Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine vs MDMA

Cocaine vs MDMA

46 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMA :hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja lsd voelt niet chemisch aan.; de energie en de blijdschap voelt juist aan zoals je ze gewoon bent als in nuchtere toestand
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#3
Okay! als jullie gevoel bedoelen, heb ik niets gezegd :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
mdma natuurlijk... sos is meer om te chillen
maar kvidn mdma ook niet zo leuk eigenlijk
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat blijkt maar weer.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#6
paul zei:
ben zwaar uit men plaat. ff chillen met de gasten maar ben bang dat het vandaag of morgen mis gaat. maar toch door gaan tot het op is !!!
Klik om te vergroten...

Ben je ook zo bang,zou het echt mis gaan,tsja doorgaan tot het op is riskant.. :openmouth:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
GewoonVOL zei:
Dzy zei:
Correctie, KAN je hersenschade oplopen.
Klik om te vergroten...
Wou ik net zeggen. :mrgreen:

Ik heb in de afgelopen jaar meer dan 25 op. Geen hersenschade :openmouth:
Klik om te vergroten...
25 is toch niet zo overdreven.. is ongeveer 2 pillen in een maand

niet dat ik het beter doe hoor, maar tzijn er genoeg die dat op 1 of 2 maad consumeren :)

daarbij je meot eigenlijk in mg rekenen, elke pil verschilt toch..
en tripmiddelen zijn idd veeeeeeeeeel leuker dan xtc
als je goedgaat op lsd is dat sowieso leuker dan xtc
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoor dat echt zo vaak dat LSD leuker is als XTC. Maar kan me dat echt niet voorstellen. Ik wil het wel gaan doen binnenkort maarja je zit dan echt in een trip van een halve dag dus moet even een dag ervoor vinden.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
^_^ zei:
Hoor dat echt zo vaak dat LSD leuker is als XTC. Maar kan me dat echt niet voorstellen.
Klik om te vergroten...

Neem maar aan dat 't waar is :P
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
GewoonVOL zei:
Dzy zei:
Correctie, KAN je hersenschade oplopen.
Klik om te vergroten...
Wou ik net zeggen. :mrgreen:

Ik heb in de afgelopen jaar meer dan 25 op. Geen hersenschade :openmouth:
Klik om te vergroten...
25 is toch niet zo overdreven.. is ongeveer 2 pillen in een maand

niet dat ik het beter doe hoor, maar tzijn er genoeg die dat op 1 of 2 maad consumeren :)

daarbij je meot eigenlijk in mg rekenen, elke pil verschilt toch..
en tripmiddelen zijn idd veeeeeeeeeel leuker dan xtc
als je goedgaat op lsd is dat sowieso leuker dan xtc
Klik om te vergroten...


Idd, in mg rekenen, daar heb je gelijk in.


Maar 2 pillen per maand.. :rolleyes:


En over dat tripmiddelen leuker zijn? Tja, smaken verschillen. :wink:
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMA natuurlijk :hearteyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
eh.....cadou, paddo's zijn ook tripmiddelen en niet chemisch als je t mij vraagt maar een natuurproduct :sunglasses:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
GewoonVOL zei:
Jeller zei:
GewoonVOL zei:
Dzy zei:
Correctie, KAN je hersenschade oplopen.
Klik om te vergroten...
Wou ik net zeggen. :mrgreen:

Ik heb in de afgelopen jaar meer dan 25 op. Geen hersenschade :openmouth:
Klik om te vergroten...
25 is toch niet zo overdreven.. is ongeveer 2 pillen in een maand

niet dat ik het beter doe hoor, maar tzijn er genoeg die dat op 1 of 2 maad consumeren :)

daarbij je meot eigenlijk in mg rekenen, elke pil verschilt toch..
en tripmiddelen zijn idd veeeeeeeeeel leuker dan xtc
als je goedgaat op lsd is dat sowieso leuker dan xtc
Klik om te vergroten...


Idd, in mg rekenen, daar heb je gelijk in.


Maar 2 pillen per maand.. :rolleyes:


En over dat tripmiddelen leuker zijn? Tja, smaken verschillen. :wink:
Klik om te vergroten...
tripmiddelen in het algemeen mss niet, maar LSD sowieso, als je een goede trip hebt natuurlijk..
het heeft veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer potentiël , maar het wordt niet altijd benut, snap je?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik denk dat de meeste mdma leuker vinden dan lsd, omdat bad gaan daarbij echt een hele uitzondering is. Bij lsd hebben mensen meer het gevoel dat het niet per se een leuke avond hoeft te worden.
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#15
eh...... zommes....... liever een trip dan chemische happyness??? Volgens mij is lsd nog steeds zo chemisch als maar kan(misschien dat je het papier van een papertrip bedoelt?) haha.[/quote]
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Inderdaad, maar behalve dat, het woord chemisch hoorde dit keer puur bij 'happyness'

Zelf vind ik namelijk dat het gevoel van coke & mdma chemisch aanvoelt.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jeller zei:
ja lsd voelt niet chemisch aan.; de energie en de blijdschap voelt juist aan zoals je ze gewoon bent als in nuchtere toestand
Klik om te vergroten...

ik snap wat je bedoelt, dit had ik laatst een keer op de paddos. De energie en de euforie voelde echt heel natuurlijk aan, alsof ik gewoon nuchter was maar dan energievol en blij was. Als je xtc neemt voelt het energievollen en het euforische echt wel anders en chemischer.

Wie weet wat die verschillen verklaart ? dat mdma chemisch-energievol aanvoelt en paddos natuurlijk-energievol?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#19
MDMA!!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind dat cocaine en mdma een soort gelijk " king of the world " gevoel geven. Ik vind coke best relaxt maar zeker niet zoals mdma. Ik ken mensen die juist het omgekeerde beweren en zweren bij sos. Hetgeen ik jammer is aan sos is sowieso de korte duur, maar dat terzijde. Hetgeen mdma voor mij juist zo leuker maakt dan sos voor mij is dat je er lekker van de kaart van raakt en knetterhard van spaced, in tegenstelling tot coke zeker, daarvan blijf je zo nuchter en helder, hetgeen ikzelf heel saai vind op bijvoorbeeld een feest. Terwijl vrienden van mij een feest op de sos leuker vinden dan op de mdma, maar sos maakt de muziek niet mooier, de mensen niet leuker, de lichten niet mooier, raak je niet van de kaart, ik snap die mensen dus ook totaal niet.

Wat vinden jullie?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."