Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszenuwgevoel?

zenuwgevoel?

81 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
jah,ut is echt een onderbuik gevoel,net of ik van een rollercoaster afga...zoiets in die aard!,raar om uit te leggen eigenlijk :( :)
c
cocaientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je de zenuwen hent van de coke dan heb je te weinig drank op.
Anders lig je de hele nachtn wakker en te herkauwen
Dus veel drank drinken dan heb je het niet
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
cocaientje zei:
als je de zenuwen hent van de coke dan heb je te weinig drank op.
Anders lig je de hele nachtn wakker en te herkauwen
Dus veel drank drinken dan heb je het niet
Klik om te vergroten...
ik drink niet!(nouja toch niet op zo een manier...)
deze week is al veel beter gegaan imo,niemeer zoveel aan sos gedacht eigenlijk!,begint er rooskleuriger uit te zien... :wave: :grin:
hoewel ik nu wel weer meer mdma en speed gebruik,maar dit heb ik zo onder controle,stop ik ook wel weer mee binnekort!!!!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
WATCH,ik voel me weer goed in mn vel...
zenuwgevoel is naar mijn mening aan ut minderen,dus denks dat die cokeduivel met pensioen is in mn brein!!!!
voel me echt weer goed nu,minder schijtgevoel,niet meer aan coke gedacht(wil het binnekort nog wel eens doen hoor) hihi
maar 1 malig dan maar weer!!!

zaterdagmorgens waren we naar een café geweest...komt mn broer zn ex-meisje naar me toe,vrieg ze achter pillen aan mij(die ik niet had,mdma was net op dus jah)
vroeg ze of ik een lijntje coke wou hebben(van uitstekende kwaliteit zei ze)
ik heb al mn moed bijeen geraapt en nee gezegd,en eerlijk gezegd,ik voelde me erna zooo goed dat ik nee heb kunnen zeggen!was echt fier op mezelf! hihihi



denks dat we de geestelijke verslaving verslaan hebben!!,MAAR,ik ga nog nie TE vroeg juichen,want wie weet sluipt ie daar nog ergens rond dusssss..


keep you in touch!!


mzzls en nou ga ik even schaatsen op de vijver hier tegenover!!!



mzzls :wave: :wave: :wave: :wave: :stoned:
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Frisko zei:
niet meer aan coke gedacht(wil het binnekort nog wel eens doen hoor) hihi
maar 1 malig dan maar weer!!!
Klik om te vergroten...

Snap je dan niet dat iedereen dat bij het eerste lijntje zegt? Zo begin je weer van voor af aan, als je DENKT dat je niet meer afhankelijk bent moet je juist volhouden, want je denkt dat je dan niet nog een keer verslaafd word want "je weet hoe het gaat", "je kan het nu onder controle houden" etc.

Je stopt ECHT of je gaat gewoon door zeg ik altijd maar.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind van mezelf alsik na een jaar of iets minder zo gebruikt te hebben ik een grammetje na 3 mnd clean van sos wel verdien!!dont you?en ik ben er vrij zeker van dat ut maar 1malig word ja... :wave: :wink:
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frisko zei:
ik vind van mezelf alsik na een jaar of iets minder zo gebruikt te hebben ik een grammetje na 3 mnd clean van sos wel verdien!!dont you?en ik ben er vrij zeker van dat ut maar 1malig word ja... :wave: :wink:
Klik om te vergroten...

Stel ik stop met roken voor 3 maanden ofzo, en dan denk ik van "ben zo lang gestopt, nu heb ik wel weer een sigaretje verdient!" dat is natuurlijk helemaal fout. Ik ga je natuurlijk niet vertellen wat je moet doen ofzo, moet je gewoon zelf weten maar dat is wel een verkeerde gedachten en ik weet zeker dat meer mensen hier daarmee eens zijn.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Frenky zei:
Frisko zei:
ik vind van mezelf alsik na een jaar of iets minder zo gebruikt te hebben ik een grammetje na 3 mnd clean van sos wel verdien!!dont you?en ik ben er vrij zeker van dat ut maar 1malig word ja... :wave: :wink:
Klik om te vergroten...

Stel ik stop met roken voor 3 maanden ofzo, en dan denk ik van "ben zo lang gestopt, nu heb ik wel weer een sigaretje verdient!" dat is natuurlijk helemaal fout. Ik ga je natuurlijk niet vertellen wat je moet doen ofzo, moet je gewoon zelf weten maar dat is wel een verkeerde gedachten en ik weet zeker dat meer mensen hier daarmee eens zijn.
Klik om te vergroten...
akkoord,maar ik heb altijd gezegd dat ik niet in 1 keer zal stoppen,van wekelijks naar niks is ook maar :rolleyes: hoor...
en het is heus niet dat ik ramverslaafd ben...(hij sluipt ergens rond,maar kan het nog in bedwang houden...)
ben ook weer niet zo verslavingsgevoelig maar ik merk toch dat ut verslavende boel is!!

maia we zien wel weer...3 maanden clean is nog altijd 2 maanden verwijderd van vandaag hé :wave:
heb er toch een goed oog in dus jah.


mzzl :wave:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zodra het woord Coke al valt moet ik naar de wc. nu trouwens niet geweest dus je kunt er wel over schrijven :) Ik heb het zelfs meer dan een jaar niet gedaan en toen weer zo langzaam opgepakt en zelfs na dat ene jaar stoppen, moest ik weer rennen toen ik het in mijn tasje had zitten klaar voor gebruik!!! Het gaat volgens mij nooit meer helemaal uit je hoofd. Als ik later in een verpleeghuis achter de geraniums zit, wil ik nog af en toe wel eens een pijpje pakken. :openmouth:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zullen we dan maar die blaadjes eens proberen??? Wie weet wat voor een effect dat op je hersencellen heeft. Misschien krimpt jullie dikkie daar niet zo erg van.
B
BriceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja kheb daar ook last van, kheb net als u gewoon een 6-tal maanden gebruik, geen last at all om ermee te stoppen, maar kheb ook steeds die spanning waar ge over spreekt :(
De kalmeerpillen zouden daartegen moeten helpen (anti-inhibitie), kga maandag men dokter zien en hij ging me iets voorschrijven.

keep you updated?
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Het gevoel krijjg je nooit meer uit je kop hoor. Die pillen kun je beter laten staan . Een ding.......... na die eerste hijs ben je die zenuwen ook weer kwijt.
B
BriceLid
01-01-2024, 00:00
#13
angie123 zei:
Het gevoel krijjg je nooit meer uit je kop hoor. Die pillen kun je beter laten staan . Een ding.......... na die eerste hijs ben je die zenuwen ook weer kwijt.
Klik om te vergroten...

het is nochtans toch net daarvoor dat die pillen er zijn, toch...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Brice zei:
Ja kheb daar ook last van, kheb net als u gewoon een 6-tal maanden gebruik, geen last at all om ermee te stoppen, maar kheb ook steeds die spanning waar ge over spreekt :(
De kalmeerpillen zouden daartegen moeten helpen (anti-inhibitie), kga maandag men dokter zien en hij ging me iets voorschrijven.

keep you updated?
Klik om te vergroten...
hoelang ben je inmiddels gestopt???
ik ben gestopt sinds 1 januari en het gaat nou al veel beter moet ik zeggen....de 1ste 2 weken was echt geen lachertje,maar nu gaat het dus al veel beter....weet nu van mn eigen dat ik er nee tegen KAN zeggen!!,dus ga het alleen zo nu en dan nog eens doen!!!,coke is echt niet om mee te spelen... :angry: :( :( :(
B
BriceLid
01-01-2024, 00:00
#15
Frisko zei:
Brice zei:
Ja kheb daar ook last van, kheb net als u gewoon een 6-tal maanden gebruik, geen last at all om ermee te stoppen, maar kheb ook steeds die spanning waar ge over spreekt :(
De kalmeerpillen zouden daartegen moeten helpen (anti-inhibitie), kga maandag men dokter zien en hij ging me iets voorschrijven.

keep you updated?
Klik om te vergroten...
hoelang ben je inmiddels gestopt???
ik ben gestopt sinds 1 januari en het gaat nou al veel beter moet ik zeggen....de 1ste 2 weken was echt geen lachertje,maar nu gaat het dus al veel beter....weet nu van mn eigen dat ik er nee tegen KAN zeggen!!,dus ga het alleen zo nu en dan nog eens doen!!!,coke is echt niet om mee te spelen... :angry: :( :( :(
Klik om te vergroten...

Kben 2 jaar gestopt, kheb er geen probleem mee gewoon omdat'k weet wat het met mensen kan doen...
Kijk maar eens naar een film waarin iemand meespaald die aan de coke zit, het zal wel duidelijk zijn wie de slechtste acteur van de hoop is :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Frisko zei:
cocaientje zei:
als je de zenuwen hent van de coke dan heb je te weinig drank op.
Anders lig je de hele nachtn wakker en te herkauwen
Dus veel drank drinken dan heb je het niet
Klik om te vergroten...
ik drink niet!(nouja toch niet op zo een manier...)
deze week is al veel beter gegaan imo,niemeer zoveel aan sos gedacht eigenlijk!,begint er rooskleuriger uit te zien... :wave: :grin:
hoewel ik nu wel weer meer mdma en speed gebruik,maar dit heb ik zo onder controle,stop ik ook wel weer mee binnekort!!!!
Klik om te vergroten...
moehahahahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
da wil ik toch eens eerst zien :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
gelijk we dit weekend nuchter gingen blijven zeker :stoned: :stoned: :stoned:
coke gaat goed voor te stoppen maar de rest prrrttttt :L
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
whaaa bijna 1 maand en 25 dagen :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
de zin was er vorige week weer....amaaaaaai nog niet!!
maar heb me kunnen beheersen...ben niets gaan halen!! :) :)
het gaat dus allemaal goed en wel :grin: :grin: :grin:


mzzls :wave: :wave: :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
schranziewanzie zei:
Frisko zei:
cocaientje zei:
als je de zenuwen hent van de coke dan heb je te weinig drank op.
Anders lig je de hele nachtn wakker en te herkauwen
Dus veel drank drinken dan heb je het niet
Klik om te vergroten...
ik drink niet!(nouja toch niet op zo een manier...)
deze week is al veel beter gegaan imo,niemeer zoveel aan sos gedacht eigenlijk!,begint er rooskleuriger uit te zien... :wave: :grin:
hoewel ik nu wel weer meer mdma en speed gebruik,maar dit heb ik zo onder controle,stop ik ook wel weer mee binnekort!!!!
Klik om te vergroten...
moehahahahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
da wil ik toch eens eerst zien :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
gelijk we dit weekend nuchter gingen blijven zeker :stoned: :stoned: :stoned:
coke gaat goed voor te stoppen maar de rest prrrttttt :L
Klik om te vergroten...
haha naja,... :kots: moet er toch eens ooit van komen hé platte :wave:
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#19
http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl

dat zenuwachtige gevoel is idd je lichaam dat vraagt naar coke... zoals je het voelt in je buik als je honger krijgt, zo ga je dat op een gegeven moment met heel je lichaam voelen als je trek in coke krijgt...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."