#1
Tegen die tijd hebben we de wondere werking van de geraniumblaren ontdekt, en zitten alle ouwe besjes aan de geraniums...
![:grin:]()
tuurlijk,de grammen liggen gewoon op mn kamer,dus kan er nu naartoe gaan en een snuif nemen als ik wil,maar dit wil ik niet,en ik wil niet in een viciueze cirkel terecht komen...mathijs zei:Nou, het gaat redelijk goed geloof ik! Als je er al die tijd vanaf hebt kunnen blijven lukt dat nu vast ook wel.
en geef meteen maar wat aan mij.Frisko zei:tuurlijk,de grammen liggen gewoon op mn kamer,dus kan er nu naartoe gaan en een snuif nemen als ik wil,maar dit wil ik niet,en ik wil niet in een viciueze cirkel terecht komen...mathijs zei:Nou, het gaat redelijk goed geloof ik! Als je er al die tijd vanaf hebt kunnen blijven lukt dat nu vast ook wel.
mag ik me dan tot de NIET-verslavingsgevoelige mensen rekenen?
miss heeft het er ook mee te maken dat ik het gebruikte als ik me al goed voel en niet OM me goed te voelen??
't beste d'rmee !Frisko zei:mzzls and i'll keep you updated![]()
![]()
![]()
ja dat herken ik. dan rook ik meestal een joint om het te gevoel te minderen.Frisko zei:pfff,heb er weer zin in @ the moment!!!
niet persé zin in coke wat ik voel!!
maar zin in IETS![]()
![]()
![]()
mensen die dit herkennen?
Frisko zei:jah,wss wel ja...als ze me bellen dat ze me aannemen voor werk,dan vier ik het het!!,anders zie ik er wel weer vanaf denk ik![]()
Frisko zei:dakdekker![]()


Mac... zei:Melissa,
Beest dat je bent.
Grrrrrr
![]()
Mac... zei:Ja ik heb ook besloten om het er maar ff van te nemen nu ik jong en vrij ben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."