#1
MDMA ![:hearteyes:]()
paul zei:ben zwaar uit men plaat. ff chillen met de gasten maar ben bang dat het vandaag of morgen mis gaat. maar toch door gaan tot het op is !!!
25 is toch niet zo overdreven.. is ongeveer 2 pillen in een maandGewoonVOL zei:Wou ik net zeggen.Dzy zei:Correctie, KAN je hersenschade oplopen.![]()
Ik heb in de afgelopen jaar meer dan 25 op. Geen hersenschade![]()
^_^ zei:Hoor dat echt zo vaak dat LSD leuker is als XTC. Maar kan me dat echt niet voorstellen.
Jeller zei:25 is toch niet zo overdreven.. is ongeveer 2 pillen in een maandGewoonVOL zei:Wou ik net zeggen.Dzy zei:Correctie, KAN je hersenschade oplopen.![]()
Ik heb in de afgelopen jaar meer dan 25 op. Geen hersenschade![]()
niet dat ik het beter doe hoor, maar tzijn er genoeg die dat op 1 of 2 maad consumeren
daarbij je meot eigenlijk in mg rekenen, elke pil verschilt toch..
en tripmiddelen zijn idd veeeeeeeeeel leuker dan xtc
als je goedgaat op lsd is dat sowieso leuker dan xtc
tripmiddelen in het algemeen mss niet, maar LSD sowieso, als je een goede trip hebt natuurlijk..GewoonVOL zei:Jeller zei:25 is toch niet zo overdreven.. is ongeveer 2 pillen in een maandGewoonVOL zei:Wou ik net zeggen.Dzy zei:Correctie, KAN je hersenschade oplopen.![]()
Ik heb in de afgelopen jaar meer dan 25 op. Geen hersenschade![]()
niet dat ik het beter doe hoor, maar tzijn er genoeg die dat op 1 of 2 maad consumeren
daarbij je meot eigenlijk in mg rekenen, elke pil verschilt toch..
en tripmiddelen zijn idd veeeeeeeeeel leuker dan xtc
als je goedgaat op lsd is dat sowieso leuker dan xtc
Idd, in mg rekenen, daar heb je gelijk in.
Maar 2 pillen per maand..![]()
En over dat tripmiddelen leuker zijn? Tja, smaken verschillen.![]()
Jeller zei:ja lsd voelt niet chemisch aan.; de energie en de blijdschap voelt juist aan zoals je ze gewoon bent als in nuchtere toestand
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."