ooit van komen hé platte 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."