Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine vs MDMA

Cocaine vs MDMA

46 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMA zonder enige twijfel. Vind sos niets voor op een feest. Helemaal niet handig. Meer een drug voor tijdens een het uitgaan.

MDMA, lekker hardgaan, opgaan in de muziek. Genieten... en wanneer op het laatst je benen moe worden een klein beetje pep er bij. Thats it :grin:


Zou het fucking irritant vinden op een feest door te moeten sossen, steeds weer innemen enzo. Bovendien vind ik de muziek dan bij lange na niet zo tof als op mdma.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben het wel eens met TeQ. Ben zelf geen xtc fan maar om op een groot feest nou elk half uur naar de plee te gaan is niet bepaald leuk. Coke vind ik relaxed voor als je gewoon rond hangt met een paar maten thuis met bier en sigaretjes.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMA natuurlijk :hearteyes:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
geen 1 van de twee
is slechte rommel die je kop naar de klote helpt :(
geef mij maar een tripje :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik mis de optie "ligt eraan bij welke gelegenheid" dus ik stem niet :)
i like both very much...
mdma voor zo kwijt mogelijk te zijn,en goeie sossa voor lekker te chillen... :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
er staat bij, op een feest.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelic_Fairytale zei:
geen 1 van de twee
is slechte rommel die je kop naar de klote helpt :(
geef mij maar een tripje :wave:
Klik om te vergroten...

Hahaha

Ik hoop dat dat sarcastisch was :rolleyes:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
GewoonVOL zei:
Hahaha

Ik hoop dat dat sarcastisch was :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Waarom? Sommige mensen hebben liever tripmiddelen dan die chemische happyness.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#9
volledig mee eens. je eigen euforie maken is veel leuker dan die gedwongen blijheid
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#10
mdma ik heb alleen pillen gehad nog niet gesnoven
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#11
mdma..
sos is wel leuk, maar idd onhandig op een feest enzo..

:wave:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#12
GewoonVOL zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
geen 1 van de twee
is slechte rommel die je kop naar de klote helpt :(
geef mij maar een tripje :wave:
Klik om te vergroten...

Hahaha

Ik hoop dat dat sarcastisch was :rolleyes:
Klik om te vergroten...
nee was niet sarcastisch
heb een tijd lang (te) veel mdma gebruikt, in het begin is het leuk maar dan begin je negatieve neveneffecten te krijgen...
gelukkig ben ik er mee kunnen stoppen, het is echt slecht voor je kop, en dat dan voor maar 2-3 uurtjes plezier?
nee dank u, geef mij maar lsd, 8 uur lang plezier zonder neveneffecten :wave:

maar ik snap best dat veel mensen graag mdma gebruiken, heb het dus een tijd lang ook heel graag gedaan...
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#13
DarkScope zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
GewoonVOL zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
geen 1 van de twee
is slechte rommel die je kop naar de klote helpt :(
geef mij maar een tripje :wave:
Klik om te vergroten...

Hahaha

Ik hoop dat dat sarcastisch was :rolleyes:
Klik om te vergroten...
nee was niet sarcastisch
heb een tijd lang (te) veel mdma gebruikt, in het begin is het leuk maar dan begin je negatieve neveneffecten te krijgen...
gelukkig ben ik er mee kunnen stoppen, het is echt slecht voor je kop, en dat dan voor maar 2-3 uurtjes plezier?
nee dank u, geef mij maar lsd, 8 uur lang plezier zonder neveneffecten :wave:

maar ik snap best dat veel mensen graag mdma gebruiken, heb het dus een tijd lang ook heel graag gedaan...
Klik om te vergroten...

precies, ik heb ook zon 2-3 maanden wekelijks 1 of meerdere keren gebruikt, en had door de week zeker 5 dagen last van dat elke dag zo uitzichtloos leek, voelde me dus beetje down, sloom, echt energieloos. Ook last van nachtmerries en slapeloosheid. Had jij ook dat soort dingen?

was toen 3 maanden gestopt, heb t nu weer 2 weken achter elkaar gedaan en krijg meteen weer last ervan. Zo zie je maar weer dat die dingen echt niet na 3 maanden al weg zijn.
Klik om te vergroten...
ja had ik ook, voelde me slecht, was soms depressief, was emotioneel instabiel, had last van vergeetachtigheid, en zo kan ik nog wel ff doorgaan...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelic_Fairytale zei:
GewoonVOL zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
geen 1 van de twee
is slechte rommel die je kop naar de klote helpt :(
geef mij maar een tripje :wave:
Klik om te vergroten...

Hahaha

Ik hoop dat dat sarcastisch was :rolleyes:
Klik om te vergroten...
nee was niet sarcastisch
heb een tijd lang (te) veel mdma gebruikt, in het begin is het leuk maar dan begin je negatieve neveneffecten te krijgen...
gelukkig ben ik er mee kunnen stoppen, het is echt slecht voor je kop, en dat dan voor maar 2-3 uurtjes plezier?
nee dank u, geef mij maar lsd, 8 uur lang plezier zonder neveneffecten :wave:

maar ik snap best dat veel mensen graag mdma gebruiken, heb het dus een tijd lang ook heel graag gedaan...
Klik om te vergroten...

precies, ik heb ook zon 2-3 maanden wekelijks 1 of meerdere keren gebruikt, en had door de week zeker 5 dagen last van dat elke dag zo uitzichtloos leek, voelde me dus beetje down, sloom, echt energieloos. Ook last van nachtmerries en slapeloosheid. Had jij ook dat soort dingen?

was toen 3 maanden gestopt, heb t nu weer 2 weken achter elkaar gedaan en krijg meteen weer last ervan. Zo zie je maar weer dat die dingen echt niet na 3 maanden al weg zijn.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelic_Fairytale zei:
GewoonVOL zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
geen 1 van de twee
is slechte rommel die je kop naar de klote helpt :(
geef mij maar een tripje :wave:
Klik om te vergroten...

Hahaha

Ik hoop dat dat sarcastisch was :rolleyes:
Klik om te vergroten...
nee was niet sarcastisch
heb een tijd lang (te) veel mdma gebruikt, in het begin is het leuk maar dan begin je negatieve neveneffecten te krijgen...
gelukkig ben ik er mee kunnen stoppen, het is echt slecht voor je kop, en dat dan voor maar 2-3 uurtjes plezier?
nee dank u, geef mij maar lsd, 8 uur lang plezier zonder neveneffecten :wave:

maar ik snap best dat veel mensen graag mdma gebruiken, heb het dus een tijd lang ook heel graag gedaan...
Klik om te vergroten...

Ik denk als ik net zoveel tripmiddelen zou gebruiken als dat ik pillen vreet, dan zou ik nu in een gekken huis zitten. :wave:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#16
GewoonVOL zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
GewoonVOL zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
geen 1 van de twee
is slechte rommel die je kop naar de klote helpt :(
geef mij maar een tripje :wave:
Klik om te vergroten...

Hahaha

Ik hoop dat dat sarcastisch was :rolleyes:
Klik om te vergroten...
nee was niet sarcastisch
heb een tijd lang (te) veel mdma gebruikt, in het begin is het leuk maar dan begin je negatieve neveneffecten te krijgen...
gelukkig ben ik er mee kunnen stoppen, het is echt slecht voor je kop, en dat dan voor maar 2-3 uurtjes plezier?
nee dank u, geef mij maar lsd, 8 uur lang plezier zonder neveneffecten :wave:

maar ik snap best dat veel mensen graag mdma gebruiken, heb het dus een tijd lang ook heel graag gedaan...
Klik om te vergroten...

Ik denk als ik net zoveel tripmiddelen zou gebruiken als dat ik pillen vreet, dan zou ik nu in een gekken huis zitten. :wave:
Klik om te vergroten...
van een tripmiddel als lsd ofzo moet je dan ook niet zoveel vreten :wave:
veel pillen vreten is trouwens ook niet echt bevorderlijk voor de geestelijke gezondheid, mdma veroorzaakt (onherstelbare) hersenschade, lsd niet hoor :wave:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelic_Fairytale zei:
GewoonVOL zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
GewoonVOL zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
geen 1 van de twee
is slechte rommel die je kop naar de klote helpt :(
geef mij maar een tripje :wave:
Klik om te vergroten...

Hahaha

Ik hoop dat dat sarcastisch was :rolleyes:
Klik om te vergroten...
nee was niet sarcastisch
heb een tijd lang (te) veel mdma gebruikt, in het begin is het leuk maar dan begin je negatieve neveneffecten te krijgen...
gelukkig ben ik er mee kunnen stoppen, het is echt slecht voor je kop, en dat dan voor maar 2-3 uurtjes plezier?
nee dank u, geef mij maar lsd, 8 uur lang plezier zonder neveneffecten :wave:

maar ik snap best dat veel mensen graag mdma gebruiken, heb het dus een tijd lang ook heel graag gedaan...
Klik om te vergroten...

Ik denk als ik net zoveel tripmiddelen zou gebruiken als dat ik pillen vreet, dan zou ik nu in een gekken huis zitten. :wave:
Klik om te vergroten...
van een tripmiddel als lsd ofzo moet je dan ook niet zoveel vreten :wave:
veel pillen vreten is trouwens ook niet echt bevorderlijk voor de geestelijke gezondheid, mdma veroorzaakt (onherstelbare) hersenschade, lsd niet hoor :wave:
Klik om te vergroten...

Hmm, dat is best wel raar, want ik ken niemand die dat heeft opgelopen. :confused:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#18
GewoonVOL zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
GewoonVOL zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
GewoonVOL zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
geen 1 van de twee
is slechte rommel die je kop naar de klote helpt :(
geef mij maar een tripje :wave:
Klik om te vergroten...

Hahaha

Ik hoop dat dat sarcastisch was :rolleyes:
Klik om te vergroten...
nee was niet sarcastisch
heb een tijd lang (te) veel mdma gebruikt, in het begin is het leuk maar dan begin je negatieve neveneffecten te krijgen...
gelukkig ben ik er mee kunnen stoppen, het is echt slecht voor je kop, en dat dan voor maar 2-3 uurtjes plezier?
nee dank u, geef mij maar lsd, 8 uur lang plezier zonder neveneffecten :wave:

maar ik snap best dat veel mensen graag mdma gebruiken, heb het dus een tijd lang ook heel graag gedaan...
Klik om te vergroten...

Ik denk als ik net zoveel tripmiddelen zou gebruiken als dat ik pillen vreet, dan zou ik nu in een gekken huis zitten. :wave:
Klik om te vergroten...
van een tripmiddel als lsd ofzo moet je dan ook niet zoveel vreten :wave:
veel pillen vreten is trouwens ook niet echt bevorderlijk voor de geestelijke gezondheid, mdma veroorzaakt (onherstelbare) hersenschade, lsd niet hoor :wave:
Klik om te vergroten...

Hmm, dat is best wel raar, want ik ken niemand die dat heeft opgelopen. :confused:
Klik om te vergroten...
Dus wat wil je daar mee beweren? Dat het bullshit is dat mdma herschenschade veroorzaakt?
Het gebeurt niet ineens he, maar geleidelijk aan, in het begin merk je het dus niet...
en dit gebeurt dus alleen bij frequent gebruik, niet als je is 1 keer xtc gebruikt, onderzoek heeft uitgewezen dat hersenschade optreedt bij een gebruik van 50 gemiddelde pillen op 2 jaar...
als je dus meer dan 25 pillen per jaar pakt zal je dus hersenschade oplopen
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Correctie, KAN je hersenschade oplopen.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dzy zei:
Correctie, KAN je hersenschade oplopen.
Klik om te vergroten...
Wou ik net zeggen. :mrgreen:

Ik heb in de afgelopen jaar meer dan 25 op. Geen hersenschade :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."